Bron.quote:Hulten- Een agent die vrijdag in het Noord-Brabantse Hulten gestrande automobilisten wilde helpen, is bij een schermutseling gewond geraakt. Hij moest naar de eerste hulp. Een man en een vrouw zijn aangehouden.
Agenten gingen af op een melding dat er een auto in de sloot was beland. Ter plaatse zagen ze een man en vrouw die al op de kant waren gekropen en zich volgens de politie agressief en bedreigend naar de agenten gedroegen. Beiden bleken later onder invloed van drugs.
Er ontstond een worsteling tussen de man en de politiemensen. De vrouw bemoeide zich er ook mee. Zij werd met de wapenstok op afstand gehouden. Met behulp van onder meer pepperspray is de man uiteindelijk opgepakt.
Je weet niet eens wat voor droagsz joh, zo lekker makkelijk lullen altijd.quote:
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze van het type dat je agresief maakt waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor droagsz joh, zo lekker makkelijk lullen altijd.
Waren ze al agressief voordat de agenten ter plaatse kwamen dan? Dat lees ik er niet in terug. Agenten kunnen behoorlijk goed zijn in het opwekken van agressie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:47 schreef KvanG het volgende:
[..]
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze van het type dat je agresief maakt waren.
Misschien maakten ze wel een opmerking in de trant van:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waren ze al agressief voordat de agenten ter plaatse kwamen dan? Dat lees ik er niet in terug. Agenten kunnen behoorlijk goed zijn in het opwekken van agressie.
Police blamingquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waren ze al agressief voordat de agenten ter plaatse kwamen dan? Dat lees ik er niet in terug. Agenten kunnen behoorlijk goed zijn in het opwekken van agressie.
307CCquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:06 schreef halfway het volgende:
Drugs en een Peugeot, ik weet alweer genoeg.
Het zou veel beter zijn als men ieder mens-maar dan ook ieder mens-vrije toegang tot wapens zou geven, zodat ze terug konden schieten als een labiel individu op hun schiet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van mij mag de politie in Nederland ook wel iets eerder schieten. Achterlijk gedoe steeds naar ONZE AGENTEN
Vinden ze zelf ook nooit leuk als je dat naar ze roept, dus best mogelijk ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien maakten ze wel een opmerking in de trant van:
"U weet dat u hier niet mag parkeren?"![]()
Over het algemeen terecht.quote:
Een soort second amendment dus? Another great idea from user Little Tower!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zou veel beter zijn als men ieder mens-maar dan ook ieder mens-vrije toegang tot wapens zou geven, zodat ze terug konden schieten als een labiel individu op hun schiet.
Ja geweldig, lost wel de overbevolking opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zou veel beter zijn als men ieder mens-maar dan ook ieder mens-vrije toegang tot wapens zou geven, zodat ze terug konden schieten als een labiel individu op hun schiet.
Komkom, in Amerika hebben ze hierdoor nooit last van labiele of gevaarlijke individuen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja geweldig, lost wel de overbevolking op
Als die agent écht humor had, dan had hij om hun vaarvignet gevraagd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien maakten ze wel een opmerking in de trant van:
"U weet dat u hier niet mag parkeren?"![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Goed bezig!quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:40 schreef torentje het volgende:
Investeer die miljarden liever in het verlichten van de lasten van de zwakkeren, in plaats van ze door te sluizen naar bedrijven die vermoedelijk ook staal produceren voor de oorlogsindustrie.
Was het maar ICE geweest dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:01 schreef xzaz het volgende:
Als het ICE was geweest waren ze al doodgeschoten.
Niet dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik las Gestrande automobilisten helpen vallende agent, dacht positief nieuws
Dan zouden ze hier geen jurisdictie hebben en konden we ze massaal het kanaal in werpen.quote:
Ik denk eerder dat "jullie" in het kanaal worden geworpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zouden ze hier geen jurisdictie hebben en konden we ze massaal het kanaal in werpen.
Hardtop cabrios.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
307CC![]()
Bekijk deze YouTube-video
En met "jullie" bedoel je dan Nederlanders die in Nederland door ICE in het kanaal worden geworpen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:23 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat "jullie" in het kanaal worden geworpen.
Willekeurige mensen die willekeurig waar met ICE lopen te rellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En met "jullie" bedoel je dan Nederlanders die in Nederland door ICE in het kanaal worden geworpen?
Dat zie ik in Nederland nog niet zo heel gauw gebeuren, maar wat jij wil joh.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:27 schreef KvanG het volgende:
[..]
Willekeurige mensen die willekeurig waar met ICE lopen te rellen.
Drugs in het verkeerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van mij mag de politie in Nederland ook wel iets eerder schieten. Achterlijk gedoe steeds naar ONZE AGENTEN
Triest figuurquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
maakt dat uit? drugs gebruiken is altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor drugsgebruik, geweld tegen agenten goedpraten, goed bezig joh.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maakt dat uit? drugs gebruiken is altijd![]()
waardig
Wat een schatjes zijn jullie toch ookquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Voor drugsgebruik, geweld tegen agenten goedpraten, goed bezig joh.
triest figuur 3
Succes met je mening, ouwe snuifduifquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een schatjes zijn jullie toch ookik heb ook een pittige mening over jullie hoor!
Komt goed hoor, rechtse rakker. Strijd maar fijn door voor de goede zaak!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Succes met je mening, ouwe snuifduif
Gooi je je lege blikjes Schultenbrau ook naar de tv?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een schatjes zijn jullie toch ookik heb ook een pittige mening over jullie hoor!
Ik heb een kapotte tv. Althans, de televisie doet het wel, maar het geluidsknopje doet het niet. Sowieso zit ik weinig in de woonkamer. Kun je jouw achterlijke topic over drugsgebruikers nog herinneren? Wat sloeg dat hard terug in jouw gezicht hè?! Hilarischquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gooi je je lege blikjes Schultenbrau ook naar de tv?
Die maken ze daar gewoon president!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Komkom, in Amerika hebben ze hierdoor nooit last van labiele of gevaarlijke individuen.
Tja, betreffende user is zelf onder invloed achter het stuur vandaan geplukt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Voor drugsgebruik, geweld tegen agenten goedpraten, goed bezig joh.
triest figuur 3
Alleen in jouw belevingswereldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb een kapotte tv. Althans, de televisie doet het wel, maar het geluidsknopje doet het niet. Sowieso zit ik weinig in de woonkamer. Kun je jouw achterlijke topic over drugsgebruikers nog herinneren? Wat sloeg dat hard terug in jouw gezicht hè?! Hilarisch
Dat zal.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alleen in jouw belevingswereld
Ik raad het je aan, wellicht dat je dan wel een keer iets interessants te melden gaat hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wie heeft er hier nu drugs nodig om een beetje inhoud in het leven te hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |