abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219795895
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:12 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Wel een hele zware en onvoorspelbare koelkastdeur. Wel bizar dat een aanhouding in die stad blijkbaar waardeloos is en je zelf mag bepalen dat je er geen zin jn hebt en weg mag rijden. Ik betwijfel ook of dat echt zo is. Dan kun je beter je politiemacht gewoon afschaffen.
Willen ze ook in dit soort steden, Defund the Police. Veel politie agenten die geen echte band hebben met zo'n stad zullen ook snel een stad zoeken waar ze wel meer om politie geven. Politie in deze stad mag dacht ik ICE ook niet ondersteunen.
life is like a box of chocolates
  Moderator zaterdag 10 januari 2026 @ 08:18:21 #102
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219795900
De haat jegens die nu dode vrouw zit echt wel diep hier zeg. De tering hee. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  roze zaterdag 10 januari 2026 @ 08:22:08 #103
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219795930
quote:
81s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:18 schreef xpompompomx het volgende:
Bizar he
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 08:23:38 #104
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219795946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 06:09 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vrouw wil je niet in de straat hebben wonen in ieder geval.

Zat een stukje protesten te kijken tegen ICE, zijn die mensen allemaal zwakbegaafd of wat?
Dit incident is slechts een aanleiding. Er gebeurt van alles wat niet door de beugel kan met die ICE-bende in dat land.

Dat deze vrouw zoals het lijkt iets ontzettend doms en gevaarlijks doet vlakt niet uit dat mensen zich ernstig zorgen maken dat een politie-achtige organisatie met slecht getraind personeel dat zich vaak niet aan de wetten en regels houdt huishoudt in hun steden.
pi_219795982
Wel typisch is dat er van burgers verwacht wordt dat de altijd koel en berekenend te werk gaan rond politie maar dat dit niet van de politie verwacht kan worden.
pi_219795996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:55 schreef Tjoent het volgende:
a, hoogmoedswaanzin ook.

En even lachen naar de agent die je zo gaat aanrijden...
Ironisch genoeg ten onder gegaan aan het white privilege syndroom.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219796179
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:33 schreef kipknots het volgende:
Wel typisch is dat er van burgers verwacht wordt dat de altijd koel en berekenend te werk gaan rond politie maar dat dit niet van de politie verwacht kan worden.
Het is wel vreemd dat ze zelf schijnbaar wél dacht dat de politie meer berekenend te werk zou gaan, met haar besluit om haar gigantische SUV in te zetten als protestmiddel. Je zou juist verwachten dat iemand die tegen het grote boze ICE protesteert, er geen hoge verwachtingen van heeft.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219796182
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef Lyrebird het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad gevaarlijk. Je ziet het ook: het slachtoffer dacht gewoon in haar recht te staan en dat haar niets gemaakt kon worden.

Wat dat betreft een beetje te vergelijken met al die idioten die zichzelf vrij verklaren van de overheid op basis van wat ze op het internet gelezen hebben en daardoor flink in de problemen gekomen zijn.

Wat mij betreft ernstig verwijtbaar.

Ook ernstig verwijtbaar: figuren zoals Tampon Tim die ICE aanduidt als Gestapo. Mensen opzwepen om handhavers dwars te gaan zitten. Hij is daarmee medeverantwoordelijk voor wat hier is gebeurd, net zoals Trump bij 1/6 met zijn gestolen verkiezingen een lont in het kruidvat gooide.

Wat dat betreft zou het goed zijn als er een derde partij zou komen waar men zich kan richten op normaal, in plaats van zotheid.
pi_219796270
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is inderdaad gevaarlijk. Je ziet het ook: het slachtoffer dacht gewoon in haar recht te staan en dat haar niets gemaakt kon worden.

Wat dat betreft een beetje te vergelijken met al die idioten die zichzelf vrij verklaren van de overheid op basis van wat ze op het internet gelezen hebben en daardoor flink in de problemen gekomen zijn.

Wat mij betreft ernstig verwijtbaar.

Ook ernstig verwijtbaar: figuren zoals Tampon Tim die ICE aanduidt als Gestapo. Mensen opzwepen om handhavers dwars te gaan zitten. Hij is daarmee medeverantwoordelijk voor wat hier is gebeurd, net zoals Trump bij 1/6 met zijn gestolen verkiezingen een lont in het kruidvat gooide.

Wat dat betreft zou het goed zijn als er een derde partij zou komen waar men zich kan richten op normaal, in plaats van zotheid.
Duidelijk verhaal, derde partijen halen het blijkbaar nooit in een land waar vooral ook geld bepaald wat er aan de macht komt. Amerika gaat helaas juist van midden partijen meer naar rechts en linkse kant op en haat word gevoed door de politici. Het gaat denk ik nog veel erger worden.
life is like a box of chocolates
pi_219796317
Linkse mensen zijn slechte verliezers zo blijkt maar weer. Nog steeds de kant van de vrouw kiezen en geweld tegen wetshandhavers goedpraten. Compleet verloren. Maar lijkt er wel op dat het langzaam aan het keren is.

Paar dagen geleden was het echt 50/50 maar nu is het meer 25/75 en zien de meeste mensen wel in dat die vrouw echt 100% zelf verantwoordelijk is wat er hier gebeurd was en houden ze verstandig hun mond erover.
pi_219796324
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:09 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Duidelijk verhaal, derde partijen halen het blijkbaar nooit in een land waar vooral ook geld bepaald wat er aan de macht komt. Amerika gaat helaas juist van midden partijen meer naar rechts en linkse kant op en haat word gevoed door de politici. Het gaat denk ik nog veel erger worden.
Ik heb weinig hoop, dat is duidelijk.

Het is zo jammer. Prachtig land.
pi_219796333
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:
Zie net bij CNN video van een security camera van een huis, waarop je ziet hoe ze minutenlang wacht op die plek en bewust haar auto dwars aan het parkeren is

En dan waren er users die mij proberen wijs te maken dat ze daar net ff-tjes slechts wilde keren op de weg, haar kindje had afgezet etc. Nergens te bekennen meer die grapjassen.

[ afbeelding ]
En dus mocht ze dood.
pi_219796342
quote:
81s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:18 schreef xpompompomx het volgende:
Het menselijk brein kan uiterst bijzonder zijn. Heb een hele rits aan topics van de reeks gemist / niet gevolgd en bewust.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219796354
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:19 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
En dus mocht ze dood.
Nee, dat was haar eigen keuze ofwel calculated risk.
Niks anders dan een kamikaze actie van deze vrouw.
pi_219796359
Radicaal doorgeslagen linkse liberalen is echt de grootste binnenlandse dreiging die westerse landen in tijden hebben gezien.

Het begon met simpele facebook posts, maar nu ze daadwerkelijk met hun auto's op agenten in rijden is het tijd om dit soort ideologien gewoon als terrorisme te zien.

pi_219796371
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:13 schreef ems. het volgende:

[..]
Haha, die moeilijke emoties.

Hopelijk maakt de volgende president ook een soort ice die langs de deuren gaat en al die religieuze extremisten het land uitwerkt. Met een beetje geluk mogen ze in de mijnen van Groenland hun dagen slinten
De IRS heeft onder Obama "religieuze extremisten" een aparte behandeling gegeven. Niet het land uit gewerkt, maar wel het leven zuur gemaakt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219796373
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit incident is slechts een aanleiding. Er gebeurt van alles wat niet door de beugel kan met die ICE-bende in dat land.

Dat deze vrouw zoals het lijkt iets ontzettend doms en gevaarlijks doet vlakt niet uit dat mensen zich ernstig zorgen maken dat een politie-achtige organisatie met slecht getraind personeel dat zich vaak niet aan de wetten en regels houdt huishoudt in hun steden.
Een goede genuanceerde reactie. Helaas zeldzaam op Fok! tegenwoordig, waar de onderbuik regeert.

Walgelijk publiek hier.
  Moderator zaterdag 10 januari 2026 @ 09:26:22 #118
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219796382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:23 schreef incel het volgende:
Radicaal doorgeslagen linkse liberalen is echt de grootste binnenlandse dreiging die westerse landen in tijden hebben gezien.

Het begon met simpele facebook posts, maar nu ze daadwerkelijk met hun auto's op agenten in rijden is het tijd om dit soort ideologien gewoon als terrorisme te zien.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je al door dat je aan het radicaliseren bent?
pi_219796387
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die fase heb jij al lang achter je gelaten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219796389
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:23 schreef incel het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, gewoon met gestrekt been doorgaan met natrappen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219796396
quote:

[..]
Oh ja ik ben de gene die aan het radicaliseren is omdat ik vind dat het woke mind virus niet meer gewoon iets ongevaarlijks is maar nu een serieus fysiek probleem aan het worden is haha.

Ja laten we met onze auto's op agenten in rijden omdat we vinden dat zij alleen de wetten moeten handhaven waar wij het mee eens zijn.
pi_219796399
quote:

[..]
Nee, dat heeft hij niet.

En het absurde is dat hij radicaliseert door wat er in de VS gebeurt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator zaterdag 10 januari 2026 @ 09:27:59 #123
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219796400
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Die fase heb jij al lang achter je gelaten.
Goed verhaal.
pi_219796402
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, gewoon met gestrekt been doorgaan met natrappen...
Als je met natrappen bedoelt laten zien hoe gevaarlijk het radicaliseren van links is.....
pi_219796405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef ems. het volgende:

[..]
Heb ik het ook niet over. Ik heb het over de Gestapo die in Nederland nog geen wc had mogen schrobben maar in dat apenland gewoon wapens uitgedeeld krijgt.
Ondertussen in Europa:

https://x.com/eastdakota/(...)N-SKAmqfvZg&ct=rw-tg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')