hmm jij zoekt gewoon entertainmentquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je opgeeft voor dat programma, dan melden mannen zich voor je aan met een filmpje en mag je kiezen welke er bij je langskomen in Thailand om te daten
Jij zoekt een man, ik entertainment. Win-win tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm jij zoekt gewoon entertainment
heb ik tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij zoekt een man, ik entertainment. Win-win toch![]()
Heeft ze toch? Soort van. En tijdens de opnames hoef je je huisje niet eens te verhuren, want ze vergoeden gewoon de misgelopen inkomsten voor die periode. Plus gratis reclame.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je daarvoor niet een B&B nodig?
als ik ze een tosti breng van de 7/11 heb ik dan wel een b&b?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze toch? Soort van. En tijdens de opnames hoef je je huisje niet eens te verhuren, want ze vergoeden gewoon de misgelopen inkomsten voor die periode. Plus gratis reclame.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik ze een tosti breng van de 7/11 heb ik dan wel een b&b?
quote:
SNijdende wind is hier helemaal niet.quote:
Ja hagelslag hebben we niet hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die tosti heeft me echt overtuigd
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hagelslag hebben we niet hier
Dit klinkt meer alsof je jezelf verhuurt en ze ontbijt geeftquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof je jezelf verhuurt en ze ontbijt geeft
Kunnen die mannen dan wel voor je meenemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hagelslag hebben we niet hier
Bed & Bal maakt het allemaal ook niet beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt meer alsof je jezelf verhuurt en ze ontbijt geeft
Ja, ze nemen ook altijd een appeltaartmix meequote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen die mannen dan wel voor je meenemen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bed & Bal maakt het allemaal ook niet beter.
ja is wel het minimale wat ze voor mij kunnen doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ze nemen ook altijd een appeltaartmix meeGewoon vragen om groene thee @:bitterbal en alle andere dingen die je graag uit Nederland hebt
Hoeft ze in ieder geval niet voor ontbijt te zorgenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bed & Bal maakt het allemaal ook niet beter.
Tering wat smerig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoorde net een Duitser after eight milkshake bestellen
Toch maar goed dat die gasten niet hebben gewonnen @:haags
Je kunt ze ook klusjes laten doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel het minimale wat ze voor mij kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |