quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:11 schreef amaranta het volgende:
Glijbankje is trouwens een viesss woord
Jaa, ik heb het gegons gehoord. Geen idee of het waar is hoor, we gaan het zien. Zo wel ff voor de tweede keer aflevering 8 afkijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:39 schreef amaranta het volgende:
Mushanga, ik weet niet of je TikTok hebt, maar er komt morgen?? een extra geheime aflevering van Stranger Things online
🤣🤣quote:Op dinsdag 6 januari 2026 18:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
OH! Ik had al helemaal in m'n hoofd dat er één of andere kist op het scheve dak was bevestigd![]()
Oké, tis nog niet zover. Dit is de vlucht die morgen aankomt, zij vliegen morgen pas. Dus voor nu even fingers crossed.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik keek net op Schiphol voor morgen en ik geloof dat de vlucht uit Orlando opnieuw geannuleerd is![]()
![]()
Oké, niet echt verbazingwekkend maar wel ongelooflijk kut.
Dat ja. Hier op de dorpsschool wordt gecommuniceerd dat ze open zijn, maar ouders mogen afwegen of de kinderen komen. Op een paar in het buitengebied na kan iedereen lopend naar school...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:02 schreef FlyingFish het volgende:
Als school dicht is gaan de kinderen waarschijnlijk alsnog daar op het veld spelen
Leuk! (Tenminste, ik neem aan dat ze dat leuk vindt). Bij ons is dat altijd groep 8 en wordt dat rond 11-11 bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:05 schreef Tink89 het volgende:
En mijn dochter is de schoolprinses met carnaval! De juf belde net. Ze is door het dolle heen. Nu nog een maand haar mond houden tegen klasgenoten en broertje. Fingers crossed dat dat lukt.
Hier is het groep 4.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:08 schreef Hupje het volgende:
[..]
Leuk! (Tenminste, ik neem aan dat ze dat leuk vindt). Bij ons is dat altijd groep 8 en wordt dat rond 11-11 bekend gemaakt.
Vriendin zei ook al, Parijs maar als ik dat van @exode dan lees...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Morgen toch 1e vrij, zodat iedereen bij daglicht kan vertrekken.
D zag op zijn rooster ook geen spannende vakken. Die ziet thuis blijven wel zitten..
@:Mushanga71 toch spannend. Misschien belanden ze in België of Duitsland, maar dat is altijd beter dan aan de andere kant van de oceaan blijven hangen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |