Voor het juiste salaris zal die vast willen blijvenquote:Op zondag 11 januari 2026 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Steur schijnt zelf aangegeven hebben te willen verlengen
Topquote:Op zondag 11 januari 2026 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Steur schijnt zelf aangegeven hebben te willen verlengen
En van het leven over de grens genieten. Paar jaartjes Rome, heerlijk toch. Als profvoetballer is dat zo makkelijk. Inkomen geregeld, je hebt het kapitaal om je huis in eigen land gewoon aan te houden. Ik denk dat ik, als ik met wat voetbaltalent gezegend was geweest, een regelrechte Lutz Pfannenstiel was geworden.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gun hem het beste verder, snap ook wel dat die wilde vertrekken en verdere stappen in zijn carriere wil maken
Ajax kan die jongens gewoon niet houden daar is de competitie te klein voor en als sportman wil je toch het hoogste bereiken
Dit idd, en vandaag kennelijk prima gespeeld als ik de berichten zo leesquote:Op zondag 11 januari 2026 20:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En van het leven over de grens genieten. Paar jaartjes Rome, heerlijk toch. Als profvoetballer is dat zo makkelijk. Inkomen geregeld, je hebt het kapitaal om je huis in eigen land gewoon aan te houden. Ik denk dat ik, als ik met wat voetbaltalent gezegend was geweest, een regelrechte Lutz Pfannenstiel was geworden.
kutlotingquote:Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Black-Death het volgende:
Woensdag tegen AZ zal wel weer kansloos worden
mwa. allebei niet top momenteel. mooie wedstrijd om te laten zien dat we vooruit gaan.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Black-Death het volgende:
Denk t niet. Kelvin de Lang is weg. Cruijff moet nog beginnen dus ja het zal wel stil blijven.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:19 schreef Black-Death het volgende:
Ben ook wel benieuwd of er nog inkomende transfers gaan zijn deze periode.
Echt geruchten zijn er niet momenteel toch?
Denk het wel, er zijn er ook al 2.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk t niet. Kelvin de Lang is weg. Cruijff moet nog beginnen dus ja het zal wel stil blijven.
en Grim zei dat die ook nog wel een aanvaller zou willen.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het wel, er zijn er ook al 2.
Linksback en 6 schijnen ze nog te zoeken.
Eto'o schijnt rond te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Grim zei dat die ook nog wel een aanvaller zou willen.
Laat hem Moro of Berghuis maar opstellenquote:Op maandag 12 januari 2026 12:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Grim zei dat die ook nog wel een aanvaller zou willen.
Berghuis hadden ze niet moeten verlengen (achteraf), zeker niet voor het salaris wat hij nog steeds schijnt te krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat hem Moro of Berghuis maar opstellen
Hij deed gisteren alleen het aankleden goed.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Fritz Jim wel contract-ontbinding gegund
Dan hebben de spelers uit Alkmaar motivatie he.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Black-Death het volgende:
Je bent sneller bij de Amsterdam Arena vanuit hun trainingscomplex dan in het AFAS stadion. Ze kunnen dat Alkmaar ook wel schrappen.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan hebben de spelers uit Alkmaar motivatie he.
prima en logisch idd.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:14 schreef Elan het volgende:
Grim maakt het seizoen af, wat leuk voor Fred. Tweede worden en CL halen gaat ie makkelijk redden tegen de lammen en de blinden.
https://www.espn.nl/voetb(...)-seizoen-af-bij-ajax
Heeft Jordi ook wat de tijd, begrijpelijke beslissing.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:14 schreef Elan het volgende:
Grim maakt het seizoen af, wat leuk voor Fred. Tweede worden en CL halen gaat ie makkelijk redden tegen de lammen en de blinden.
https://www.espn.nl/voetb(...)-seizoen-af-bij-ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |