Hoezo alleen eigen merkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:22 schreef Mikeytt het volgende:
Paar jaar terug nog overal te krijgen. Heerlijk roggebroodboordevol voedingsstoffen en vezels.
Nu alleen steeds minder te krijgen... De dichtstbijzijnde bakker verkoopt het niet meer, dus dan ben je op de supermarkt aangewezen.En? Bij de AH hebben ze alleen eigen merk en Bolletje roggebrood
Man man man, de oorlog is toch allang voorbij, dus waarom moeten we in deze toestanden leven?? Nu Bolletje roggebrood aan het eten.
Welke winkel??quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hier een compleet rek met wel soort of 30 vol
Ja... mijn oma bakt het nog weleens. Heerlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik ben ook fan van roggebrood, en dat van bolletje gaat nog wel. Eerder stond op de markt een kraam die vers roggebrood verkocht, zo groot al een flinke baksteen. Dan ben je verpest, dat was heerlijk.
Van Dijk hebben ze niet bij onze Appie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Hoezo alleen eigen merk
https://www.ah.nl/producten/product/wi369181/van-dijk-roggebrood
Van der Meulen maakt helaas niet meer.
hoe authentiek wil je het hebben?
Ertussen? Heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die een dubbele boterham maakt met roggebroodquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:13 schreef Marsenal het volgende:
Beetje boter met grove mosterd mengen en dan katenspek ertussen of een dikke plak warm zeeuws spek
Verder boter en katenspek met de snertquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:13 schreef Marsenal het volgende:
Beetje boter met grove mosterd mengen en dan katenspek ertussen of een dikke plak warm zeeuws spek
Ook lekker met gewone Hollands nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:46 schreef augurk2025 het volgende:
Roggebrood met zure haring en augurk
Dat moet wel, want ik smeer de mosterdboter veels te dikquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ertussen? Heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die een dubbele boterham maakt met roggebroodAltijd open faced
Melkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn dit ook allemaal mensen die van melk, karnemelk en grapefruit houden ofzo?
Wie zijn toch die mensen?
2 uit 3 hierquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn dit ook allemaal mensen die van melk, karnemelk en grapefruit houden ofzo?
Wie zijn toch die mensen?
roggebroodquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ertussen? Heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die een dubbele boterham maakt met roggebroodAltijd open faced
Geen boomers hier, wel roggebrood.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
Boomer topic, alleen boomers eten roggebrood.
Geboren in 1954 is wel aardig boomer, seeburg54.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:13 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Geen boomers hier, wel roggebrood.
Ooh regionale producten. Ja dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van Dijk hebben ze niet bij onze Appie.
Ik ben niet geboren in '54, mijn Seeburg jukebox wél.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geboren in 1954 is wel aardig boomer, seeburg54.
Ik dacht ook altijd dat @Bart2002 uit 2002 kwam, maar da's weer andersom, die is wel oudquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren in '54, mijn Seeburg jukebox wél.
Altijd grappig dat users denken dat ik een oude kerel uit '54 ben. Ik ben ook geen kerel overigens.![]()
2002 kreeg ik ADSL waardoor men onbeperkt online kon eindelijk voor een vast bedrag per maand. In 2003 dacht ik heb ik een account aangemaakt alhier. Ik ben van 1963 dus inderdaad heel oud.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat @:Bart2002 uit 2002 kwam, maar da's weer andersom, die is wel oud
Absoluut niet. Een extra dikke dubbelgevouwen plak Gouda of graskaas in het seizoen tussen twee sneetjes roggebrood. Godenvoer!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van der Veer fries roggebrood? De achterste dus van dit plaatje. Volgens mij hadden mijn ouders die vroeger.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:11 schreef vosss het volgende:
Beste roggebrood was dat wat in zo'n blanco aluminiumfolie papiertje zat.
Geen idee welk merk dat vroeger was.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Van der Veer fries roggebrood? De achterste dus van dit plaatje. Volgens mij hadden mijn ouders die vroeger.
[ afbeelding ]
Zo staat het niet op de verpakking. Wie is hier nu de expert de producenten of een of andere willekeurige gast die al jaren vastgeroest zit op een forumpje?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Domme Hollanders die Roggebrood schijven
Het is Röggebröd.
Wat op de verpakking staat hoeft niet te kloppen natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:06 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Zo staat het niet op de verpakking. Wie is hier nu de expert de producenten of een of andere willekeurige gast die al jaren vastgeroest zit op een forumpje?
Ik heb nog nooit patat maar altijd frites op een pak frieten gezien. Wat mij betreft weten de producenten heel goed wat ze doen.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat op de verpakking staat hoeft niet te kloppen natuurlijk.
Zo heb ik altijd geroepen dat het Zoenen zijn en geen Negerzoenen.
Dat heeft nog lang geduurd voordat dat eindelijk gecorrigeerd werd. Fabrikanten weten het vaak ook niet.
Het is toch echt friet en niet frites, zoals je zelf ook al aangeeft...man man manquote:Op zondag 11 januari 2026 11:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit patat maar altijd frites op een pak frieten gezien. Wat mij betreft weten de producenten heel goed wat ze doen.
Liever frites dan patat. Frites lijkt op frieten, ik ben daarmee tevreden. Als er patat op stond kon ik het niet kopen, nu wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is toch echt friet en niet frites, zoals je zelf ook al aangeeft...man man man
Het is brood van roggemeel, dus roggebrood. Geen reden om daar letters bij te betrekken die helemaal niet bestaan in het Nederlands.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat op de verpakking staat hoeft niet te kloppen natuurlijk.
Zo heb ik altijd geroepen dat het Zoenen zijn en geen Negerzoenen.
Dat heeft nog lang geduurd voordat dat eindelijk gecorrigeerd werd. Fabrikanten weten het vaak ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |