Tegen wie? Oh ja, hij zit er ook nog inquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Wat doet dat wijf nou weer raar. Ik ken haar naam nog niet, roxy of zo geloof ik. Beetje lelijk doen tegen jessie.
raar mensquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Wat doet dat wijf nou weer raar. Ik ken haar naam nog niet, roxy of zo geloof ik. Beetje lelijk doen tegen jessie.
Zijn gewoon goede vrienden, ennuuhhh het is haar leven he?quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, samen in de nacht op de bank. Wat kan daar nou mis gaan.
En zei een asociaal. Oeh Greys, dat is een beter woord dan dat andere.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, Jesse is een idioot
Ex van me uit A'dam zijn achternaam was ook Tokkie, maar dan praat ik over meer dan 40 jaar geledenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar een beetje tokkie vibes (god wat heb ik een hekel aan dat woord )
Hij zei alleen maar dat er wel veel zwarte brieven kwamen de laatste tijd, had hij gelijk in. En ja, nog wel, ging toch weg aan het einde van deze cyclus?quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegen wie? Oh ja, hij zit er ook nog in
Zij denkt dat Jessy zwarte brieven telt alsof het een wedstrijd isquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, laatste weken voor hem. En ik snapte de uitval van Roxy ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zei alleen maar dat er wel veel zwarte brieven kwamen de laatste tijd, had hij gelijk in. En ja, nog wel, ging toch weg aan het einde van deze cyclus?
Toen werden tokkies nog flodders genoemd. En daarvoor weet ik niet wat de bijnaam was van aso'squote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ex van me uit A'dam zijn achternaam was ook Tokkie, maar dan praat ik over meer dan 40 jaar geleden
Daar komt het ook van, mijn zwager kende ook een Tokkie (Amsterdammer, misschien wel dezelfde)quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ex van me uit A'dam zijn achternaam was ook Tokkie, maar dan praat ik over meer dan 40 jaar geleden
Ze reageerde onnodig en zwaar overdreven, als je het niet begrijpt, hou je mond dan gewoon.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:12 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Zij denkt dat Jessy zwarte brieven telt alsof het een wedstrijd isMaar ze snapt helemaal niet wat hij zegt want ze was er niet bij al die keren. Hij bedoelt denk ik wat gaan er veel mensen dood zo in een paar maanden tijd rondom zo'n groepje mensen in een loods.
Dan kan je zijn naam weer bijna vergeten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, laatste weken voor hem. En ik snapte de uitval van Roxy ook niet.
ja was in het nieuwsquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef spapaars het volgende:
Zo.
Dat was ook in de kranten te lezen.
Misschien is het wel weer 3 uur later daar of zo.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, iedereen is nu wel in de mood voor een spelletje.
Jankballenspelquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, iedereen is nu wel in de mood voor een spelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |