En die van 1979.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft de winter van 63 ook overleefd
NAISquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Dat worden een paar koude ijsdagen-5 overdag...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:36 schreef butz0rs het volgende:
[..]
wow, hopelijk staan de eerste 21 hallen nog wel overeind.
quote:Code oranje is beëindigd
Het KNMI heeft voor heel Nederland code oranje beëindigd. Dat betekent dat in heel het land code geel van kracht is.
Van mij mag je het woord kanker wel weglaten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
GVD kanker tyfus zooi, het regent hier.
Ja was hier ook de hele ochtend sowieso en vanmiddag enkele buien maar tussen 5 en 7 is er nog 4cm gevallen. Heerlijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:56 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier al vanaf vanochtend bijna onafgebroken. Volgens buienradar zal het rond 21 uur ophouden met sneeuwen.
Ik zie letterlijk en figuurlijk de bui al hangen vrijdag. Dat kan weleens een bijzondere toestand worden hier.
Elke strenge winter kent zijn dooi aanvallen idd. Dat kan niet anders met een zeeklimaat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:34 schreef DonGorgon het volgende:
Ach ja, het kan vriezen, het kan dooien …
Winter is geen winter zonder dipjes.
De zomer geeft ook niet elke dag 25+ graden met zon.
Deze week was al een unieke performance … en het gaat na morgen nog eventjes door 🥳
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:28 schreef MissHobje het volgende:
Het regent! Jammer van die mooie sneeuw laag!![]()
![]()
Het is hier net gestopt. Hooguit wat hele miezerige sneeuw nog.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja was hier ook de hele ochtend sowieso en vanmiddag enkele buien maar tussen 5 en 7 is er nog 4cm gevallen. Heerlijk
Ik zie op mijn telefoon regen in de verwachting voor hier in Friesland. Hoop het toch niet. 🙄quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:55 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het is hier net gestopt. Hooguit wat hele miezerige sneeuw nog.
Inmiddels zijn hier in Drenthe wegen afgesloten.
Het is hier 0,2 graden. En er komt wel wat aan inderdaad. Ben benieuwd in welke vorm.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie op mijn telefoon regen in de verwachting voor hier in Friesland. Hoop het toch niet. 🙄
Verder wel erg dik ingepakt voor het weer nu in Nederland. Ik zou me ervoor schamen..quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:17 schreef INViCTuS het volgende:
@:geschiedkundige, familie? https://www.instagram.com(...)MTV2dWNkc2ZxaHZsMg==
Eerst regen, toen natte sneeuw en nu lijkt het droog te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie op mijn telefoon regen in de verwachting voor hier in Friesland. Hoop het toch niet. 🙄
Ik zal eens even uit het raam kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eerst regen, toen natte sneeuw en nu lijkt het droog te zijndie sneeuw blijft echt nog wel even
Ik ben blij dat ik net nog een witte wereld wandeling gemaakt heb ja.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
Zo jammer dat het hier nooit eens meerdere weken dit soort winterweer kan blijven. Vrijdag zal er van die sneeuw wel weinig meer over zijn met +10mm aan regen..
Terwijl hier juist nog dik 10cm bij kan komen, dit in combinatie met harde oosten wind kan dit wel eens behoorlijke sneeuwduinen gaan opleveren, als het weer het toelaat dan morgen/overmorgen maar eens even kijken in buitengebieden. Vandaag zijn mijn dochters op pad geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
Zo jammer dat het hier nooit eens meerdere weken dit soort winterweer kan blijven. Vrijdag zal er van die sneeuw wel weinig meer over zijn met +10mm aan regen..
Gaat op zaterdag pas weer vriezen..hopelijk is alles dan onder controle ( moet dan ook vroeg de weg op dus hoop op goede wegen)quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
MAar als dat opvriest krijg je betonsneeuw
Gewoon Knols Notenkoek eten het hele weekendquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:49 schreef Watnleven het volgende:
Oke ik woon in groningen, moet ik nu mijn noodpakket gaan aanbreken dit weekend?
Shit ik heb een glutenallergie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:06 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon Knols Notenkoek eten het hele weekend
Nicequote:Op woensdag 7 januari 2026 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |