Schattebol Mutske.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup, nog de beste wensen.
Fijn dat je weer terug bent
quote:
Goeiemoarn.quote:
Man3quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harrie Snijders ‘steelt’ van Remy Bonjasky en wint bijna 3 ton in Het zwaard van Damocles
Harrie Snijders heeft het SBS6-programma Het Zwaard van Damocles gewonnen. De realityster ging er in de finale tegen voormalig kickbokser Remy Bonjasky vandoor met de jackpot van 275.000 euro.
Showredactie
5 januari 2026, 12:02
Het programma draaide om tactiek en vertrouwen. De deelnemers moesten elkaar elimineren om verder te komen en kans te maken op de prijzenpot, die kon oplopen tot een half miljoen euro. Presentator en hygiëne-expert Rob Geus, actrice Gaby Blaaser en influencer Jaimie Vaes vielen vlak voor de finale af.
In de finale moesten Bonjasky en Snijders kiezen of ze de prijzenpot zouden delen of voor zichzelf wilden houden. Bonjasky wilde delen, maar Snijders stal de pot en ging er met het volledige bedrag vandoor.
Gemist nog welquote:
Heb je weinig aan gemist hoor. Het wemelt tegenwoordig van dit soort programma's.quote:
het enige dat hier bijzonder aan is is dat ze er nu geld voor krijgen tochquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zet een aantal BNers bij elkaar en laat ze elkaar verraden voor een leuk geldbedrag. Dat schijnt te werken .
En waarom is ze dan profquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen moeten echt iets meer oefenen .............![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk vooral het filmpje even
https://www.hln.be/tennis(...)k-niks-van~ae90ac4b/
Mag ik een voorzichtig gokje doen ? Een invloedrijke pappie.quote:
Maar dan wint ze toch nog steeds geen wedstijden? Of wordt de scheidsrechter omgekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik een voorzichtig gokje doen ? Een invloedrijke pappie.
Mss spelen ze in Egypte niet veel tennis ? En ze had een wildcard, Op de OS hebben we ooit een zwemmer gehad uit Kenia die bijna verdronk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan wint ze toch nog steeds geen wedstijden? Of wordt de scheidsrechter omgekocht?
Nou lekker gevaarlijk zegquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss spelen ze in Egypte niet veel tennis ? En ze had een wildcard, Op de OS hebben we ooit een zwemmer gehad uit Kenia die bijna verdronk.
Je moet het net treffen denk ik. Ik zie hier mensen rare capriolen uit halen op defietsquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Heb alweer buiten gefietst, best grappig en zowaar te doen zonder levensgevaar
Morguh Marcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |