quote:They fired live ammo. Those bastards fired live ammo at a girl, look. They're firing live ammo, I swear to God. Look, you fired live ammo. For what? For what? For a bag of rice? Think about it, once that clown bastard is gone, ten minutes later this place will be paradise. You bastard, this place will be paradise. I swear to God, there's enough for all of us. God is my witness, there's enough for everyone. I don't want it for myself, I'll come and die right in front of you. I'm not doing this for me; I'm doing it for you, you bastard, for your child. Look at the state of the country. You got ten bags of rice now, but what will you get in a month? You shameless man! Once these people are gone in a month, what will you get then? Think about that.
Ik zag ook al best wat filmpjes van gewapende demonstranten, lijkt erop dat het een stap verder gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:04 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Demonstranten worden beschoten in Masshad.
[..]
Dit ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:18 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat de kans groter is dat Iran het nieuwe Polen wordt.
Die mensen hebben jarenlang kunnen ervaren hoe fantastisch het is om in een echt Islamitisch land te leven, joehoe!![]()
Of denk jij dat die moskee per ongeluk in de fik is gegaan
Hij zou op weg naar het vliegveld zijn neergeschoten door militairen, ik lees nog even verder.quote:
Het is wel zo handig als je dan even een bron deelt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij zou op weg naar het vliegveld zijn neergeschoten door militairen, ik lees nog even verder.
Oh sorry mijn welgemeende, oprechte en nederige excuses.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is wel zo handig als je dan even een bron deelt.
Meerdere accounts schrijven hierover, niet alleen MAGA-accounts.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Eén of ander anoniem MAGA-account op X roept dit, wie nog meer?
Nee dus.
Het is een beetje de standaard methode tijdens een coupe, het is niet voor niets zo belangrijk om ook de TV/Radio stations als eerste te pakken omdat je dan kan roepen dat iemand dood/gevlucht is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Meerdere accounts schrijven hierover, niet alleen MAGA-accounts.
Maar zolang het niet bevestigd is, weten we het niet zeker.
Waarom hoop je dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik vrees dat er een pro western puppet zijn plaats zal innemen. Hoop oprecht dat ik het mis heb
Editorial Leadershipquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:43 schreef raptorix het volgende:
Dit lijkt me allemaal wel wat objectiever nieuws: https://www.iranintl.com/en
Het internet is afgesloten welke media hebben daar op dit moment al/nog eigen journalisten zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:36 schreef Lyrebird het volgende:
Zelfs op Trouw is er niets te lezen over wat er gaande is.
Dat is nooit een probleem in Gaza geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het internet is afgesloten welke media hebben daar op dit moment al/nog eigen journalisten zitten.
Eigenlijk mag Trump nu wel een duit in het zakje doen ja. Ik denk dat dat dit weekend ook wel gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Het zou wel een misdaad tegen de menselijkheid zijn als de wereld de Iraanse bevolking niet te hulp schiet nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |