Ik weet niet meer wie het was. Wel dat Marlijn het door vertelde.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Roxy was toch degene die stonk(of was het Thétje)
Ik vind dit echt wel next level roddelen hoor, echt valse krengen, vooral die therese.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:38 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Idd lekker vals gesprekje weer. Tja het type roddelen dat veel vrouwen(en ja ook mannen) ook buiten het huis veel doen maar dan hoor je het niet.
Maar die Jesse zit er dan ook al tijdje totaal zinloos bij. Lijkt continu alsof hij brak met een kater zit.
Ik vond die Thomas best okay, maar jammer dat hij alleen nog maar oog heeft voor die Chess en ook alleen nog maar met haar bezig is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik blijf Chess en Thomas een eng glibberig koppel vinden
Hey @Puzziequote:Op donderdag 8 januari 2026 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond die Thomas best okay, maar jammer dat hij alleen nog maar oog heeft voor die Chess en ook alleen nog maar met haar bezig is.
Ik vind dat een vriendschap tussen man/vrouw moet kunnen , en ik snap niet zo goed waarom iedereen alleen maar bezig is met oordelen, invullen en veroordelen van de relatie van die Chess en haar vriend thuis en de vriendschap tussen haar en Thomas.
Wat mij meer stoort is dat hij alleen nog maar met Chess omgaat en niet echt meer bezig is met zijn contacten met andere bewoners waar hij leuk mee omging.
Jammer.
Die Therese is nasty en Marlijn needy
Misschien kijken sommige mensen niet iedere dag naar dat programma?quote:Ik vind het grappig dat mensen vaak 'die' voor een naam zetten in een reactie. Zoals 'die Chess' en 'die Thomas'. Waarom is dat? Dat doen de heren in Vandaag Inside ook altijd
Interessante reactie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kijken sommige mensen niet iedere dag naar dat programma?
Boeien verder
Hoe Thomas en Chess met elkaar omgaan zie ik niet echt als een vriendschap. Bovendien heb ik nooit gezegd dat een vriendschap tussen man en vrouw niet kan, dus waar dat vandaan komt? Er zijn in de loop der jaren genoeg vriendschappen tussen beide sekse in de loods waar ik nooit negatief over ben geweest. Het zou fijn zijn als er bezoek komt of een videocall, dan kan die vriend ook verder met zijn leven. Het kerstbericht sprak boekdelen. Ieder z'n mening natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond die Thomas best okay, maar jammer dat hij alleen nog maar oog heeft voor die Chess en ook alleen nog maar met haar bezig is.
Ik vind dat een vriendschap tussen man/vrouw moet kunnen , en ik snap niet zo goed waarom iedereen alleen maar bezig is met oordelen, invullen en veroordelen van de relatie van die Chess en haar vriend thuis en de vriendschap tussen haar en Thomas.
Wat mij meer stoort is dat hij alleen nog maar met Chess omgaat en niet echt meer bezig is met zijn contacten met andere bewoners waar hij leuk mee omging.
Jammer.
Die Therese is nasty en Marlijn needy
Mijn 'probleem' met Julia en Therese is dat ik het vind lijken alsof die 2 zich vaak beter voelen dan anderen; overal commentaar op maar zelf kunnen ze niet incasseren. Met Roxy heb ik ook niet echt moeite, hoewel ik wel vind dat ze soms wat overdreven kan reageren. Maar het valt mee met wat er in het verleden langs is gekomen (Sam en Daniëlle Balk bijvoorbeeld). Angelo vind ik ook zwaar vervelend, al vond ik het wel weer netjes dat ie z'n excuses aanbood.quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Ik merk ook dat ik heel anders denk over een aantal bewoners. Therese wordt hier uitgekotst zo ongeveer, terwijl ik haar gewoon een leuke meid vind. En de mooiste in de loods. Ook Julia moet het altijd ontgelden. Ook daar is op een paar nare trekjes na niet heel veel mee mis. Ook Roxy vind ik oke, terwijl ze hier voor tokkie en wat al niet meer wordt uitgemaakt. Bah. Gewoon niets mis mee met die meid. Chess daarentegen vind ik wel een foute dame aangezien ze thuis een vriend heeft. En Angelo is gewoon zwaar gestoord in zijun reacties richting vrouwen. Er is iets echt mis met die jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 18:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Eten! 6 liter snert is klaar....ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dagje laten staan?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja morgen het lekkers, al is die nu al niet te versmaden en lekker dik. Lepel blijft al rechtop staan zonder hulpquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
dagje laten staan?
Eten! 6 liter snert is klaar....Boh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja morgen het lekkers, al is die nu al niet te versmaden en lekker dik. Lepel blijft al rechtop staan zonder hulp
Eten! 6 liter snert is klaar....die had ik vorige week, gister grote pan zuurkool en grote pan hacheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij wie kwam er eens een belmoment vanuit de partner om even duidelijk te maken hoe ze er naar keken? Was met die jongen met champignon haarquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn dat Chess alles doet voor die ton, waaronder Thomas opgeilen en hij stinkt er met beide benen in. Mssn afgesproken met vriend het spel zo te spelen. Het zou kunnen, maar als ik haar wulpse gedrag zie, lijkt het me toch eerder dat ze Tho echt leuk vindt en haar vriendje thuis (leek wel een heel jong knaapje) vergeten is.
Ik kan het niet aanzien en ook sneu voor ouders en schoonouders. Dit wil je echt niet zien, wij vinden het al walgelijk
die logica snap ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoezo dacht Roxy dat ze het slechter dan Daisy zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |