Goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:19 schreef Wrapster het volgende:
Zo, oprit en stoep voor het huis weer schoon
Als het goed is komt er vandaag niets meer bij. En scheelt wel dat ik het gisteren ook gedaan heb, lag niet eens zo heel veel. Wind heeft het meeste weggeblazenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Daar blijf je mee bezig, en dan strooi je een dikke laag zout en gaat het sneeuwen ligt het er weer
Zo vaak hier al de straat schoongeveegd en nu ligt er weer wat
netversebakkoffiegepaktenzoboodschappendoenbolkquote:
O dat hoop ik voor je hier sneeuwde het net nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als het goed is komt er vandaag niets meer bij. En scheelt wel dat ik het gisteren ook gedaan heb, lag niet eens zo heel veel. Wind heeft het meeste weggeblazen
Komt vast wel goed en anders zou het nooit heel veel zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoop ik voor je hier sneeuwde het net nog
Ik heb geen idee, zie vanzelf wel wat er komt. Kan er toch niets aan veranderenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt vast wel goed en anders zou het nooit heel veel zijn.
@yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Post-elastieken.
En of de pan in een vuilniszak en die dichtbinden.
-edit- tie-raps is nog beter![]()
Ligt eraan hoe hard je over de drempels gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?
Iemand vragen die dat wil?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef Wrapster het volgende:
Eigenlijk is dit wel een perfecte dag om lekker in de bubbels te lig. Echter vriendin is niet thuis, die is op het werk blijven slapen en komt vanavond pas terug als de wegen begaanbaar zijn
O dat is minder, sterkte mutskequote:
Je weet niet hoe hard Iteejer rijd en over de hobbels knalt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?
Alles weer goed begaanbaar ook in de wijken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, even lekker een half uur op hoog tempo gefietst. Weg met die kilo’s.
Op de hometrainer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, even lekker een half uur op hoog tempo gefietst. Weg met die kilo’s.
Geen idee. Ziet er nog vies uit buiten. Gelukkig heb ik een goede hometrainerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles weer goed begaanbaar ook in de wijken?
Oh jeequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet hoe hard Iteejer rijd en over de hobbels knalt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Ziet er nog vies uit buiten. Gelukkig heb ik een goede hometrainer
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Buiten komt in het voorjaar wel
Klopt. Is nu ook meer de angst om op mn bek te gaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..
Het ging me net door de dikke handschoenen heen... Best koud met die gure wind erbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..
En als je dan voor je raam gaat zitten is het net echtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, het beste van twee werelden, zeg maar.
Mwa dat wil je idd niet, je kan raar terecht komenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Is nu ook meer de angst om op mn bek te gaan
Oosterwind zo te zien brrquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het ging me net door de dikke handschoenen heen... Best koud met die gure wind erbij.
Of in stijl, harde muziek op de koptelefoon en fok op de tablet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je dan voor je raam gaat zitten is het net echt
Dat dus. En ik ben ook de jongste niet meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat wil je idd niet, je kan raar terecht komen
Breek je idd sneller watquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dus. En ik ben ook de jongste niet meer
Vooral koffie drinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders op de zaterdag ochtend
Kan ook. Ik zou zoiets ook wel willen hebben of een loopbandquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of in stijl, harde muziek op de koptelefoon en fok op de tablet.
Zou mij niks verbazen dat er iemand het kapot gemaakt heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:38 schreef ToT het volgende:
1 van de sneeuwpoppen is vannacht omgevallen of omgegooid; bij de andere is een wortel afgebroken dus er lijkt opzet in het spel te zijn.
Hij was helemaal vastgevroren aan de grond.
Ik kon hem niet loswrikken dus heb ik er een schop tegenaan gegeven. Het is 1 klomp ijs en het kwam los, dus heb ik hem weer overeind kunnen zetten.
Het is uiteraard wel wat beschadigd, maar met een watersproeiertje en wat poederijs heb ik hem iets kunnen fatsoeneren.
Lerares 5de leerjaar waar ikzelf bij zatquote:
Las ik jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen dat er iemand het kapot gemaakt heeft
Van de week zag ik een filmpje dat iemand een nijntje had gemaakt, maar werd in de avond/nacht kapot gereden. Hebben ze het weer gemaakt en de volgende avond/nacht vond iemand het nodig om het weer kapot te maken
Loopband kun je zo onder je bed schuiven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Ik zou zoiets ook wel willen hebben of een loopband
Maar dit dingen zijn duur en nemen veel ruimte inbeslag
Moet je wel een bed hebben waar dat bij kan ennnnn je moet kunnen bukken etcquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:55 schreef maily het volgende:
[..]
Loopband kun je zo onder je bed schuiven.
Truequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel een bed hebben waar dat bij kan ennnnn je moet kunnen bukken etc
Doet me denken aan een filmpje van een Amerikaan bij wie de sneeuwpop elke dag kapot werd gereden door een dikke SUV.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen dat er iemand het kapot gemaakt heeft
Van de week zag ik een filmpje dat iemand een nijntje had gemaakt, maar werd in de avond/nacht kapot gereden. Hebben ze het weer gemaakt en de volgende avond/nacht vond iemand het nodig om het weer kapot te maken
Dom idee toch omdat te doen, zal ook wel raar zijn dat ie wel schuldig was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een filmpje van een Amerikaan bij wie de sneeuwpop elke dag kapot werd gereden door een dikke SUV.
Op een gegeven moment besloot hij de sneeuwpop een keer niet op zijn stoep te maken maar net iets in zijn tuin.
Die SUV reed zelfs die tuin in om de sneeuwpop kapot te rijden.......en ramde keihard tegen de boomstronk waar de sneeuwpop omheen gebouwd was.
Was nog een rechtszaak over geweest, maar de maker van de sneeuwpop was onschuldig omdat het op eigen terrein was en hij ontkende dat het als valstrik bedoeld was.
Ze nemen inderdaad wel ruimte in en een goeie is vaak niet heel goedkoop.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Ik zou zoiets ook wel willen hebben of een loopband
Maar dit dingen zijn duur en nemen veel ruimte inbeslag
Nadeel is dat je ze zelf op moet halen danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze nemen inderdaad wel ruimte in en een goeie is vaak niet heel goedkoop.
Gelukkig wordt je doodgegooid met 2ehands fietsen, zat mensen die het na twee keer trappen weer opgeven. Heb je een mooie hometrainer voor een mooi prijsje.
Als je ze demonteert passen ze in elke auto. Dus dat hoeft geen probleem te zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dat je ze zelf op moet halen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |