abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219893195
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, en dat wordt dan nu weggelachen.

En straks zegt ze dat de president toch duidelijk was in zijn voornemen de verkiezingen te annuleren.
Standaard tactiek, maar die journalisten daar zijn ook laffe honden.
pi_219893210
quote:
Hij alleen, niet de VS en zijn burgers. Het is enkel opperhoofd Trump, die zelfs Kim Jong-Un voorbijstreeft in grootheidswaanzin.
pi_219899412
twitter

De grote Trump show word het
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219901335
twitter

Nu ben ik wel jaloers
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219901408
quote:
15s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Nu ben ik wel jaloers
Goed nieuws inderdaad, geen kans op gewappie van dit regime bij het WHO.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219901422
Pokken, polio, mazelen, difterie en andere nagenoeg uitgestorven ziektes komen terug *O*
pi_219901433
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Pokken, polio, mazelen, difterie en andere nagenoeg uitgestorven ziektes komen terug *O*
Ja, de gouden tijd om in de VS te wonen :Y
pi_219901448
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent. Maarja gelukkig importeren wij miljoenen moslims die zich bij voorbaat niet laten vaccineren.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Goed nieuws inderdaad, geen kans op gewappie van dit regime bij het WHO.
Zonder de miljarden van USA is het criminelen clubje WHO een ineenstortend kaartenhuis.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219901521
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent. Maarja gelukkig importeren wij miljoenen moslims die zich bij voorbaat niet laten vaccineren.
[..]
Waarom moeten die zich vaccineren dan?

quote:
Zonder de miljarden van USA is het criminelen clubje WHO een ineenstortend kaartenhuis.
998 miljoen per jaar.
Dat kan de rest van de wereld gemakkelijk opvangen.
Het is ongeveer 14% van het totale budget van het WHO.
pi_219901763
quote:

[..]
[..]
Vertel me dat je er helemaal niks van snapt, zonder te vertellen dat je geen enkel idee hebt hoe dat werkt.
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:17:02 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219901788
quote:

[..]
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent.
quote:
De Verenigde Staten maken sinds begin 2025 hun ergste mazelenepidemie in meer dan dertig jaar mee. Dat blijkt uit een telling van de universiteit Johns Hopkins.

De huidige epidemie brak eind januari uit in een landelijke regio in Texas waar een mennonitische geloofsgemeenschap - een ultraconservatieve en vaak slecht-gevaccineerde gemeenschap - leeft. Hoewel vaccinatie tegen de mazelen verplicht is in de Verenigde Staten, kunnen Amerikanen in een groot deel van het land, waaronder Texas, een uitzondering verkrijgen door religieuze redenen in te roepen.

De Amerikaanse minister van Volksgezondheid Robert Kennedy Jr wordt ervan beschuldigd de crisis te hebben verergerd en de vrees voor vaccinatie te hebben gevoed via de verspreiding van valse informatie.

Vaccinatie blijft nochtans de beste bescherming. Het mazelenvaccin geeft een levenslange immuniteit van 93 procent na één dosis en 97 procent na twee dosissen. De vaccinatiegraad daalt echter in de Verenigde Staten, vooral door een golf van desinformatie over vaccins tijdens en na de coronapandemie.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/07/07/vs-mazelen-epidemie/
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219901858
quote:
Ja en dat zijn kinderen die onder Biden zijn geboren lmfao, toen WHO actief was.
Plus, het is toch "my body my choice" net zoals met abortus.

Maar orangemanbaddd hurrduurrrrrrrrrrr.

How Canada became the centre of a measles outbreak in North America

quote:
Kimie is one of more than 3,800 in Canada who have been infected with measles in 2025, most of them children and infants. That figure is nearly three times higher than the number of confirmed US cases, despite Canada's far smaller population.
Honk Honk, reee orangemannnnnnn

Hou jij het maar bij je plaatjes met gele tekst posten. Welke allemaal misinformatie bevatten. :Y
pi_219901969
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja en dat zijn kinderen die onder Biden zijn geboren lmfao, toen WHO actief was.

[..]

Hou jij het maar bij je plaatjes met gele tekst posten. Welke allemaal misinformatie bevatten. :Y
Er is een verschil tussen het niet aanraden en het gewoon volledig verbieden "omdat je daar autistisch van wordt".
pi_219902037
quote:

[..]
Vertel me dat je ongeïnformeerd bent zonder te vertellen dat je ongeïnformeerd bent.
Lekker blaffen joh

pi_219902166
quote:

[..]
Ja en dat zijn kinderen die onder Biden zijn geboren lmfao,
En onder Trump 1 en 2.

quote:
toen WHO actief was.
Raar, dat ouders er onder de WHO voor kunnen kiezen om hun kinderen niet te vaccineren..

Hoe kan dat toch, Epic?

quote:
En het WHO dan?

quote:

[..]

Enfin, je juicht dus de terugkeer van eerdergenoemde ziekten toe merk ik...
pi_219902298
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
En onder Trump 1 en 2.
[..]
Raar, dat ouders er onder de WHO voor kunnen kiezen om hun kinderen niet te vaccineren..

Hoe kan dat toch, Epic?
[..]
En het WHO dan?
[..]
Enfin, je juicht dus de terugkeer van eerdergenoemde ziekten toe merk ik...
Ik juich het helemaal niet aan, ik ben alleen een realist die met feiten komt dat de echte anti-vaxxers tegenwoordig geïmporteerd worden. Daarom zie je ook veel moslims zich aanhaken bij FvD.
Allah houdt ze nl. gezond.

Dat zie je ook terug in de enorme aantallen in Canada afgelopen jaar, een land wat overspoeld is met migranten.

In Marokko waren er al tussen 2023-2025 maar liefst 40.000 meldingen van mazelen, Nederlandse bronnen (zoals RIVM) melden dat veel importgevallen van mazelen in Nederland in 2025 gelinkt waren aan reizen naar Marokko (bijv. 39 gevallen)

Daarnaast zijn Trump en RFK ook helemaal niet anti-vaccinatie, echter is het nooit slecht om de farmaceutische industrie eens onder de loep te nemen.

Zeker na het hele corona debacle.
pi_219902351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik juich het helemaal niet aan, ik ben alleen een realist die met feiten komt dat de echte anti-vaxxers tegenwoordig geïmporteerd worden. Daarom zie je ook veel moslims zich aanhaken bij FvD.

Dat zie je ook terug in de enorme aantallen in Canada afgelopen jaar, een land wat overspoeld is met migranten.

In Marokko waren er al tussen 2023-2025 maar liefst 40.000 meldingen van mazelen, Nederlandse bronnen (zoals RIVM) melden dat veel importgevallen van mazelen in Nederland in 2025 gelinkt waren aan reizen naar Marokko (bijv. 39 gevallen)

Daarnaast zijn Trump en RFK ook helemaal niet anti-vaccinatie, echter is het nooit slecht om de farmaceutische industrie eens onder de loep te nemen.

Allah en Darwin zijn jouw helden! ^O^
pi_219902675
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat is dan het probleem?

quote:

Dan heb je niet opgelet bij wat RFK over vaccins zegt..
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:56:55 #109
66444 Lord_Vetinari
pi_219902838
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat is dan het probleem?
[..]
Dan heb je niet opgelet bij wat RFK over vaccins zegt..
Never let the facts stand in the way of a good conspiration theory.
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:58:59 #110
66444 Lord_Vetinari
pi_219902857
quote:

[..]

Ik (en velen met mij op dit forum) zijn ook geboren terwijl de WHO actief was. Maar gelukkig hadden wij in die tijd geen RFK jr. met idiote gedachten over vaccinaties en heb ik gewoon mijn mazelen- en andere vaccinaties gekregen als kind. Zo kan ik ook geen Polio, Kinkhoest en dergelijke krijgen.
pi_219902922
Trump schrikt Nederlandse toeristen nog meer af dan voorheen

quote:
Reisorganisaties zien de interesse voor de Verenigde Staten afnemen sinds de inauguratie van Trump, blijkt uit een rondgang van de NOS. Het aantal boekingen naar Amerika is gemiddeld met 20 procent afgenomen ten opzichte van een jaar daarvoor.
Het land schrikt steeds meer mensen af...
pi_219903150
quote:
18s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik (en velen met mij op dit forum) zijn ook geboren terwijl de WHO actief was. Maar gelukkig hadden wij in die tijd geen RFK jr. met idiote gedachten over vaccinaties en heb ik gewoon mijn mazelen- en andere vaccinaties gekregen als kind. Zo kan ik ook geen Polio, Kinkhoest en dergelijke krijgen.
Dat blijft ook gewoon allemaal mogelijk hoor in Amerika. Plus, als jij of je kinderen gevaccineerd zijn is dat toch geen probleem als anderen het wel niet doen. Ik ben zelf ook wel voor de kindervaccinaties hoor, maar moeten niet doordraven met alles. Iets wat de farmaceutische industrie natuurlijk wel graag wil. Die zien het liefste bij elke baby meer dan 40 prikken erin door de jaren heen. Wat nu al vrij normaal is.

Er mogen best instituten zijn die alle vaccinaties challengen en kijken wat voor adverse effects iets mogelijk kan hebben. Net zoals de corona vaccinatie ontstoken hartspier kan veroorzaken of zelfs ergere zaken zoals verlammingen ect.

Wij zelf mogen dan bepalen of wij of wij deze risico's van de griep willen opwegen als fit iemand tegenover de mogelijke bijwerkingen. Dat is gewoon logisch. Net zoals een vrouw mag bepalen of ze het kind wil of niet wil.
pi_219903342
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat blijft ook gewoon allemaal mogelijk hoor in Amerika. Plus, als jij of je kinderen gevaccineerd zijn is dat toch geen probleem als anderen het wel niet doen. Ik ben zelf ook wel voor de kindervaccinaties hoor, maar moeten niet doordraven met alles. Iets wat de farmaceutische industrie natuurlijk wel graag wil. Die zien het liefste bij elke baby meer dan 40 prikken erin door de jaren heen. Wat nu al vrij normaal is.

Er mogen best instituten zijn die alle vaccinaties challengen en kijken wat voor adverse effects iets mogelijk kan hebben. Net zoals de corona vaccinatie ontstoken hartspier kan veroorzaken of zelfs ergere zaken zoals verlammingen ect.

Wij zelf mogen dan bepalen of wij of wij deze risico's van de griep willen opwegen als fit iemand tegenover de mogelijke bijwerkingen. Dat is gewoon logisch. Net zoals een vrouw mag bepalen of ze het kind wil of niet wil.
Ah, je vind het dus gewoon prima als er een paar miljoen Amerikaanse kinderen doodgaan. Weten we dat ook weer.
pi_219903356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, je vind het dus gewoon prima als er een paar miljoen Amerikaanse kinderen doodgaan. Weten we dat ook weer.
pi_219903359
niet gelezen maar wel gevolgd, het is duidelijk dat er als je althans de YouTube streamers mat telogen. ..uit USA.. dat ze het totaal niet eens zijn met beleid van Trump.

En ok dan wil ik er nog voorzichtig in zijn, maar die man is compleet het padje kwijt van zichzelf.
Nu heeft Rutte het gesust wel beetje....
en daar valt ook nog wat over te zeggen want vond het te "als-kiss" eigenlijk teveel.
Maar dat zal wel de huidige politiek zijn? rutte staat ook bekend om leugenaar, dus past wel die twee.

Al met al? ik ben zwaar teleurgesteld in USA en band met Europa en denk dat Europa maar meer als eigen macht naar voren moet komen, niet in geweld ,, maar wel economisch enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_219903360
USA
pi_219903369
het meest erge nog en dat neem ik congres daar en bevolking kwalijk. dat ze niet inzien dat ze te maken hebben met een demente oude lul die niet uit zijn woorden komt?

en een oorlog op min of meer zelfde doet als Rusland naar Oekraïne waar ze zo blij stonden.

Die fucking predident is retardeer als ik weet niet wat en zou zo snel mogelijk weg moeten worden daar.

dat zegt iedereen in USA blijkbaar aangezien polis. maar niemand doet wat en waar is dat congres van ze?
pi_219903375
quote:
Donald Trump heeft de grote Amerikaanse bank JPMorganChase en diens topman Jamie Dimon voor de rechter gedaagd. Hij beschuldigt de bank ervan hem om politieke redenen geen bankdiensten meer te willen aanbieden. Voor dit 'debanken' zou Trump nu miljarden aan compensatie willen.

In de aanklacht, ingediend bij een rechtbank in Florida, wordt de bank beticht van handelslaster en schending van de impliciete overeenkomst van goede trouw en eerlijke behandeling. Ook beweert Trump dat Dimon de wet betreffende oneerlijke en misleidende handelspraktijken van Florida heeft overtreden. JPMorgan heeft nog niet gereageerd op een verzoek om commentaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219903376
pi_219903391
kennen jullie die serie trouwens?
House of cards????

ik ben wel benieuwd wat er achter de schermen gaat hier, en sluit niet uit dat die serie heel meer waar is als dat het voor het echt lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')