Kwestie van perspectief en levensvisie. Ik heb hem vrijwel alleen maar goede dingen zien doen;quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om het IRGC en het leger te verzwakken door gericht belangrijke locaties te vernietigen.
Zolang die nog ongemoeid blijven, en met name het IRGC, blijft het regime sterk.
Vernietig of verzwak je die apparaten, heeft het regime meteen minder machtsmiddelen om de bevolking te onderdrukken en af te slachten.
En hoezeer ik die 🍊🤡 ook veracht, als hij toch één keer in zijn leven het goede wil doen, doet hij precies dat.
Maar wel constant de meest trouwe bondgenoten schofferen en in de steek laten. Dat zijn wel echt rattenstreken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:35 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief en levensvisie. Ik heb hem vrijwel alleen maar goede dingen zien doen;
- verhogen defensie budget NAVO landen
- ICE
- Venezuela verlossen van criminele dictatuur
- serieus en intensief bezig zijn met Rusland en Oekraïne
- ondersteunen Israël
- Iran op z’n plek zetten en laten weten wat er kan gebeuren
- woke gedachtengoed decimeren
Zo kan ik nog wel 100 dingen noemen. Buiten dat is het gewoon een aimabele en charismatische persoon die ook gewoon doet wat hij zegt en zegt wat hij doet, een echte aanpakker. Daar kan ik me aan spiegelen dus vandaar dat ik pro Trump ben.
Ik zie dat niet zo. Veel bondgenoten zijn lui en gemakszuchtig geworden en als er stront aan de knikker is mag de VS het wel even op komen lossen, zoals ze nu doen. Trump wijst ze daar op en dat zou je kunnen zien als schofferen maar het is meer als een ouder die zijn kind terechtwijst, dat hoeft niet vriendelijk te zijn maar rechtvaardig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Maar wel constant de meest trouwe bondgenoten schofferen en in de steek laten. Dat zijn wel echt rattenstreken.
Ik heb meer vertrouwen in Marco Rubio. Dat is de enige capabele persoon met enig intellect in dat kabinet.
Wat wil je hiermee nou eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:49 schreef Tengano het volgende:
Ondertussen in Nederland, zit onze eigen regime niet stil......
Bekijk deze YouTube-video
Dat wij in Europa een weg en doel navolgen waar ze nu in Iran van af proberen te komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
Wat wil je hiermee nou eigenlijk zeggen?
Trump blinkt vooral uit in anderen uitpersen en onder druk zetten (Trump University en Trump Foundation, om maar even snel twee voorbeelden te geven).quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef GerryDV het volgende:
Met het intellect van Trump is niets mis, anders was hij in zijn gehele leven niet zo succesvol geweest.
Het tegenovergestelde is toch waar. Wanneer de achterlijke onderdrukkende religieuze macht weg is en de verwestering en democratie komt, met bijbehorende vooruitgang, gaan mensen tich juist daarheen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:49 schreef Since2003 het volgende:
Ik verheug me nu al op die totaalidioten en de nepppe verontwaardiging wanneer dat land compleet leegloopt naar Europa.
Mwa.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump blinkt vooral uit in anderen uitpersen en onder druk zetten (Trump University en Trump Foundation, om maar even snel twee voorbeelden te geven).
In tegenstelling tot de gemiddelde Syriër, Afghaans, Irakees en zulks die hier rondlopen, is de gemiddelde Iraniër die anti-regime is, jong, (relatief) hoog opgeleid en modern, dus niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:49 schreef Since2003 het volgende:
Ik verheug me nu al op die totaalidioten en de nepppe verontwaardiging wanneer dat land compleet leegloopt naar Europa.
Aldus een burgemeester die er natuurlijk belang bij heeft de demonstranten als zo verschrikkelijk mogelijk af te schilderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:17 schreef Qarrad het volgende:
In Teheran alleen al 25 moskeeën in de hens, en nog een hoop andere gebouwen en installaties maar de symbolische waarde van de moskeeën ligt iets hoger natuurlijk.
Trump zet mensen tegen elkaar op, dat deed hij al begin jaren 80 in New York, verdeeldheid zaaien is zijn wapen en zijn trouwste bondgenoot om zijn doelen te bereiken, die hij bijna altijd weet te behalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump blinkt vooral uit in anderen uitpersen en onder druk zetten (Trump University en Trump Foundation, om maar even snel twee voorbeelden te geven).
Hou die waanbeelden voor BNW.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wij in Europa een weg en doel navolgen waar ze nu in Iran van af proberen te komen.
Islam in - Christendom out
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de gemiddelde Syriër, Afghaans, Irakees en zulks die hier rondlopen, is de gemiddelde Iraniër die anti-regime is, jong, (relatief) hoog opgeleid en modern, dus niet te vergelijken.
Ik hoop met je mee. Het zal niet zonder slag of stoot gaan. En hier zit dan ook het gevaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde is toch waar. Wanneer de achterlijke onderdrukkende religieuze macht weg is en de verwestering en democratie komt, met bijbehorende vooruitgang, gaan mensen tich juist daarheen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef HowardRoark het volgende:
Poeh, indrukwekkend toch wel hoor. Hopelijk kan men dit volhouden zonder dat er al te veel slachtoffers vallen.
Terwijl in de VS protesten uitbreken na de fatale schietpartij van een ICE-agent op een jonge moeder, spreekt Trump zich uit ter verdediging van de betrokken agenten. Tegelijkertijd zegt hij dat de VS ‘klaar staat om Iraanse demonstranten te helpen’. De ironie hiervan …quote:Op zondag 11 januari 2026 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als dat zo is dan wordt het voor Trump toch wel tijd om woord te houden.
multichessquote:Op zondag 11 januari 2026 00:17 schreef Winzip het volgende:
Terwijl in de VS protesten uitbreken na de fatale schietpartij van een ICE-agent op een jonge moeder, spreekt Trump zich uit ter verdediging van de betrokken agenten. Tegelijkertijd zegt hij dat de VS ‘klaar staat om Iraanse demonstranten te helpen’. De ironie hiervan …
Even praktisch gezien, hoe?quote:Op zondag 11 januari 2026 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als dat zo is dan wordt het voor Trump toch wel tijd om woord te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |