Ja. Dat is gaaf. Dat heb ik ook een paar keer gedaan, ook met Aoibhin.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben van de zomer een keer naar een pannenkoekenhuis (theehuis Rhijnouwen) gevaren
Beetje rustig toeren is het enige dat ik zelf nog doe met roeien
quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat is gaaf. Dat heb ik ook een paar keer gedaan, ook met Aoibhin.
Je raad het in een keerquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom fietsen jullie eigenlijk altijd langs de kant... geen budget voor een motorbootje?![]()
Of komt er nu een verhaal weer over golven?
Ik had al zo'n vermoeden., maar wel goed! Het houd je fit.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden., maar wel goed! Het houd je fit.
Heb je dan allerlei handsignalen? Ik vermoed dat je niet op spraak kunt vertrouwen.
Sorry voor al die vragen.. maar dat schiet dan allemaal in mijn hoofd
LOL, ik dacht dat dat een ouderwets cliché beeld wasquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:05 schreef pullup het volgende:
In Utrecht zelf mag ik die niet gebruiken helaas.. Het hele kanaal ligt vol woonboten en die worden sjaggie als je daarmee begint
In Amsterdam blèr ik lekker rond
Zijn ook wel walkie talkies maar dat werkt toch minderquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, ik dacht dat dat een ouderwets cliché beeld was
Dat is ook 1985quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ook wel walkie talkies maar dat werkt toch minder
Het is niet allemaal zo ouderwetsquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is ook 1985
Digitale headsets in Das Boot !!
Zijn er regels?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is niet allemaal zo ouderwets![]()
We gebruiken ook verder veel electronica in de boot, GPS metertjes,hartslag analyses, lactaat metingen etc
Her en der ja. Zo mag die boven getoonde megafoon niet gebruikt worden tijdens races. Over walkie talkies zijn de regels gek genoeg niet echt duidelijk.quote:
Ok, gratis nerdtip van GoA, neem een drone met temperatuur sensor en zoek het warme waterquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Her en der ja. Zo mag die boven getoonde megafoon niet gebruikt worden tijdens races. Over walkie talkies zijn de regels gek genoeg niet echt duidelijk.
Verder is een groot deel van al de medailles van de laatste jaren te danken aan een setje wetenschappers die uit het wielrennen kwamen en wel eea hebben gemoderniseerd en verbeterd.
Je zou zeggen dat andere landen ons intussen zouden moeten hebben ingehaald maart ook vorig jaar won de een na de andere Nederlandse ploeg
Zit zeker wat in hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, gratis nerdtip van GoA, neem een drone met temperatuur sensor en zoek het warme water
quote:
Wow! Gaaf experiment! En ja, dat is wat ik bedoel, maar dan andersom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:24 schreef pullup het volgende:
Kende een roeier uit Eindhoven werkend bij Phillips die echt alles wat hij deed mat jaar in jaar uit , zo ook de watertemperatuur elke dag.
Op een gegeven moment kon hij aan zijn bootsnelheid bij en een bepaald aantal halen per minuut ook gaan voorspellen hoe warm het water was die dag
Valsspelen voor gevorderden? Of mag het zo allemaal?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:24 schreef pullup het volgende:
Kende een roeier uit Eindhoven werkend bij Phillips die echt alles wat hij deed mat jaar in jaar uit , zo ook de watertemperatuur elke dag.
Op een gegeven moment kon hij aan zijn bootsnelheid bij en een bepaald aantal halen per minuut ook gaan voorspellen hoe warm het water was die dag
A curious mind is a joy forever!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valsspelen voor gevorderden? Of mag het zo allemaal?
Gewoon nerden. En dat mag zeker op dit moment heeft de roeibond dus echt 5 fysiologen en wetenschappers in dienst die echt 10 uur per dag dit soort dingetjes uitzoekenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valsspelen voor gevorderden? Of mag het zo allemaal?
Evoluon ben ik ook nog geweest jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik mis het oude Philips...
Ik ben nog ooit bij het Evaluon geweest... Geweldig!
En hun research...![]()
Voorbeeld:
Bekijk deze YouTube-video
Dus 'wij' hebben nu de beste nerds?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon nerden. En dat mag zeker op dit moment heeft de roeibond dus echt 5 fysiologen en wetenschappers in dienst die echt 10 uur per dag dit soort dingetjes uitzoeken
quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 'wij' hebben nu de beste nerds?
En als die er nou niet zouden zijn, als het speelveld op bootniveau voor iedereen gelijk is. Wie wint er dan? Wint NL op fysiek niveau?quote:
Wij, want wij hebben een geheim wapen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als die er nou niet zouden zijn, als het speelveld op bootniveau voor iedereen gelijk is. Wie wint er dan? Wint NL op fysiek niveau?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Moeilijk te zeggen want er zijn natuurlijk altijd wel specifieke trainingsmethoden geweest per land. In de Oostbloktijd waren die onklopbaar vooral de Oost Duitsersquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als die er nou niet zouden zijn, als het speelveld op bootniveau voor iedereen gelijk is. Wie wint er dan? Wint NL op fysiek niveau?
Was dat niet vooral chemische cocktails, destijds die Oost blokkers? Of was het ook heftig trainen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want er zijn natuurlijk altijd wel specifieke trainingsmethoden geweest per land. In de Oostbloktijd waren die onklopbaar vooral de Oost Duitsers
Maar principe hebben we wel ongeveer de langste mensen ter wereld hier en dat helpt echt veel
Ik zat het voor mezelf al te vergelijken met het schaatsen. Dus de doping van de oost-duitsers snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want er zijn natuurlijk altijd wel specifieke trainingsmethoden geweest per land. In de Oostbloktijd waren die onklopbaar vooral de Oost Duitsers
Maar principe hebben we wel ongeveer de langste mensen ter wereld hier en dat helpt echt veel
Ha, net zoiets, Ik dacht aan zwemmen, het haaievinnen pak destijds ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat het voor mezelf al te vergelijken met het schaatsen. Dus de doping van de oost-duitsers snap ik
Veel doping ja maar ook al onderzoek bij heel jonge kinderen, tot aan spier biopten voor welk soort sport die lui uitstek geschikt zouden kunnen zijn en die lekker verplicht dat laten doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat niet vooral chemische cocktails, destijds die Oost blokkers? Of was het ook heftig trainen?
Grappig, hier geld dat voor de coaches.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
...
En heel heftig trainen hielp ook want die hoefden dan verder niet te werken
He, die mocht lekker naar frankrijk op vakantie,quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig, hier geld dat voor de coaches.
Hijquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, die mocht lekker naar frankrijk op vakantie,
wie is er nou slimmer, hij of wij
Gewoon anderen het werk laten doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig, hier geld dat voor de coaches.
Jacob is daar goed inquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon anderen het werk laten doen
Hoi Mario. Wat bedoel je ?quote:
Mss even ontdooien.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:22 schreef mario390 het volgende:
laatste nacht was ik 2te dts op dag niet ,nu wel weer
Nee hoor. Maar zo nu en dan ontdooien is wel beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:24 schreef mario390 het volgende:
is dat gevaarlijk wann achter ijs is in koelkast?
Je kan hem nu toch uitzetten ? Even een handdoek ervoor leggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 03:27 schreef mario390 het volgende:
mutti werd schimpfen om dat ik niet erder gezien heb
Kan je toch gewoon buiten zetten ?quote:
Lolquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen freon.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |