Oh, zat het nu op een enchantment. Ik las de compleet zelfde tekst als op wat je stuurde. Dus ik dacht aan een reprint.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reprint hier van gezien. Het is dezelfde ability alleen dan op een enchantment gegooid in deze set.
Er is wel een drie kleuren maralen in deze set.
Ja soms doen ze dat. Ze hebben laatst ook een zwarte creature met exact dezelfde tekst als een witte creature van een paar sets daarvoor gedaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zat het nu op een enchantment. Ik las de compleet zelfde tekst als op wat je stuurde. Dus ik dacht aan een reprint.
Jij hebt een stormfront helm?quote:
De stofzuiger heeft een staart.quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef Ama het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom de kat bang is voor de stofzuiger maar de kruimeldief die meer herrie maakt boeit niet.
quote:
Welke?quote:
Hoeveel films heb je? (Als je niet weet een gokje)quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Ben bezig mijn films/games/cd's aan het opruimen en herindelen, maar ben tot een schokkende conclusie gekomen. Ik heb Terminator niet op blu-rayEn die box met alle 6 de films is ook nergens te krijgen
Ze hadden centjes overquote:
Op blu-ray iets van 250+ op dvd vast ook wel zoiets, maar die heb ik nog geen zin om uit te zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel films heb je? (Als je niet weet een gokje)
Net als hier dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik en mijn vader vinden het lekker, de rest van eventuele mee-eters niet.
Dus ja als ik het maak is het ook meteen voor in de vriezer enzo.
ja dat gevoel kent elke stay at home mom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Net als hier dus
Ze hebben hier weer lopen smullenmijn eetlust is weg dus ik heb het maar even gelaten. Dat krijg je als je al 3 weken zelf al het eten moet maken voor het gezin.
Damn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op blu-ray iets van 250+ op dvd vast ook wel zoiets, maar die heb ik nog geen zin om uit te zoeken
Meeste wel ja, heb beneden 3 van zulke kasten staan, boven nog twee en wat kleinere cd kasten en nog een paar bakken die ik moet sorterenquote:
Vetquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste wel ja, heb beneden 3 van zulke kasten staan, boven nog twee en wat kleinere cd kasten en nog een paar bakken die ik moet sorteren
[ afbeelding ]
Deze twee setjes kosten samen een goede ¤ 500+quote:
Tja ik ben geen "mom" maar een hard werkende vent die momenteel even op zijn vrouwtje moet lettenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat gevoel kent elke stay at home mom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |