Ja nee nee ijzel niet maandag; de enige dag dat ik echt even naar m'n werk moet met de auto....quote:
Eigenlijk is de hele randstad oorspronkelijk Fries.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koninkrijk_Friesland
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week kan het alweer 6-10 graden worden. Prima
Als er sneeuw gaat vallen kan het wellicht meevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Inmiddels is het grootste deel van de schnee gesmolten en het regent. Met die -5 / -6 vannacht is dat een recept voor chaos morgen?
Met schaatsen eronder wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal voetbal idd gewoon doorgaan zaterdagavond?
Ik zie in het plaatje niemand slippen. Je verwacht dat de weg dicht zit met verwrongen blik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Wegen in het noorden slippen helemaal dicht door dit soort omstandigheden.
Hey Caland, kijk eens dom?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover de nuchtere Friezen mythe, zijn we daar ook weer vanaf
Valt hier (Friesland buurt van Leeuwarden) allemaal prima mee hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dan ook meer in de richting van (Noord) Groningen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt hier (Friesland buurt van Leeuwarden) allemaal prima mee hoor.
Dit kwam ik ook tegen. Maar even wat rustiger geredenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |