Dat onderzoek loopt al 4(?) jaar, dat zou wel heel toevallig zijn. Ik denk dat ze op dit moment daar ingezet zijn om af te leiden van de Epstein files.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
ICE is daar onlangs ingezet als direct gevolg van het kinderopvang schandaal om illegale Somaliërs uit te zetten. Deze witte links-liberale Karen probeerde dat te voorkomen. Oorzaak en gevolg.
Dit is 100% vrijspraak na een kort onderzoek, daar bestaat geen twijfel over.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dit is dagelijkse kost in Amerika, we zullen zien wat de rechter er van vindt. Ik vermoed dat die er wel gewoon een poging tot doodslag inzag.
Maar omdat het nu een federale agent is van de ICE department moeten we naar Trump wijzen. Nee zo werkt dat niet.
Geen idee. Misschien was ze wel de leider. Hadden ze haar kunnen arresteren. Mocht ze wegkomen: kenteken opschrijven en thuis opzoeken. Als je echt heel lijp bent misschien een band lek schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:07 schreef Red_85 het volgende:
Aan de ene kant de trump adepten de schuld toeschuiven aan die vrouw, hoe dan ook.
Aan de andere alle antitrumpers de schuld toeschuiven aan ice, hoe dan ook.
De hamvraag blijft open staan: wat deed zij daar? De doodstraf is wel een beetje zwaar hiervoor, maar zou dit wel willen weten.
Het is geen moord. Dat is hoe dan ook duidelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ben er wel klaar mee flikker maar op met het goedpraten van duidelijke moord meer wil ik er niet over zeggen maar mensen die dit goedpraten hebben geen moreel kompas en zijn fucked
Ja en Tim Walz stapt voor niets uit de politiekquote:Op donderdag 8 januari 2026 01:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat onderzoek loopt al 4(?) jaar, dat zou wel heel toevallig zijn. Ik denk dat ze op dit moment daar ingezet zijn om af te leiden van de Epstein files.
In Nederland mag een agent ook schieten als iemand hem zo dreigt aan te rijden hoor. In de VS kiezen ze er denk ik alleen iets eerder voor in hun 'split second decision'.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog moet ze staan blijven. Anders kan iedereen toedeledokie zeggen en doorrijden.
Even iets langer nadenken, zeg…
Maar zelfs dan: de reden waarom men gaat schieten is dat ze bijna iemand aanrijdt. En daarmee neemt ze de kans voor lief dat ze hem daadwerkelijk aanrijdt, het geen poging tot doodslag is. En in de VS mag men dan geweld tegen jou gebruiken.
Vanuit Nederlands perspectief is dat anders, maar daar gelden nu eenmaal de regels die daar gelden.
Zoek maar op. Trump heeft de ICE daarheen gestuurd na aanleiding van het kinderopvang schandaal. Hij had sowieso al een hekel aan Somaliërs en dat nieuws was de trigger om de ICE erop af te sturen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat onderzoek loopt al 4(?) jaar, dat zou wel heel toevallig zijn. Ik denk dat ze op dit moment daar ingezet zijn om af te leiden van de Epstein files.
Denk wel dat tim hier wat geraakt heeft bij je.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ben er wel klaar mee flikker maar op met het goedpraten van duidelijke moord meer wil ik er niet over zeggen maar mensen die dit goedpraten hebben geen moreel kompas en zijn fucked
Dat is het overduidelijk wél.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is geen moord. Dat is hoe dan ook duidelijk.
Je lijkt een beetje in de emotie jezelf te overschreeuwen.
Er zijn ook wat langere video's en het lijkt erop dat ze de weg poogde te blokkeren met haar voertuig zodoende de hulpdiensten de toegang te ontzeggen. Erg onnodig deze schietpartij overigens, laat deze mensen gewoon hun werk doen en er is niks aan de hand.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:07 schreef Red_85 het volgende:
De hamvraag blijft open staan: wat deed zij daar? De doodstraf is wel een beetje zwaar hiervoor, maar zou dit wel willen weten.
Ben je die sjappie vergeten die hier bij de McDonalds werd neergeknald? Komt hier dus ook voor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In een land waar volk is afgeschoten omdat ze naar de gordel grepen (omdat de agent dacht dat het een gun was) past dit best in het stramien.
Wat je van deze handelswijze vindt kun je weer een heel andere boom over opzetten.
Het is geen agentquote:Op donderdag 8 januari 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Nederland mag een agent ook schieten als iemand hem zo dreigt aan te rijden hoor. In de VS kiezen ze er denk ik alleen iets eerder voor in hun 'split second decision'.
hulpdiensten? Het was ICE die de ambulance blokeerde.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn ook wat langere video's en het lijkt erop dat ze de weg poogde te blokkeren met haar voertuig zodoende de hulpdiensten de toegang te ontzeggen. Erg onnodig deze schietpartij overigens, laat deze mensen gewoon hun werk doen en er is niks aan de hand.
In murica moet je de agent zien te overtuigen om niet te schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien was ze wel de leider. Hadden ze haar kunnen arresteren. Mocht ze wegkomen: kenteken opschrijven en thuis opzoeken. Als je echt heel lijp bent misschien een band lek schieten.
Maar haar in d'r kop schieten wanneer ze jou al voorbij is? Je hoeft dan echt geen anti-Trumper te zijn om te zien dat ICE hier compleet geschift heeft gehandeld imo.
Precies zoals de vrouw in de auto vrees ik. In plaats van gewoon stil te blijven staan vanuit de emotie reageren en dan de dood vinden. Volledig onnodig. Ze hadden beter op de grond kunnen gaan zitten of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk wel dat tim hier wat geraakt heeft bij je.
Interpunctie is totaal afwezig opeens.
Lijkt een activist zo. Fanatiek, ernstig eenzijdig, dult geen kritiek, wordt boos.
Dat was wel iets anders. Die had namelijk -achteraf nep- wapen in zijn hand.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je die sjappie vergeten die hier bij de McDonalds werd neergeknald? Komt hier dus ook voor.
Dat is dus een goed voorbeeld van een schietpartij die wmb níét te verantwoorden is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In een land waar volk is afgeschoten omdat ze naar de gordel grepen (omdat de agent dacht dat het een gun was) past dit best in het stramien.
Wat je van deze handelswijze vindt kun je weer een heel andere boom over opzetten.
De beslissing om te gaan schieten wordt mi genomen terwijl ze nog op hem afrijdt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien was ze wel de leider. Hadden ze haar kunnen arresteren. Mocht ze wegkomen: kenteken opschrijven en thuis opzoeken. Als je echt heel lijp bent misschien een band lek schieten.
Maar haar in d'r kop schieten wanneer ze jou al voorbij is? Je hoeft dan echt geen anti-Trumper te zijn om te zien dat ICE hier compleet geschift heeft gehandeld imo.
ICE is een hulpdienst inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:13 schreef butz0rs het volgende:
[..]
hulpdiensten? Het was ICE die de ambulance blokeerde.
Wat voor nut heeft die discussie? Indien dat zo zou zijn mag die vrouw doen waar ze zelf zin in heeft?quote:
Het is geen agentquote:Op donderdag 8 januari 2026 01:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In murica moet je de agent zien te overtuigen om niet te schieten.
In Nederland krijg je in ieder geval sneller een tik op de vingers.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Nederland mag een agent ook schieten als iemand hem zo dreigt aan te rijden hoor. In de VS kiezen ze er denk ik alleen iets eerder voor in hun 'split second decision'.
https://www.encyclo.nl/begrip/hulpdienstquote:
Hier nog zo'n een die hoog in zijn emotie zitquote:Op donderdag 8 januari 2026 01:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uit welke post blijkt dat dan?
Ik snap echt niet waarom jullie zo vijandig moeten doen. Ik ben hier gewoon over een nieuwsitem aan het praten en dan vliegen de persoonlijke aanvallen en het geschreeuw je om de oren.
Best bijzonder, om een gebeurtenis aan de andere kant van de wereld. Zo fanatiek heb je ze niet eens gezien toen ze hier op die trekker schoten. Die ik overigens ook helemaal begreep, die schietpartij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |