Standaard tactiek, maar die journalisten daar zijn ook laffe honden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt dan nu weggelachen.
En straks zegt ze dat de president toch duidelijk was in zijn voornemen de verkiezingen te annuleren.
Hij alleen, niet de VS en zijn burgers. Het is enkel opperhoofd Trump, die zelfs Kim Jong-Un voorbijstreeft in grootheidswaanzin.quote:
Goed nieuws inderdaad, geen kans op gewappie van dit regime bij het WHO.quote:
Ja, de gouden tijd om in de VS te wonenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Pokken, polio, mazelen, difterie en andere nagenoeg uitgestorven ziektes komen terug
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent. Maarja gelukkig importeren wij miljoenen moslims die zich bij voorbaat niet laten vaccineren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Pokken, polio, mazelen, difterie en andere nagenoeg uitgestorven ziektes komen terug
Zonder de miljarden van USA is het criminelen clubje WHO een ineenstortend kaartenhuis.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Goed nieuws inderdaad, geen kans op gewappie van dit regime bij het WHO.
Waarom moeten die zich vaccineren dan?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent. Maarja gelukkig importeren wij miljoenen moslims die zich bij voorbaat niet laten vaccineren.
[..]
998 miljoen per jaar.quote:Zonder de miljarden van USA is het criminelen clubje WHO een ineenstortend kaartenhuis.
Vertel me dat je er helemaal niks van snapt, zonder te vertellen dat je geen enkel idee hebt hoe dat werkt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent. Maarja gelukkig importeren wij miljoenen moslims die zich bij voorbaat niet laten vaccineren.
[..]
Zonder de miljarden van USA is het criminelen clubje WHO een ineenstortend kaartenhuis.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/07/07/vs-mazelen-epidemie/quote:De Verenigde Staten maken sinds begin 2025 hun ergste mazelenepidemie in meer dan dertig jaar mee. Dat blijkt uit een telling van de universiteit Johns Hopkins.
De huidige epidemie brak eind januari uit in een landelijke regio in Texas waar een mennonitische geloofsgemeenschap - een ultraconservatieve en vaak slecht-gevaccineerde gemeenschap - leeft. Hoewel vaccinatie tegen de mazelen verplicht is in de Verenigde Staten, kunnen Amerikanen in een groot deel van het land, waaronder Texas, een uitzondering verkrijgen door religieuze redenen in te roepen.
De Amerikaanse minister van Volksgezondheid Robert Kennedy Jr wordt ervan beschuldigd de crisis te hebben verergerd en de vrees voor vaccinatie te hebben gevoed via de verspreiding van valse informatie.
Vaccinatie blijft nochtans de beste bescherming. Het mazelenvaccin geeft een levenslange immuniteit van 93 procent na één dosis en 97 procent na twee dosissen. De vaccinatiegraad daalt echter in de Verenigde Staten, vooral door een golf van desinformatie over vaccins tijdens en na de coronapandemie.
Ja en dat zijn kinderen die onder Biden zijn geboren lmfao, toen WHO actief was.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/07/07/vs-mazelen-epidemie/
Honk Honk, reee orangemannnnnnnquote:Kimie is one of more than 3,800 in Canada who have been infected with measles in 2025, most of them children and infants. That figure is nearly three times higher than the number of confirmed US cases, despite Canada's far smaller population.
Er is een verschil tussen het niet aanraden en het gewoon volledig verbieden "omdat je daar autistisch van wordt".quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en dat zijn kinderen die onder Biden zijn geboren lmfao, toen WHO actief was.
Plus, het is toch "my body my choice" net zoals met abortus.
Maar orangemanbaddd hurrduurrrrrrrrrrr.
How Canada became the centre of a measles outbreak in North America
[..]
Honk Honk, reee orangemannnnnnn
Hou jij het maar bij je plaatjes met gele tekst posten. Welke allemaal misinformatie bevatten.![]()
Lekker blaffen johquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent.
En onder Trump 1 en 2.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en dat zijn kinderen die onder Biden zijn geboren lmfao,
Raar, dat ouders er onder de WHO voor kunnen kiezen om hun kinderen niet te vaccineren..quote:toen WHO actief was.
En het WHO dan?quote:Plus, het is toch "my body my choice" net zoals met abortus.
Enfin, je juicht dus de terugkeer van eerdergenoemde ziekten toe merk ik...quote:Maar orangemanbaddd hurrduurrrrrrrrrrr.
How Canada became the centre of a measles outbreak in North America
[..]
Honk Honk, reee orangemannnnnnn
Hou jij het maar bij je plaatjes met gele tekst posten. Welke allemaal misinformatie bevatten.![]()
Ik juich het helemaal niet aan, ik ben alleen een realist die met feiten komt dat de echte anti-vaxxers tegenwoordig geïmporteerd worden. Daarom zie je ook veel moslims zich aanhaken bij FvD.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
En onder Trump 1 en 2.
[..]
Raar, dat ouders er onder de WHO voor kunnen kiezen om hun kinderen niet te vaccineren..
Hoe kan dat toch, Epic?
[..]
En het WHO dan?
[..]
Enfin, je juicht dus de terugkeer van eerdergenoemde ziekten toe merk ik...
Allah en Darwin zijn jouw helden!quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik juich het helemaal niet aan, ik ben alleen een realist die met feiten komt dat de echte anti-vaxxers tegenwoordig geïmporteerd worden. Daarom zie je ook veel moslims zich aanhaken bij FvD.
Allah houdt ze nl. gezond.
Dat zie je ook terug in de enorme aantallen in Canada afgelopen jaar, een land wat overspoeld is met migranten.
In Marokko waren er al tussen 2023-2025 maar liefst 40.000 meldingen van mazelen, Nederlandse bronnen (zoals RIVM) melden dat veel importgevallen van mazelen in Nederland in 2025 gelinkt waren aan reizen naar Marokko (bijv. 39 gevallen)
Daarnaast zijn Trump en RFK ook helemaal niet anti-vaccinatie, echter is het nooit slecht om de farmaceutische industrie eens onder de loep te nemen.
Zeker na het hele corona debacle.
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik juich het helemaal niet aan, ik ben alleen een realist die met feiten komt dat de echte anti-vaxxers tegenwoordig geïmporteerd worden. Daarom zie je ook veel moslims zich aanhaken bij FvD.
Allah houdt ze nl. gezond.
Dan heb je niet opgelet bij wat RFK over vaccins zegt..quote:Dat zie je ook terug in de enorme aantallen in Canada afgelopen jaar, een land wat overspoeld is met migranten.
In Marokko waren er al tussen 2023-2025 maar liefst 40.000 meldingen van mazelen, Nederlandse bronnen (zoals RIVM) melden dat veel importgevallen van mazelen in Nederland in 2025 gelinkt waren aan reizen naar Marokko (bijv. 39 gevallen)
Daarnaast zijn Trump en RFK ook helemaal niet anti-vaccinatie, echter is het nooit slecht om de farmaceutische industrie eens onder de loep te nemen.
Zeker na het hele corona debacle.
Never let the facts stand in the way of a good conspiration theory.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?
[..]
Dan heb je niet opgelet bij wat RFK over vaccins zegt..
Ik (en velen met mij op dit forum) zijn ook geboren terwijl de WHO actief was. Maar gelukkig hadden wij in die tijd geen RFK jr. met idiote gedachten over vaccinaties en heb ik gewoon mijn mazelen- en andere vaccinaties gekregen als kind. Zo kan ik ook geen Polio, Kinkhoest en dergelijke krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en dat zijn kinderen die onder Biden zijn geboren lmfao, toen WHO actief was.
Het land schrikt steeds meer mensen af...quote:Reisorganisaties zien de interesse voor de Verenigde Staten afnemen sinds de inauguratie van Trump, blijkt uit een rondgang van de NOS. Het aantal boekingen naar Amerika is gemiddeld met 20 procent afgenomen ten opzichte van een jaar daarvoor.
Dat blijft ook gewoon allemaal mogelijk hoor in Amerika. Plus, als jij of je kinderen gevaccineerd zijn is dat toch geen probleem als anderen het wel niet doen. Ik ben zelf ook wel voor de kindervaccinaties hoor, maar moeten niet doordraven met alles. Iets wat de farmaceutische industrie natuurlijk wel graag wil. Die zien het liefste bij elke baby meer dan 40 prikken erin door de jaren heen. Wat nu al vrij normaal is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik (en velen met mij op dit forum) zijn ook geboren terwijl de WHO actief was. Maar gelukkig hadden wij in die tijd geen RFK jr. met idiote gedachten over vaccinaties en heb ik gewoon mijn mazelen- en andere vaccinaties gekregen als kind. Zo kan ik ook geen Polio, Kinkhoest en dergelijke krijgen.
Ah, je vind het dus gewoon prima als er een paar miljoen Amerikaanse kinderen doodgaan. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat blijft ook gewoon allemaal mogelijk hoor in Amerika. Plus, als jij of je kinderen gevaccineerd zijn is dat toch geen probleem als anderen het wel niet doen. Ik ben zelf ook wel voor de kindervaccinaties hoor, maar moeten niet doordraven met alles. Iets wat de farmaceutische industrie natuurlijk wel graag wil. Die zien het liefste bij elke baby meer dan 40 prikken erin door de jaren heen. Wat nu al vrij normaal is.
Er mogen best instituten zijn die alle vaccinaties challengen en kijken wat voor adverse effects iets mogelijk kan hebben. Net zoals de corona vaccinatie ontstoken hartspier kan veroorzaken of zelfs ergere zaken zoals verlammingen ect.
Wij zelf mogen dan bepalen of wij of wij deze risico's van de griep willen opwegen als fit iemand tegenover de mogelijke bijwerkingen. Dat is gewoon logisch. Net zoals een vrouw mag bepalen of ze het kind wil of niet wil.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, je vind het dus gewoon prima als er een paar miljoen Amerikaanse kinderen doodgaan. Weten we dat ook weer.
quote:Donald Trump heeft de grote Amerikaanse bank JPMorganChase en diens topman Jamie Dimon voor de rechter gedaagd. Hij beschuldigt de bank ervan hem om politieke redenen geen bankdiensten meer te willen aanbieden. Voor dit 'debanken' zou Trump nu miljarden aan compensatie willen.
In de aanklacht, ingediend bij een rechtbank in Florida, wordt de bank beticht van handelslaster en schending van de impliciete overeenkomst van goede trouw en eerlijke behandeling. Ook beweert Trump dat Dimon de wet betreffende oneerlijke en misleidende handelspraktijken van Florida heeft overtreden. JPMorgan heeft nog niet gereageerd op een verzoek om commentaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |