abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219812062
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waar word je dan wakker van? Heb dat zelf ook vaak.
Ik weet niet
Alleen wel vreemd voor mij, zeker met mijn meds. Gaat ook wel weer over en val direct weer in slaap. Alleen het is irritant
  zondag 11 januari 2026 @ 19:00:27 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219812074
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet niet
Alleen wel vreemd voor mij, zeker met mijn meds. Gaat ook wel weer over en val direct weer in slaap. Alleen het is irritant
Irritant is het zeker.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219814338
En we zijn weer veel te wakker voor bed...

Morgen komt gelukkig mijn begeleider, dus even met haar bespreken...
Echt super irritant. Hopelijk lukt het morgen beter...

Soms heb ik van die fases dat slapen echt een issue wordt. De stemmen worden heftiger, de hallucinaties een drama. Leuk schizofrenie... want die klachten maakt slapen ook moeilijk. Dinsdag heb ik tijd voor een slaappil, want woensdag heb ik niks.

En ja, ik mag weer pammetjes gebruiken en ze werken prima.

Edit: Het is bijna twee uur en ik ben nog steeds klaar wakker -O- succesnummer deze nacht... En waarom of waardoor, geen flauw idee ...

[ Bericht 19% gewijzigd door ChildoftheStars op 12-01-2026 01:59:29 ]
pi_219815728
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
In principe haak ik niet voor anderen. Uitzonderingen daar gelaten
Heb je er weleens aan gedacht om iets voor iemand anders te haken en daar wat geld voor te vragen?

Ik bedoel niet dat je meteen een online winkel begint ofzo. Meer dat je bijvoorbeeld een sjaal voor iemand maakt en van dat geld kan je jezelf trakteren om naar de bios te gaan. Iets in die trant...

Of voelt dat voor jou helemaal niet goed?
pi_219815763
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Heb je er weleens aan gedacht om iets voor iemand anders te haken en daar wat geld voor te vragen?

Ik bedoel niet dat je meteen een online winkel begint ofzo. Meer dat je bijvoorbeeld een sjaal voor iemand maakt en van dat geld kan je jezelf trakteren om naar de bios te gaan. Iets in die trant...

Of voelt dat voor jou helemaal niet goed?
Nee, het is een hobby. Geld geeft druk en je moet je aanpassen aan de eisen van een ander
Plus als ik het zat ben en weggeef, dan geef ik het weg. Dan hoop ik dat iemand er plezier mee heeft en ik heb mijn lol eraan gehad.

Ik heb wel eens een fikse boze mevrouw gemaakt die het stom vond dat ik ze weggeef, want zij vraagt er 50¤ en dat wil ik niet. Twee keer per jaar hooguit, minder zelfs, geef ik dingen weg... Plus dat ik niet verplicht ben haar bedrijfje draaiende te houden. Het voelt niet goed om geld te vragen

Meestal als mensen willen dat ik wat voor hen haak bied ik aan om het diegene te leren. Heb voor mijn beste vrienden en moeder wel eens gehaakt, maar dat zijn uitzonderingen. Je moet dan voldoen aan eisen en kwaliteit en dat wil ik niet.

Het is mijn hobby, mijn smaak en mijn plezier. Dus geen geld en geen opdrachten.
pi_219815849
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee, het is een hobby. Geld geeft druk en je moet je aanpassen aan de eisen van een ander
Plus als ik het zat ben en weggeef, dan geef ik het weg. Dan hoop ik dat iemand er plezier mee heeft en ik heb mijn lol eraan gehad.

Ik heb wel eens een fikse boze mevrouw gemaakt die het stom vond dat ik ze weggeef, want zij vraagt er 50¤ en dat wil ik niet. Twee keer per jaar hooguit, minder zelfs, geef ik dingen weg... Plus dat ik niet verplicht ben haar bedrijfje draaiende te houden. Het voelt niet goed om geld te vragen

Meestal als mensen willen dat ik wat voor hen haak bied ik aan om het diegene te leren. Heb voor mijn beste vrienden en moeder wel eens gehaakt, maar dat zijn uitzonderingen. Je moet dan voldoen aan eisen en kwaliteit en dat wil ik niet.

Het is mijn hobby, mijn smaak en mijn plezier. Dus geen geld en geen opdrachten.
heb je uiteindelijk nog een beetje geslapen?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219815864
quote:
99s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
heb je uiteindelijk nog een beetje geslapen?
Ik heb ongeveer twee uur geslapen
Begeleider belt zo, dus even overleggen
pi_219816187
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb ongeveer twee uur geslapen
Begeleider belt zo, dus even overleggen
das niet veel nee
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219816193
Ben zo braaf! Morgen sneeuw weg en ijs weg, lekker de dooi erin, dus ik heb mijn bestelling van boodschappen geannuleerd en ga morgen zelf naar de winkel. Goedkoper, betere keuzes maken en mijn goede voornemen

Uiteindelijk is het goedkoper, voelt het beter en ik koop dan veel meer gezond eten. Vraag me niet waarom, maar online boodschappen bestellen zorgt ervoor dat ik (ongezonde) impulsaankopen doe. Terwijl als ik naar de AH ga (of een ander) dan denk ik niet eens aan meuk.

Voelt echt nu al als een overwinning en zo

Een extra knikker morgen in de beloningspot, pot sneller vol, dus sneller belonen
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 januari 2026 @ 12:12:54 #60
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219816915
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo braaf! Morgen sneeuw weg en ijs weg, lekker de dooi erin, dus ik heb mijn bestelling van boodschappen geannuleerd en ga morgen zelf naar de winkel. Goedkoper, betere keuzes maken en mijn goede voornemen

Uiteindelijk is het goedkoper, voelt het beter en ik koop dan veel meer gezond eten. Vraag me niet waarom, maar online boodschappen bestellen zorgt ervoor dat ik (ongezonde) impulsaankopen doe. Terwijl als ik naar de AH ga (of een ander) dan denk ik niet eens aan meuk.

Voelt echt nu al als een overwinning en zo

Een extra knikker morgen in de beloningspot, pot sneller vol, dus sneller belonen
Goed bezig weer! Als het beter voelt, ga ervoor. Ik kan me voorstellen dat het als een overwinning voelt voor je.

Wij kunnen hier niets bestellen bij welke supermarkt dan ook, maar ik hoor ook vaak van een vriend van me die dat wel doet, dat dingen vaak niet leverbaar zijn en kort aan de datum. Als je zelf gaat kun je het veel makkelijker zelf uitzoeken. En als je dan geen impulsaankopen doet is dat nog beter..
pi_219816968
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:12 schreef qltel het volgende:

[..]
Goed bezig weer! Als het beter voelt, ga ervoor. Ik kan me voorstellen dat het als een overwinning voelt voor je.

Wij kunnen hier niets bestellen bij welke supermarkt dan ook, maar ik hoor ook vaak van een vriend van me die dat wel doet, dat dingen vaak niet leverbaar zijn en kort aan de datum. Als je zelf gaat kun je het veel makkelijker zelf uitzoeken. En als je dan geen impulsaankopen doet is dat nog beter..
Dank je wel!

Hier ging het bestellen wel. Dus een mazzeltje voor de mensen hier ;)

En idd, je kiest dan de mooiste prei etc
Plus ik heb mijn briefje, loop de winkel door met dat briefje en pak niks meer. Er is geen minimumbedrag dat ik moet behalen. Als ik een paar euro eronder zit bij Picnic gooi ik sneller een zak chips in mijn bestelling dan een net sinaasappels. Heel slecht. Terwijl ik in de winkel zelf niet eens in dat pad komt, want er staat niks daarvan op mijn briefje. Plus dat die bakken vol groentes en fruit er super lekker uitziet altijd :9

Plus, goed voornemen ineens (ligt niet aan het nieuwe jaar, vandaag besloten) meer op etiketten te letten. Als er chemische namen opstaan die ik niet ken dan koop ik het niet. Één dag per week waarop ik daar niet op let en verder puurder eten
  Spellchecker maandag 12 januari 2026 @ 12:22:41 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219816987
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel!

Hier ging het bestellen wel. Dus een mazzeltje voor de mensen hier ;)

En idd, je kiest dan de mooiste prei etc
Plus ik heb mijn briefje, loop de winkel door met dat briefje en pak niks meer. Er is geen minimumbedrag dat ik moet behalen. Als ik een paar euro eronder zit bij Picnic gooi ik sneller een zak chips in mijn bestelling dan een net sinaasappels. Heel slecht. Terwijl ik in de winkel zelf niet eens in dat pad komt, want er staat niks daarvan op mijn briefje. Plus dat die bakken vol groentes en fruit er super lekker uitziet altijd :9

Plus, goed voornemen ineens (ligt niet aan het nieuwe jaar, vandaag besloten) meer op etiketten te letten. Als er chemische namen opstaan die ik niet ken dan koop ik het niet. Één dag per week waarop ik daar niet op let en verder puurder eten
Dat zijn al 2 knikkers voor vandaag! *O* _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 januari 2026 @ 12:25:08 #63
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219817002
Prei is inderdaad zo'n product. De afgelopen 2 jaar ben ik AGF-medewerker bij een supermarkt geweest (ik heb er een paar weken geleden ontslag genomen). En prei is de #1 van dingen die snel minder mooi worden. Dan haalde ik altijd het buitenste blad eraf, sneed eventueel het eindje er vanaf. Leuk werk trouwens vond ik. Ik ga binnenkort weer op zoek naar net zoiets bij een andere winkel.

Supermarkten zijn trouwens altijd wel erg goed in het bevorderen van impulsaankopen.. :)
  Spellchecker maandag 12 januari 2026 @ 12:26:44 #64
197773 crew  maily
pi_219817013
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:25 schreef qltel het volgende:
Prei is inderdaad zo'n product. De afgelopen 2 jaar ben ik AGF-medewerker bij een supermarkt geweest (ik heb er een paar weken geleden ontslag genomen). En prei is de #1 van dingen die snel minder mooi worden. Dan haalde ik altijd het buitenste blad eraf, sneed eventueel het eindje er vanaf. Leuk werk trouwens vond ik. Ik ga binnenkort weer op zoek naar net zoiets bij een andere winkel.

Supermarkten zijn trouwens altijd wel erg goed in het bevorderen van impulsaankopen.. :)
Eigenlijk (eigenlijk he) moet je pas na het eten boodschappen gaan doen.
Met een lijstje.
En afgepast geld. :!
pi_219817021
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:22 schreef maily het volgende:

[..]
Dat zijn al 2 knikkers voor vandaag! *O* _O_
Nog twee anderen, kom buiten en heb me aangekleed *O*

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:25 schreef qltel het volgende:

Ja, terwijl idd even een stukje wegsnijden of zelf wat gerimpelde prei eten niet erg is. Tenminste, ik koop de "mooiste", maar als hij niet meer perfect uit de koelkast komt, dikke prima

En dat klopt, alleen ik ben zo gefocust op dat briefje van me dat ik geen impulsaankopen doe. En als ik behoefte heb aan een impulsaankoop ga ik bij de thee kijken _O-
Maar zonder minimum bedrag koop ik geen meuk eigenlijk, tenzij ik het heel bewust plan
  Spellchecker maandag 12 januari 2026 @ 12:29:41 #66
197773 crew  maily
pi_219817030
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nog twee anderen, kom buiten en heb me aangekleed *O*

Hopelijk niet in die volgorde _O-
pi_219817036
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:29 schreef maily het volgende:

[..]
Hopelijk niet in die volgorde _O-
:+ tuurlijk wel, in mijn huispak door de sneeuw
  Moderator / Redactie FP maandag 12 januari 2026 @ 12:39:59 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219817090
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:+ tuurlijk wel, in mijn huispak door de sneeuw
Huispaksneeuwpop!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219817165
"Ik word wakker. Doe een plasje. Sta op. En denk, verrek dat had andersom gemoeten".
Herman Finkers - Het meisje van de slijterij
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219819527
Straks nog even videobellen en ik hoop dat ik daarna moe genoeg ben voor de nacht
Ben verdacht wakker en heb vandaag maar twee kopjes Senseo op
Verder alleen thee

Morgen clubje en boodschappen. Dan kan ik daarna rustig instorten. Dinsdag denk ik sowieso een slaappil, woensdag tijd om duf te zijn. Dan alleen videobellen in de middag. Dus desnoods lig ik de hele ochtend voor Pampus

maar goed, nu eerst thee, videobellen en dan haken
Moet ook nog bedenken wat ik morgen bij het haakclubje wil maken... waarschijnlijk een super saaie omslagdoek die af moet... de garens mooi, maar het project super saai
pi_219822571
-O- slaapstress

Wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet
heb geen slaap
ben niet moe
slaap is overrated
de stemmen schreeuwen die me wakker houden
alles heeft een lichtgevend aura wat onrustig is
wil niet alleen met mijn gedachten liggen
nog een paar uur en het is ochtend
hoe minder is slaap hoe minder moe ik ben
heb geen slaap verdient, slaap is voor mensen die de moeite waard zijn
slaappillen laten me rot voelen
morgen drukke ochtend dus kan wel doorbikkelen en dan een dutje nemen
wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet
het is allemaal niet oke
alles is nutteloos
waarom zou ik überhaupt in mijn bed gaan liggen
mijn hoofd knalt uit elkaat
wel niet wel niet wel niet wel niet

etc

edit en ik word gek van de nachtmerries wanneer ik wel slaap
ik ben bang om te dromen
ben bang nooit meer wakker te worden

etc
pi_219822726
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 23:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- slaapstress

Wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet
heb geen slaap
ben niet moe
slaap is overrated
de stemmen schreeuwen die me wakker houden
alles heeft een lichtgevend aura wat onrustig is
wil niet alleen met mijn gedachten liggen
nog een paar uur en het is ochtend
hoe minder is slaap hoe minder moe ik ben
heb geen slaap verdient, slaap is voor mensen die de moeite waard zijn
slaappillen laten me rot voelen
morgen drukke ochtend dus kan wel doorbikkelen en dan een dutje nemen
wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet
het is allemaal niet oke
alles is nutteloos
waarom zou ik überhaupt in mijn bed gaan liggen
mijn hoofd knalt uit elkaat
wel niet wel niet wel niet wel niet

etc

edit en ik word gek van de nachtmerries wanneer ik wel slaap
ik ben bang om te dromen
ben bang nooit meer wakker te worden

etc
WEL!
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219822729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 00:13 schreef r_one het volgende:

[..]
WEL!
-O-
ja misschien
ik zie er echt tegenop
pi_219822732
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
-O-
ja misschien
ik zie er echt tegenop
Ik wil wel een slaapliedje voor je zingen O+
.
pi_219822735
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 00:15 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik wil wel een slaapliedje voor je zingen O+
Haha, gezellig, zing ik mee

Het stomme is dat ze vanuit de hulpverlening vinden dat ik moet slapen, want ze bang zijn voor een psychose en/of een (hypo)manie. Alleen dat zal wel meevallen denk ik. Ben niet moe en bed is even heel stom...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')