Dat zegt heel veel over hoe niet serieus die lijst genomen moet worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:07 schreef rival het volgende:
Lijst van beste steden van de wereld.
Eerste Nederlandse stad in de lijst... Amsterdam.
In 2025 uitgeroepen tot meest leefbare stad van Nederland... Amsterdam.
Maar hey, blijf lekker jullie dorpjes promoten
Er is wel een Doctor Who aflevering met cowboys en aliëns, maar ik denk niet dat je die bedoelt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Over box-office flops gesproken, wie herinnert zich de film Cowboys & Aliens nog?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef essnhills het volgende:
Misschien komt het omdat ik net al dacht dat het vrijdag was? Hele planning van Overmorrow gelijk overhoop
De titel wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Over box-office flops gesproken, wie herinnert zich de film Cowboys & Aliens nog?
Oke Henk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zegt heel veel over hoe niet serieus die lijst genomen moet worden.
Nee de film, met o.a. Daniel Craig, Olivia Wilde en Harrison Fordquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is wel een Doctor Who aflevering met cowboys en aliëns, maar ik denk niet dat je die bedoelt.
En welk deel is dat?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nu gewoon veilig in het deel van Nederland waar toch nooit wat gebeurt.
Goeie film!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Ohquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de film, met o.a. Daniel Craig, Olivia Wilde en Harrison Ford
Hoezo zie ik je linkje alleen in het quote schermpje trouwensquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de film, met o.a. Daniel Craig, Olivia Wilde en Harrison Ford
Had er een link bij gezet, maar die pakt ie niet ofzo?quote:
| 1 | https://www.imdb.com/title/tt0409847/ |
Uhmmmmmm nee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Je bent niet alleen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Sprak de buurvrouw net, die heeft vanmorgen vijf mensen op hun muil zien gaan op de fietsGoed gestrooid.
Heb hem hier op blu-ray liggen, maar geen idee meer waar die over gingquote:
Ja ik zag het alleen tijdens het quoten?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er een link bij gezet, maar die pakt ie niet ofzo?
[ code verwijderd ]
Ja ik vond het ook al raar, imdb linkjes mogen niet ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zag het alleen tijdens het quoten?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er een link bij gezet, maar die pakt ie niet ofzo?
[ code verwijderd ]
James Bond moet wat mensen redden van Aliens. (ik vond het stiekem echt een leuke film)quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem hier op blu-ray liggen, maar geen idee meer waar die over ging![]()
Geen ideequote:Op donderdag 8 januari 2026 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al raar, imdb linkjes mogen niet ofzo?
Ja kan me herinneren dat ik hem destijds best vermakelijk vond. Net als Wild Wild West die ook helemaal werd afgemaakt in de reviewsquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
James Bond moet wat mensen redden van Aliens. (ik vond het stiekem echt een leuke film)
Ja ik wil ook graag hoor. Heb gisteren heel even een klein stukje gewaagd maar het was alweer glibberen en glijden dus ik ben gauw weer naar binnen gegaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen. Moet elke dag minstens 1x naar buiten
Veel films met een lage rating zijn gewoon vermakelijk als je er niet in gaat met "dit wordt super hoogstaand"quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
James Bond moet wat mensen redden van Aliens. (ik vond het stiekem echt een leuke film)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |