Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Oh ja ik ben de gene die aan het radicaliseren is omdat ik vind dat het woke mind virus niet meer gewoon iets ongevaarlijks is maar nu een serieus fysiek probleem aan het worden is haha.
Ja laten we met onze auto's op agenten in rijden omdat we vinden dat zij alleen de wetten moeten handhaven waar wij het mee eens zijn.
Klopt, dat is het kenmerk van radicaliseren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef incel het volgende:
[..]
Oh ja ik ben de gene die aan het radicaliseren is omdat ik vind dat het woke mind virus niet meer gewoon iets ongevaarlijks is maar nu een serieus fysiek probleem aan het worden is haha.
Ja laten we met onze auto's op agenten in rijden omdat we vinden dat zij alleen de wetten moeten handhaven waar wij het mee eens zijn.
Christus te paard, wat ben jij obsessief zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef incel het volgende:
[..]
Als je met natrappen bedoelt laten zien hoe gevaarlijk het radicaliseren van links is.....
quote:
Politiek boeit me sowieso vrij weinig. En het zal me nooit zoveel boeien dat ik besluit met mijn auto op een groep agenten in te rijden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dat is het kenmerk van radicaliseren.
Gelukkig ben jij wel genuanceerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:25 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Een goede genuanceerde reactie. Helaas zeldzaam op Fok! tegenwoordig, waar de onderbuik regeert.
Walgelijk publiek hier.
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef incel het volgende:
[..]
Als je met natrappen bedoelt laten zien hoe gevaarlijk het radicaliseren van links is.....
Biden zelfde verhaal en als hij niet de grenzen had open gezet was er nu geen ICE zo hard nodigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De IRS heeft onder Obama "religieuze extremisten" een aparte behandeling gegeven. Niet het land uit gewerkt, maar wel het leven zuur gemaakt.
De beelden spreken voor zich. De rechtsstaat heeft gewonnen. Iedereen ziet dat die vrouw fout was.quote:
Meer dan tien miljoen illegalen. Ook dat vindt schijnbaar iedereen normaal. Moet je eens voorstellen dat er in Nederland binnen vier jaar een half miljoen illegalen binnen worden gesmokkeld, vaak in het holst van de nacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Biden zelfde verhaal en als hij niet de grenzen had open gezet was er nu geen ICE zo hard nodig
Of de rechtsstaat heeft gewonnen weten we helemaal nog niet, er is immers nog geen onderzoek en rechtszaak geweest. En je Argumentum ad populum slaat al helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
De beelden spreken voor zich. De rechtsstaat heeft gewonnen. Iedereen ziet dat die vrouw fout was.
En toch kiezen jullie de kant van het terrorisme.
"En jullie zijn aan het radicaliseren hoor!"
Echt compleet krankzinnig.
Verliezers...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:29 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Politiek boeit me sowieso vrij weinig. En het zal me nooit zoveel boeien dat ik besluit met mijn auto op een groep agenten in te rijden.
Dus ik zou me er niet zoveel zorgen om maken.
Grappig dat jullie zulke slechte verliezers zijn dat jullie nu op de man moeten spelen. Want het zal wel aan mij liggen nu, ik ben gevaarlijk en ik ben aan het radicaliseren! Niet de mensen die geweld tegen agenten goedpraten.
lol
Projector goes prrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
De beelden spreken voor zich. De rechtsstaat heeft gewonnen. Iedereen ziet dat die vrouw fout was.
Ja een onderzoek zal wel echt veel boven water brengen als iedereen gewoon al 3 dagen lang precies op de beelden kan zien hoe het gegaan is en weet dat als je met je auto op agenten inrijdt je neergeschoten mag worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of de rechtsstaat heeft gewonnen weten we helemaal nog niet, er is immers nog geen onderzoek en rechtszaak geweest. En je Argumentum ad populum slaat al helemaal nergens op.
De verliezers zijn inderdaad het volk en die arme agenten die getraumatiseerd zijn door dit soort geradicaliseerde linkse gekken. Die moeten hun werk doen met gevaar voor eigen leven. Niet de linkse doorgeslagen terrorist die met haar auto op een groep agenten in rijdt die heeft haar keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verliezers...
Waarvan?
De enige verliezers in deze tragedie zijn de vrouw die is doodgeschoten en de man die de vrouw dood schoot.
En jij staat de dansen op het graf van de vrouw.
Een rechtsstaat heeft per definitie verloren wanneer iedereen die een misstap begaat ter plekke wordt geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
ICE-agenten krijgen een week of 6 training dus tja...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:33 schreef kipknots het volgende:
Wel typisch is dat er van burgers verwacht wordt dat de altijd koel en berekenend te werk gaan rond politie maar dat dit niet van de politie verwacht kan worden.
Die tien miljoen zijn niet in 4 jaar gekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Meer dan tien miljoen illegalen. Ook dat vindt schijnbaar iedereen normaal. Moet je eens voorstellen dat er in Nederland binnen vier jaar een half miljoen illegalen binnen worden gesmokkeld, vaak in het holst van de nacht.
Nu even in dit geval lijkt het dat mevrouw inreed op een agent, dus ik vind executie geen goede woordkeuze voor deze context.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Een rechtsstaat heeft per definitie verloren wanneer iedereen die een misstap begaat ter plekke wordt geëxecuteerd.
Ach, tegen waar voor simpel brein heb ik het eigenlijk ook.
Weer een geradicaliseerde reactie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:39 schreef incel het volgende:
[..]
Ja een onderzoek zal wel echt veel boven water brengen als iedereen gewoon al 3 dagen lang precies op de beelden kan zien hoe het gegaan is en weet dat als je met je auto op agenten inrijdt je neergeschoten mag worden.
[..]
De verliezers zijn inderdaad het volk en die arme agenten die getraumatiseerd zijn door dit soort geradicaliseerde linkse gekken. Die moeten hun werk doen met gevaar voor eigen leven. Niet de linkse doorgeslagen terrorist die met haar auto op een groep agenten in rijdt die heeft haar keuze gemaakt.
Verkeerde topic denk ik. Je social media post lijkt over wat anders te gaan dan moordlustige amerikanen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ondertussen in Europa:
https://x.com/eastdakota/(...)N-SKAmqfvZg&ct=rw-tg
Nou behandelt ICE die (vermeend) illegalen ook wel alsof ze totaal rechtenloos zijn. Er zijn zelfs mensen die legaal aanwezig waren en tientallen jaren daar woonden en belasting betaalden het land uitgeflikkerd naar een wetteloze gevangenis waarbij weken later nog steeds onbekend was welke gedeporteerden waar waren gebleven. Dat dit in een Syrië, Saudi Arabië, Nigeria of welk achterlijk land gebeurd dat is uitermate triest maar in de VS.... Schokkend en ik kan me aan de ene kant die retoriek van Tim wel voorstellen. Dit is compleet mesjogge.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is inderdaad gevaarlijk. Je ziet het ook: het slachtoffer dacht gewoon in haar recht te staan en dat haar niets gemaakt kon worden.
Wat dat betreft een beetje te vergelijken met al die idioten die zichzelf vrij verklaren van de overheid op basis van wat ze op het internet gelezen hebben en daardoor flink in de problemen gekomen zijn.
Wat mij betreft ernstig verwijtbaar.
Ook ernstig verwijtbaar: figuren zoals Tampon Tim die ICE aanduidt als Gestapo. Mensen opzwepen om handhavers dwars te gaan zitten. Hij is daarmee medeverantwoordelijk voor wat hier is gebeurd, net zoals Trump bij 1/6 met zijn gestolen verkiezingen een lont in het kruidvat gooide.
Wat dat betreft zou het goed zijn als er een derde partij zou komen waar men zich kan richten op normaal, in plaats van zotheid.
die anti-ice groep en hun acties zijn idd doodnormaalquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weer een geradicaliseerde reactie.
Nee. Het totaal aantal illegalen is nog veel hoger. Onder Biden zijn er zo'n tien miljoen illegalen binnengeloodst, alhoewel we het precieze aantal nooit zullen weten, omdat het hele proces illegaal was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die tien miljoen zijn niet in 4 jaar gekomen.
Sommige zijn al 20 jaar in de VS.
Dat waag ik te betwijfelen.quote:En niemand is tegen het uitzetten van illegale migranten.
Omdat men tegen het uitzetten van illegalen is.quote:Maar de manier waarop ICE dat nu doet wekt weerstand op.
Niet alleen bij de bevolking, maar ook bij lokale overheden.
Ga maar iemand anders proberen te trollenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weer een geradicaliseerde reactie.
Of ze echt moordlustig was is natuurlijk niet te zeggen, maar ze nam wel het risico dat ze iemand had kunnen vermoorden door zich zo te gedragen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Verkeerde topic denk ik. Je social media post lijkt over wat anders te gaan dan moordlustige amerikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |