Oeh en dat die vriend dan in de loods komt en tijdens een romantisch etentje die brief in een rode envelop geeft.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wacht ff het is bijna 14 Februari
Helemaal niets, je fantasie slaat op hol.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, samen in de nacht op de bank. Wat kan daar nou mis gaan.
Nja, dit is Demi en Geert all overquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal niets, je fantasie slaat op hol.![]()
Klopt en volgens mij wel meer die een relatie buiten de loods hadden en daarna niet meer. Was geintje van mij he, dat je fantasie op hol sloeg.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nja, dit is Demi en Geert all over
quote:
Schijtwijf is het.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia gelijk weer met die grote smoel die brief meelezen, schaam je dood trol
tis een persoonlijke briefquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is het eigen bondje, nu snap ik het
Ik niet, mevrouw wil gewoon alles weten en alles bepalen. Schijtwijf.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is het eigen bondje, in dit geval snap ik het
Maar je bondje is je tijdelijke familie daarquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een persoonlijke brief
dat weten ze allemaal
DIego vind hier wat vanquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar je bondje is je tijdelijke familie daar
vind haar een beetje tokkie vibes (god wat heb ik een hekel aan dat woord )quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Wat doet dat wijf nou weer raar. Ik ken haar naam nog niet, roxy of zo geloof ik. Beetje lelijk doen tegen jessie.
Ik vind het ook een rot woord maar het klopt wel in dit geval.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar een beetje tokkie vibes (god wat heb ik een hekel aan dat woord )
Ze heeft wel een punt, Jesse is een idiootquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Wat doet dat wijf nou weer raar. Ik ken haar naam nog niet, roxy of zo geloof ik. Beetje lelijk doen tegen jessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |