Helaas kent niemand in mijn omgeving deze briljante uitspraak e word ik raar aangekeken als ik dit zegquote:
Zoals ik al zei. Ik ga nooit meer (per ongeluk) 2 laags toiletpapier kopen. Dat was hetquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:55 schreef vencodark het volgende:
En nog de beste wensen.
Iemand nog goede voornemens?
Dat is ook een Fok-ding, me dunkt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Helaas kent niemand in mijn omgeving deze briljante uitspraak e word ik raar aangekeken als ik dit zeg
Ik kocht ooit zout-arm brood per ongeluk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik ga nooit meer (per ongeluk) 2 laags toiletpapier kopen. Dat was het
Kan. Ik ken het gewoon van de aflevering probleemwijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ook een Fok-ding, me dunkt.
Als meme althans.
Maar in dit eerste deel van je zin is het een voltooid deelwoord en in het laatste deel een persoonsvorm. En in je eerste zin was het ook een persoonsvormquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:34 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kan beide, het is me gebeurd en het gebeurt me
Dit zegt mij dus helemaal niksquote:
Oh dat is ook echt heel vies! Medelijden met mensen die dat móeten eten. Net als glutenvrij brood trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kocht ooit zout-arm brood per ongeluk.
Ook een fout!
Ik denk steeds dat Ozd een afkorting is van het één of ander. Maar dat is het dorpje waar je heen gaat?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Maar we zagen wel de meest schattige mini koeien te koop in Ozd!
Schanu had het over een "heerlijk rustig ontbijtje"quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:51 schreef vencodark het volgende:
Ik ontbijt liever alleen.![]()
Mijn man is altijd druk en zeer aanwezig in de ochtend.
Not my vibe. Is niet zijn schuld maar laat me.
Ohja dan stem ik voor!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Hupje het volgende:
[..]
Schanu had het over een "heerlijk rustig ontbijtje"
Hier smelt het nog helemaal niet zo snel.. terwijl we toch vrij dicht bij elkaar zitten. Hopelijk geeft het geen problemen dat het teveel is voor de dakgoot!quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef exode het volgende:
Ik heb het platte dak van de aanbouw deels sneeuwvrij gemaakt, platte dak van de opbouw ga ik echt niet op. Wel extra blij dat de zonnepanelen van het dak van de opbouw zijn gehaald afgelopen zomer. Op de dakkapel ligt een behoorlijke berg sneeuw nu wat van de zonnepanelen af is gegleden.
Maar het regent hier en alles smelt bizar snel. We hebben een soort waterval van smeltende sneeuw vanaf het schuine dak. De dakgoot kan het niet aan.
Dat is de stad waar het dorp waar ik ga wonen bij hoort.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat Ozd een afkorting is van het één of ander. Maar dat is het dorpje waar je heen gaat?
En koolhydraatarm brood 🤢quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt heel vies! Medelijden met mensen die dat móeten eten. Net als glutenvrij brood trouwens.
Ook de Rabobank?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:51 schreef vencodark het volgende:
Ik ontbijt liever alleen.![]()
Mijn man is altijd druk en zeer aanwezig in de ochtend.
Not my vibe. Is niet zijn schuld maar laat me.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is de stad waar het dorp waar ik ga wonen bij hoort.
Wil je de Google maps coördinaten?
Ik geloof dat het gelukt is ze te sturen. Ik zie echt slecht vandaag 🙈😂quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben niet nieuwsgierig maar weet graag alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |