quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 'wij' hebben nu de beste nerds?
En als die er nou niet zouden zijn, als het speelveld op bootniveau voor iedereen gelijk is. Wie wint er dan? Wint NL op fysiek niveau?quote:
Wij, want wij hebben een geheim wapen!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als die er nou niet zouden zijn, als het speelveld op bootniveau voor iedereen gelijk is. Wie wint er dan? Wint NL op fysiek niveau?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Moeilijk te zeggen want er zijn natuurlijk altijd wel specifieke trainingsmethoden geweest per land. In de Oostbloktijd waren die onklopbaar vooral de Oost Duitsersquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als die er nou niet zouden zijn, als het speelveld op bootniveau voor iedereen gelijk is. Wie wint er dan? Wint NL op fysiek niveau?
Was dat niet vooral chemische cocktails, destijds die Oost blokkers? Of was het ook heftig trainen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want er zijn natuurlijk altijd wel specifieke trainingsmethoden geweest per land. In de Oostbloktijd waren die onklopbaar vooral de Oost Duitsers
Maar principe hebben we wel ongeveer de langste mensen ter wereld hier en dat helpt echt veel
Ik zat het voor mezelf al te vergelijken met het schaatsen. Dus de doping van de oost-duitsers snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want er zijn natuurlijk altijd wel specifieke trainingsmethoden geweest per land. In de Oostbloktijd waren die onklopbaar vooral de Oost Duitsers
Maar principe hebben we wel ongeveer de langste mensen ter wereld hier en dat helpt echt veel
Ha, net zoiets, Ik dacht aan zwemmen, het haaievinnen pak destijds ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat het voor mezelf al te vergelijken met het schaatsen. Dus de doping van de oost-duitsers snap ik
Veel doping ja maar ook al onderzoek bij heel jonge kinderen, tot aan spier biopten voor welk soort sport die lui uitstek geschikt zouden kunnen zijn en die lekker verplicht dat laten doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat niet vooral chemische cocktails, destijds die Oost blokkers? Of was het ook heftig trainen?
Grappig, hier geld dat voor de coaches.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
...
En heel heftig trainen hielp ook want die hoefden dan verder niet te werken
He, die mocht lekker naar frankrijk op vakantie,quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig, hier geld dat voor de coaches.
Hijquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, die mocht lekker naar frankrijk op vakantie,
wie is er nou slimmer, hij of wij
Gewoon anderen het werk laten doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig, hier geld dat voor de coaches.
Jacob is daar goed inquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon anderen het werk laten doen
Hoi Mario. Wat bedoel je ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |