Van toen Friesland nog bij Utrecht hoorde!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koninkrijk_Friesland
Fucking koud.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week kan het alweer 6-10 graden worden. Prima
Beter dan vandaagquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:48 schreef Dutch_view het volgende:
Sneeuwduin op de N46, Groningen
[ afbeelding ]
en andere hinder
[ afbeelding ]
Ohw. Buienradar is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:33 schreef ddx het volgende:
In Amsterdam is het inmiddels ook al weer half uurtje aan het sneeuwen.
Jep, je ziet de kougrens langzaam weer zuidelijk gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:33 schreef ddx het volgende:
Lelystad idem.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:33 schreef ddx het volgende:
Ja dat was vandaag wel spannend, dit is nog een redelijk bereden weg, moest daarna nog over landweggetjes met veul bochtjes.quote:
Nee want het gaat over in sneeuw allemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:08 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond en vannacht iedereen de zak, pure ijzel vorming
Hier nog nietquote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We wonen ook niet bepaald in de buurt van elkaar
Ja, ik geloofde het ook niet toen ik weg reed uit Rotterdam net waar niets aan de hand wasquote:
Het is hier natte sneeuw nu zie ik. Vooral regen gehad de hele dag. Hele straten staan blank hier in de regioquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik geloofde het ook niet toen ik weg reed uit Rotterdam net waar niets aan de hand was
Kunnen we daar nu weer gaan pompen?quote:
Die regen heeft wel een hoop verpestquote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:36 schreef MissHobje het volgende:
Het sneeuwt hard in De Bilt, hopelijk morgen vroeg te doen op de weg.
Wisselt waar in Amsterdam, ik vertrok vanuit m'n werk bij Amsterdam Amstel in de buurt rond 4 uur, daar werden fietpaden weer wit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:17 schreef pullup het volgende:
Heel veel sneeuw in Adam en het is nog niet blijven liggen
Laat maar lekker zakken onder deze sneeuwdekquote:
Genieten hequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sneeuw in je bakkes en je ziet gewoon niks om vervolgens vol tegen deze duin aan te fietsen![]()
Ik heb dik 3 uren lopen genieten van deze winterweer![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |