Welke?quote:
Hoeveel films heb je? (Als je niet weet een gokje)quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Ben bezig mijn films/games/cd's aan het opruimen en herindelen, maar ben tot een schokkende conclusie gekomen. Ik heb Terminator niet op blu-rayEn die box met alle 6 de films is ook nergens te krijgen
Ze hadden centjes overquote:
Op blu-ray iets van 250+ op dvd vast ook wel zoiets, maar die heb ik nog geen zin om uit te zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel films heb je? (Als je niet weet een gokje)
Net als hier dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik en mijn vader vinden het lekker, de rest van eventuele mee-eters niet.
Dus ja als ik het maak is het ook meteen voor in de vriezer enzo.
ja dat gevoel kent elke stay at home mom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Net als hier dus
Ze hebben hier weer lopen smullenmijn eetlust is weg dus ik heb het maar even gelaten. Dat krijg je als je al 3 weken zelf al het eten moet maken voor het gezin.
Damn.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op blu-ray iets van 250+ op dvd vast ook wel zoiets, maar die heb ik nog geen zin om uit te zoeken
Meeste wel ja, heb beneden 3 van zulke kasten staan, boven nog twee en wat kleinere cd kasten en nog een paar bakken die ik moet sorterenquote:
Vetquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste wel ja, heb beneden 3 van zulke kasten staan, boven nog twee en wat kleinere cd kasten en nog een paar bakken die ik moet sorteren
[ afbeelding ]
Deze twee setjes kosten samen een goede ¤ 500+quote:
Tja ik ben geen "mom" maar een hard werkende vent die momenteel even op zijn vrouwtje moet lettenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat gevoel kent elke stay at home mom.
Alvast klaar gelegdquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel even deze opgezocht in de kast
[ afbeelding ]
deed zij het fulltime?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ik ben geen "mom" maar een hard werkende vent die momenteel even op zijn vrouwtje moet letten![]()
Dus ja koken was niet alledaagse ding voor mij
Ik kijk 2012.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel even deze opgezocht in de kast
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |