Was lekker fietsen hoor vanmiddag; alleen jammer dat ik heen en terug tegenwind had (wind draaide).quote:Op zondag 11 januari 2026 20:13 schreef Donna het volgende:
Fokking steenkoud de hele dag.
School is morgen eerst dicht.
IJzel des doods.
Lekker fris is datquote:Op zondag 11 januari 2026 20:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Afgelopen dagen genoeg echte kou gehad. Het vroor regelmatig, dus het is gewoon koud.
Ach het ijzelt volgens de experts hier als iedereen slaapt; dan is het niet zo eng toch ?quote:
Jamaar gewoon het idee dat alles ijs is buitenquote:Op zondag 11 januari 2026 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach het ijzelt volgens de experts hier als iedereen slaapt; dan is het niet zo eng toch ?
Ik ben de hele dag al steenkoud.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was lekker fietsen hoor vanmiddag; alleen jammer dat ik heen en terug tegenwind had (wind draaide).
Mijn uk kreeg te horen dat 1e en 2e uur uitvallen; maar eens zien wat ze morgenochtend beslissen
Oow ja als je de auto niet sneeuwvrij hebt kunnen houden de afgelopen dagen dan was vandaag wel een pittig dagje om dat te doen; de wind maakte het er niet plezieriger op.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al steenkoud.
Vanochtend m'n auto uitgegraven, bijna een uur bezig geweest want bevroren sneeuw van de hele week.
Voor niks dus want hoef er nu morgen niet meer mee weg.
Maar je bent wel lekker gezond buiten geweestquote:Op zondag 11 januari 2026 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al steenkoud.
Vanochtend m'n auto uitgegraven, bijna een uur bezig geweest want bevroren sneeuw van de hele week.
Voor niks dus want hoef er nu morgen niet meer mee weg.
Ben elke dag buiten geweest. Minstens 15K stappen elke dag weer om de kinderen lopend naar school te brengen en boodschappen lopend en de paden sneeuwvrij houden en dat dan voor de hele buurt haha.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar je bent wel lekker gezond buiten geweest
Idem.. heeeeeerlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben elke dag buiten geweest. Minstens 15K stappen elke dag weer om de kinderen lopend naar school te brengen en boodschappen lopend en de paden sneeuwvrij houden en dat dan voor de hele buurt haha.
Nog nooit zoveel buiten geweest als afgelopen week geloof ik.
Omdat het aan de kust eerst niet gaat ijzelen. 22 uur was beter geweest, dan begint het in noord Holland.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:49 schreef ddx het volgende:
Als ik zo kijk komt de regen bijna aan land in het westen, hoezo is het dan pas code oranje vanaf 23:00 ?
Ok sneeuw dan eerst ?quote:Op zondag 11 januari 2026 21:07 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Omdat het aan de kust eerst niet gaat ijzelen. 22 uur was beter geweest, dan begint het in noord Holland.
In zuid Holland vriest het al even niet meer, dus meer regen dan. Al kan het nog wel glad worden omdat de grond koud is.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:12 schreef ddx het volgende:
[..]
Ok sneeuw dan eerst ?
Gaat leuk zijn als dat de ijsplaten die hier nu nog liggen gaat verstoppen.
Gaan het merken over 15 minuten oid.
Volgens buienradar is het inmiddels hier aan het regenen/sneeuwen.quote:Op zondag 11 januari 2026 21:16 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
In zuid Holland vriest het al even niet meer, dus meer regen dan. Al kan het nog wel glad worden omdat de grond koud is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |