Sinterklaasjournaal vibesquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:49 schreef noodgang het volgende:
dat constante NOS-journaal is wel genieten, een grote Lucky-TV aflevering.
Mee met de avonturen van Rodney van de ANWB
We gaan nu een vrachtwagen lostrekken naast geparkeerde auto's. Spannend!
Dashcamvideo please?quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:56 schreef V. het volgende:
Vanochtend vroeg bijna een hardloper oo de motorkap die in zijn donkere pakje zonder inhouden vanuit het niets het zebrapad oprende in een fucking sneeuwjacht. Hard op de rem werkte dus niet, al reed ik echt niet hard. Wat een mafklapper
quote:Grote terminals in Rotterdamse haven leggen werk neer
Grote terminals in de Rotterdamse haven hebben hun werkzaamheden voor vandaag tijdelijk gestaakt. Ook liggen er schepen te wachten voor gesloten bruggen en er is hinder voor bijvoorbeeld vrachtwagens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die slotspray in de auto hebben liggenquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:01 schreef Frutsel het volgende:
BLIJF THUISWERKEN - MAAR NEE, DE WEGENWACHT GAAT MET 500 MAN EXTRA DE WEG OP
https://nos.nl/video/2597(...)-extra-pechmeldingen
Maar het moet er nu toch wel zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis hier nog steeds niet begonnen![]()
jullie maken alle snil op godver
Ja sneeuwt nu goedquote:Op woensdag 7 januari 2026 12:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar het moet er nu toch wel zijn?
Ghehe...de Nederlander van nu is nou eenmaal wereldkampioen "ikke ikke ikke".quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:56 schreef V. het volgende:
Vanochtend vroeg bijna een hardloper oo de motorkap die in zijn donkere pakje zonder inhouden vanuit het niets het zebrapad oprende in een fucking sneeuwjacht. Hard op de rem werkte dus niet, al reed ik echt niet hard. Wat een mafklapper
Ik ben geen expert, maar maakt dit het niet juist erger over 15 minuten?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:11 schreef Momo het volgende:
In Amsterdam verbranden ze de sneeuw
[ x ]
Amateurs, gewoon benzine erop gooien en aansteken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:11 schreef Momo het volgende:
In Amsterdam verbranden ze de sneeuw
[ x ]
Ja maar dat is deze man er al voorbij gereden dus dat boeit hem niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar maakt dit het niet juist erger over 15 minuten?
Op Amsterdam bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Amateurs, gewoon benzine erop gooien en aansteken.
Gele?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, toch wel weer serieuze sneeuw hier
Ik bedoelde op de weg maar de manier waarop je denkt waardeer ik zeer.quote:
Hier ook beide katten moeten niks van weten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:47 schreef Montagui het volgende:
Onze kat moet er niets van hebben, is een echte zomerkat. Het liefst zou hij nu een winterslaap willen doen.
Waardeer je dat nog steeds als ik dat ook over Rotterdam denk?quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik bedoelde op de weg maar de manier waarop je denkt waardeer ik zeer.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 12:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ook beide katten moeten niks van weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |