Schattebol Mutske.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup, nog de beste wensen.
Fijn dat je weer terug bent
quote:
Goeiemoarn.quote:
Man3quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harrie Snijders ‘steelt’ van Remy Bonjasky en wint bijna 3 ton in Het zwaard van Damocles
Harrie Snijders heeft het SBS6-programma Het Zwaard van Damocles gewonnen. De realityster ging er in de finale tegen voormalig kickbokser Remy Bonjasky vandoor met de jackpot van 275.000 euro.
Showredactie
5 januari 2026, 12:02
Het programma draaide om tactiek en vertrouwen. De deelnemers moesten elkaar elimineren om verder te komen en kans te maken op de prijzenpot, die kon oplopen tot een half miljoen euro. Presentator en hygiëne-expert Rob Geus, actrice Gaby Blaaser en influencer Jaimie Vaes vielen vlak voor de finale af.
In de finale moesten Bonjasky en Snijders kiezen of ze de prijzenpot zouden delen of voor zichzelf wilden houden. Bonjasky wilde delen, maar Snijders stal de pot en ging er met het volledige bedrag vandoor.
Gemist nog welquote:
Heb je weinig aan gemist hoor. Het wemelt tegenwoordig van dit soort programma's.quote:
het enige dat hier bijzonder aan is is dat ze er nu geld voor krijgen tochquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zet een aantal BNers bij elkaar en laat ze elkaar verraden voor een leuk geldbedrag. Dat schijnt te werken .
En waarom is ze dan profquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen moeten echt iets meer oefenen .............![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk vooral het filmpje even
https://www.hln.be/tennis(...)k-niks-van~ae90ac4b/
Mag ik een voorzichtig gokje doen ? Een invloedrijke pappie.quote:
Maar dan wint ze toch nog steeds geen wedstijden? Of wordt de scheidsrechter omgekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik een voorzichtig gokje doen ? Een invloedrijke pappie.
Mss spelen ze in Egypte niet veel tennis ? En ze had een wildcard, Op de OS hebben we ooit een zwemmer gehad uit Kenia die bijna verdronk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan wint ze toch nog steeds geen wedstijden? Of wordt de scheidsrechter omgekocht?
Nou lekker gevaarlijk zegquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss spelen ze in Egypte niet veel tennis ? En ze had een wildcard, Op de OS hebben we ooit een zwemmer gehad uit Kenia die bijna verdronk.
Je moet het net treffen denk ik. Ik zie hier mensen rare capriolen uit halen op defietsquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Heb alweer buiten gefietst, best grappig en zowaar te doen zonder levensgevaar
Morguh Marcquote:
Ze hadden goed geveegd langs de Amstelquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je weinig aan gemist hoor. Het wemelt tegenwoordig van dit soort programma's.
Je had wel een fiets met profiel neem ik aan ?
Kijk alleen nog naar`ER,maar ook dat is al 2 jaar eigenlijk best baggerquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zet een aantal BNers bij elkaar en laat ze elkaar verraden voor een leuk geldbedrag. Dat schijnt te werken .
Was dit seizoen ook veel commentaar op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk alleen nog naar`ER,maar ook dat is al 2 jaar eigenlijk best bagger
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk alleen nog naar`ER,maar ook dat is al 2 jaar eigenlijk best bagger
Terecht jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dit seizoen ook veel commentaar op.
En die dame speelde ook best redelijk tennis ja.quote:
Mwa maar niet om daar aan mee te doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die dame speelde ook best redelijk tennis ja.
Expeditie Robinson.quote:
Ik geef antwoord op je vraag.quote:
Trumps death squads gaan lekker dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
De doodgeschoten vrouw in Minneapolis, Minnesota, bleek Renee Nicole Good (37) te zijn, die aanwezig was als een zogenaamde "legal observer" (juridisch waarnemer) bij een operatie van de Amerikaanse immigratiedienst ICE (Immigration and Customs Enforcement).
Daar vliegen ze nog wel. Kan de KLM nog wat leren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:50 schreef Karzai het volgende:
Je wordt daar zonder pardon of proces van straat geplukt als je een kleurtje hebt en op een vliegtuig naar El Salvador gezet.
Waar blijft papa nou, die ging even een pak melk halen
Was ook meer een dames dingetje.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dokters serie ook nooit gekeken ..
Maar dat is dan weer een andere serie die jij nu laat zienquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook meer een dames dingetje.
[ afbeelding ]
Ik gok ook maar wat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer een andere serie die jij nu laat zien
U heeft helemaal gelijk. Die van mij speelde in Grays Anatomy.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Dit was :
[ afbeelding ]
En daarom moest ze dood. Ze houden niet van pottenkijkers.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
De doodgeschoten vrouw in Minneapolis, Minnesota, bleek Renee Nicole Good (37) te zijn, die aanwezig was als een zogenaamde "legal observer" (juridisch waarnemer) bij een operatie van de Amerikaanse immigratiedienst ICE (Immigration and Customs Enforcement).
En niemand durft Amerika aan te vallen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En daarom moest ze dood. Ze houden niet van pottenkijkers.
Dit is ook niet het eerste incident met ICE.
Ik kijk ook steeds meer vol verbazing dat alle debiele dingen die Trump doet dat het allemaal geaccepteerd wordt dat mensen het ook nog verdedigen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En niemand durft Amerika aan te vallen.
Niet mijn woorden.
Doe het zo nu en dan nog.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Doet niemand het Filmspel meer ?
@:Pullup vroeg het eerder al.
Tsja, als je iemand Daddy gaat noemen zegt dat al best veel .quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kijk ook steeds meer vol verbazing dat alle debiele dingen die Trump doet dat het allemaal geaccepteerd wordt dat mensen het ook nog verdedigen.
Doe het nog steeds maar post het niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Doet niemand het Filmspel meer ?
@:Pullup vroeg het eerder al.
Ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe het nog steeds maar post het niet meer
Niet gezien nogquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft @:Pullup de eindstand van december gezien?
[..]
Doe het zo nu en dan nog.
Maar houd het niet meer bij, dat komt dit jaar vast nog wel een maand
Gepost op 1 januari ergens na 16h00quote:
Nou dan ga ik ook weer een keerquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:39 schreef Domnivoor het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #361 (08.01.2026)
I scored 560/1000🎟️🍿
1️⃣📍1.6K km - 🗓️10 yrs - 🥈144/200
2️⃣📍16.8K km - 🗓️30 yrs - 🙈15/200
3️⃣📍1.8K km - 🗓️0 yrs - 🥈155/200
4️⃣📍445 m - 🗓️20 yrs - 🥈155/200
5️⃣📍262 km - 🗓️59 yrs - 🥉91/200
Jemig! Dat is best link met al die mensen die daar onderdoor lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:39 schreef pullup het volgende:
Wtf @:domnivoor![]()
Ze moeten daar steviger bouwen hoor
https://nos.nl/artikel/25(...)en-valt-naar-beneden
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jemig! Dat is best link met al die mensen die daar onderdoor lopen.
Zo kort na de restauratie ook.
En weer dacht ik dat het bollendak was ingestort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |