Jep, nu paar dagen sneeuw, maar volgende week weer zon en 5 graden verwachten ze nu. Gelukkig is het 500-1000 meter hoger wel al dikke prima.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Meeste valt in de typische west stau gebieden
Als de grond koud genoeg blijft misschien wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgen we maandag overal ijzel? Regen nadat het een paar uur daarvoor nog vroor en zondag zelfs -10/-15?
Gaat het regenen dan maandag?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgen we maandag overal ijzel? Regen nadat het een paar uur daarvoor nog vroor en zondag zelfs -10/-15?
Wat een mafklappersquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:10 schreef Resistor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een paar Britten inwoners van het eiland Guernsey aan het stormchasen.
We gaan het mee maken, als het door gaat ram ik mijn kinds wel het hok in en dan mooi de kamers verhuren. Easy moneyquote:
Mah is heel normaal hoor! Bedoel, het is minder gevaarlijk dan mensen die achter een F5 tornado aan gaanquote:
Yo, wat zeur je dan over echte winter?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik stond vandaag in 70-80 cm sneeuw
Nee maar ik bedoel echt mafquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah is heel normaal hoor! Bedoel, het is minder gevaarlijk dan mensen die achter een F5 tornado aan gaan
Ja die 2 zag ik ook, schijnbaar zijn ze zo bekend dat ze de route wat kennen en vervolgens langs de weg gaan staanquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel echt mafNAar jan en alleman toeteren. Idiote capriolen. Debiel commentaar en ook nog allemaal blote konten langs de route
[ afbeelding ]
In het dal lag veel te weinig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Yo, wat zeur je dan over echte winter?
En weer een blote kontquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja die 2 zag ik ook, schijnbaar zijn ze zo bekend dat ze de route wat kennen en vervolgens langs de weg gaan staan
Zeker. Ik heb nog wel een kamer met bed overquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We gaan het mee maken, als het door gaat ram ik mijn kinds wel het hok in en dan mooi de kamers verhuren. Easy money
Het houd niet opquote:
Dat zou echt wel gunstig zijn, op die manier kun je gratis op vakantiequote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb nog wel een kamer met bed over
Ja! Die boom even geledenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het houd niet opzelfs een omgewaaide boom waardoor ze moesten omdraaien.
Edit:
Daar ging de camera
Zeker leuk om het zo even te volgenquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Die boom even geledenEerst had ie nog paar takken weggesleept en toen 2 minuten later er weer langs, lag er een dikke vette boom op dezelfde plek
Wel heel cool om te volgen. Daar krijgen ze echt de volle laag
Kan vriezen, kan dooien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het valt maar een kant op.
De tandjes gaat echt hardquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker leuk om het zo even te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |