Denk het nietquote:Op zondag 11 januari 2026 16:29 schreef Wotte het volgende:
ziet iemand het eigenlijk zitten in Konadu.
Op Henk Spaan na niemand denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:29 schreef Wotte het volgende:
ziet iemand het eigenlijk zitten in Konadu.
Je zou eigenlijk centen moeten steken in het samenvoegen van Fitz-Jim en Regeerquote:Op zondag 11 januari 2026 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is vooral voor Fritz Jim , de nieuwe Redondo
Jij denkt dat we voor de lol al sinds de zomer op zoek zijn naar een 6?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:22 schreef Bofjijff het volgende:
Ook wel armoe dat je dus echt geen 6 hebt los van regeer
snap ik, blijft armoequote:Op zondag 11 januari 2026 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij denkt dat we voor de lol al sinds de zomer op zoek zijn naar een 6?
Maar Henk weet al genoeg als hij iemand zijn huidskleur heeft gezien.quote:
Sutalo lijkt me niet, dan nog eerder Itakura, al had die er ook aardig moeite mee.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:22 schreef Bofjijff het volgende:
Ook wel armoe dat je dus echt geen 6 hebt los van regeer en waarom eindigde edvardsen rechtsback? Dat kan sutalo of bouwman wel oplossen toch? Heb je iig iemand die groter is dan 1.65
Enorm leuk voor hem. Gun hem het beste, maar hij zal wat stappen moeten maken om daar basisspeler te blijven.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Taylor mag vandaag meteen starten bij Lazio.
Gun hem het beste verder, snap ook wel dat die wilde vertrekken en verdere stappen in zijn carriere wil makenquote:Op zondag 11 januari 2026 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Taylor mag vandaag meteen starten bij Lazio.
Denk vanwege zijn snelheid.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:22 schreef Bofjijff het volgende:
Ook wel armoe dat je dus echt geen 6 hebt los van regeer en waarom eindigde edvardsen rechtsback? Dat kan sutalo of bouwman wel oplossen toch? Heb je iig iemand die groter is dan 1.65
Speelde goed.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:37 schreef raptorix het volgende:
Dolberg, heeft die eigenlijk nog meegedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |