Goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:19 schreef Wrapster het volgende:
Zo, oprit en stoep voor het huis weer schoon
Als het goed is komt er vandaag niets meer bij. En scheelt wel dat ik het gisteren ook gedaan heb, lag niet eens zo heel veel. Wind heeft het meeste weggeblazenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Daar blijf je mee bezig, en dan strooi je een dikke laag zout en gaat het sneeuwen ligt het er weer
Zo vaak hier al de straat schoongeveegd en nu ligt er weer wat
netversebakkoffiegepaktenzoboodschappendoenbolkquote:
O dat hoop ik voor je hier sneeuwde het net nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als het goed is komt er vandaag niets meer bij. En scheelt wel dat ik het gisteren ook gedaan heb, lag niet eens zo heel veel. Wind heeft het meeste weggeblazen
Komt vast wel goed en anders zou het nooit heel veel zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoop ik voor je hier sneeuwde het net nog
Ik heb geen idee, zie vanzelf wel wat er komt. Kan er toch niets aan veranderenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt vast wel goed en anders zou het nooit heel veel zijn.
@yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Post-elastieken.
En of de pan in een vuilniszak en die dichtbinden.
-edit- tie-raps is nog beter![]()
Ligt eraan hoe hard je over de drempels gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?
Iemand vragen die dat wil?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef Wrapster het volgende:
Eigenlijk is dit wel een perfecte dag om lekker in de bubbels te lig. Echter vriendin is niet thuis, die is op het werk blijven slapen en komt vanavond pas terug als de wegen begaanbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |