Ik weet nietquote:Op zondag 11 januari 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar word je dan wakker van? Heb dat zelf ook vaak.
Irritant is het zeker.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet
Alleen wel vreemd voor mij, zeker met mijn meds. Gaat ook wel weer over en val direct weer in slaap. Alleen het is irritant
Heb je er weleens aan gedacht om iets voor iemand anders te haken en daar wat geld voor te vragen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In principe haak ik niet voor anderen. Uitzonderingen daar gelaten
Nee, het is een hobby. Geld geeft druk en je moet je aanpassen aan de eisen van een anderquote:Op maandag 12 januari 2026 10:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Heb je er weleens aan gedacht om iets voor iemand anders te haken en daar wat geld voor te vragen?
Ik bedoel niet dat je meteen een online winkel begint ofzo. Meer dat je bijvoorbeeld een sjaal voor iemand maakt en van dat geld kan je jezelf trakteren om naar de bios te gaan. Iets in die trant...
Of voelt dat voor jou helemaal niet goed?
heb je uiteindelijk nog een beetje geslapen?quote:Op maandag 12 januari 2026 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, het is een hobby. Geld geeft druk en je moet je aanpassen aan de eisen van een ander
Plus als ik het zat ben en weggeef, dan geef ik het weg. Dan hoop ik dat iemand er plezier mee heeft en ik heb mijn lol eraan gehad.
Ik heb wel eens een fikse boze mevrouw gemaakt die het stom vond dat ik ze weggeef, want zij vraagt er 50¤ en dat wil ik niet. Twee keer per jaar hooguit, minder zelfs, geef ik dingen weg... Plus dat ik niet verplicht ben haar bedrijfje draaiende te houden. Het voelt niet goed om geld te vragen
Meestal als mensen willen dat ik wat voor hen haak bied ik aan om het diegene te leren. Heb voor mijn beste vrienden en moeder wel eens gehaakt, maar dat zijn uitzonderingen. Je moet dan voldoen aan eisen en kwaliteit en dat wil ik niet.
Het is mijn hobby, mijn smaak en mijn plezier. Dus geen geld en geen opdrachten.
Ik heb ongeveer twee uur geslapenquote:Op maandag 12 januari 2026 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je uiteindelijk nog een beetje geslapen?
das niet veel neequote:Op maandag 12 januari 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer twee uur geslapen
Begeleider belt zo, dus even overleggen
Goed bezig weer! Als het beter voelt, ga ervoor. Ik kan me voorstellen dat het als een overwinning voelt voor je.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo braaf! Morgen sneeuw weg en ijs weg, lekker de dooi erin, dus ik heb mijn bestelling van boodschappen geannuleerd en ga morgen zelf naar de winkel. Goedkoper, betere keuzes maken en mijn goede voornemen
Uiteindelijk is het goedkoper, voelt het beter en ik koop dan veel meer gezond eten. Vraag me niet waarom, maar online boodschappen bestellen zorgt ervoor dat ik (ongezonde) impulsaankopen doe. Terwijl als ik naar de AH ga (of een ander) dan denk ik niet eens aan meuk.
Voelt echt nu al als een overwinning en zo
Een extra knikker morgen in de beloningspot, pot sneller vol, dus sneller belonen
Dank je wel!quote:Op maandag 12 januari 2026 12:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Goed bezig weer! Als het beter voelt, ga ervoor. Ik kan me voorstellen dat het als een overwinning voelt voor je.
Wij kunnen hier niets bestellen bij welke supermarkt dan ook, maar ik hoor ook vaak van een vriend van me die dat wel doet, dat dingen vaak niet leverbaar zijn en kort aan de datum. Als je zelf gaat kun je het veel makkelijker zelf uitzoeken. En als je dan geen impulsaankopen doet is dat nog beter..
Dat zijn al 2 knikkers voor vandaag!quote:Op maandag 12 januari 2026 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel!
Hier ging het bestellen wel. Dus een mazzeltje voor de mensen hier
En idd, je kiest dan de mooiste prei etc
Plus ik heb mijn briefje, loop de winkel door met dat briefje en pak niks meer. Er is geen minimumbedrag dat ik moet behalen. Als ik een paar euro eronder zit bij Picnic gooi ik sneller een zak chips in mijn bestelling dan een net sinaasappels. Heel slecht. Terwijl ik in de winkel zelf niet eens in dat pad komt, want er staat niks daarvan op mijn briefje. Plus dat die bakken vol groentes en fruit er super lekker uitziet altijd
Plus, goed voornemen ineens (ligt niet aan het nieuwe jaar, vandaag besloten) meer op etiketten te letten. Als er chemische namen opstaan die ik niet ken dan koop ik het niet. Één dag per week waarop ik daar niet op let en verder puurder eten
Eigenlijk (eigenlijk he) moet je pas na het eten boodschappen gaan doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:25 schreef qltel het volgende:
Prei is inderdaad zo'n product. De afgelopen 2 jaar ben ik AGF-medewerker bij een supermarkt geweest (ik heb er een paar weken geleden ontslag genomen). En prei is de #1 van dingen die snel minder mooi worden. Dan haalde ik altijd het buitenste blad eraf, sneed eventueel het eindje er vanaf. Leuk werk trouwens vond ik. Ik ga binnenkort weer op zoek naar net zoiets bij een andere winkel.
Supermarkten zijn trouwens altijd wel erg goed in het bevorderen van impulsaankopen..
Nog twee anderen, kom buiten en heb me aangekleedquote:Op maandag 12 januari 2026 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn al 2 knikkers voor vandaag!![]()
Ja, terwijl idd even een stukje wegsnijden of zelf wat gerimpelde prei eten niet erg is. Tenminste, ik koop de "mooiste", maar als hij niet meer perfect uit de koelkast komt, dikke primaquote:Op maandag 12 januari 2026 12:25 schreef qltel het volgende:
Prei is inderdaad zo'n product. De afgelopen 2 jaar ben ik AGF-medewerker bij een supermarkt geweest (ik heb er een paar weken geleden ontslag genomen). En prei is de #1 van dingen die snel minder mooi worden. Dan haalde ik altijd het buitenste blad eraf, sneed eventueel het eindje er vanaf. Leuk werk trouwens vond ik. Ik ga binnenkort weer op zoek naar net zoiets bij een andere winkel.
Supermarkten zijn trouwens altijd wel erg goed in het bevorderen van impulsaankopen..
Hopelijk niet in die volgordequote:Op maandag 12 januari 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog twee anderen, kom buiten en heb me aangekleed
Huispaksneeuwpop!quote:Op maandag 12 januari 2026 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]tuurlijk wel, in mijn huispak door de sneeuw
WEL!quote:Op maandag 12 januari 2026 23:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
slaapstress
Wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet
heb geen slaap
ben niet moe
slaap is overrated
de stemmen schreeuwen die me wakker houden
alles heeft een lichtgevend aura wat onrustig is
wil niet alleen met mijn gedachten liggen
nog een paar uur en het is ochtend
hoe minder is slaap hoe minder moe ik ben
heb geen slaap verdient, slaap is voor mensen die de moeite waard zijn
slaappillen laten me rot voelen
morgen drukke ochtend dus kan wel doorbikkelen en dan een dutje nemen
wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet
het is allemaal niet oke
alles is nutteloos
waarom zou ik überhaupt in mijn bed gaan liggen
mijn hoofd knalt uit elkaat
wel niet wel niet wel niet wel niet
etc
edit en ik word gek van de nachtmerries wanneer ik wel slaap
ik ben bang om te dromen
ben bang nooit meer wakker te worden
etc
Ik wil wel een slaapliedje voor je zingenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja misschien
ik zie er echt tegenop
Haha, gezellig, zing ik meequote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wil wel een slaapliedje voor je zingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |