Oooh, daar kan ik heel goed tegen. Maar blijkbaar is het normaal en gebeurt het heel vaak dat een baby zonder ouder naast zich, in het vliegtuig gezet wordt. Dat wist ik niet, ik vlieg niet veel. Had me eerst even moeten inlezen, mijn fout. Goed wel dat ik dat nu weet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, als je niet tegen kritiek kan of het er niet mee eens is, kan je inderdaad beter niets posten.
Wie zei dat precies?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, daar kan ik heel goed tegen. Maar blijkbaar is het normaal en gebeurt het heel vaak dat een baby zonder ouder naast zich, in het vliegtuig gezet wordt. Dat wist ik niet, ik vlieg niet veel. Had me eerst even moeten inlezen, mijn fout. Goed wel dat ik dat nu weet.
Mag zeker!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar de dingen die normaal gebeuren, gaan om haar zelf. Nu gaat het niet om haarzelf. Ik laat ook meer met mij sollen dan dat ik met mijn kinderen laat sollen. Zo heel raar is het niet toch? En na een paar dagen stressen vind ik het totaal niet raar om even te ventileren.
Daar komt het wel op neer toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie zei dat precies?
Nergens gelezen.
Nee hoor, wat tegengas is prima, ja knikkers hoeven van mij niet. Maar nogmaals, blijkbaar zijn zulke fouten normaal in de vliegwereld en mag ik daar niet over vallen. Oké dan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag zeker!
Alleen lijkt het er ook op dat er verwacht wordt dat ‘iedereen’ “ja en amen” zegt.
Ik bedoelde er zeker niet mee te zeggen dat ze dan maar niks moet schrijven of wat dan ook.
Nogal drastisch ook.
Ik hoorde het net pas he?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar is het nu gebeurd dat die baby helemaal allleen zat?
Nee.
Dus eind goed al goed.
Je kan er ook enorm in blijven hangen en de rest van je leven boos blijven of zo.
Jouw feestje.
Overigens zie ik het ook niet als discussie?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef Schanu het volgende:
Volgens mij deelde Mush hier 1 post met frustratie. Ongeacht of je die frustratie begrijpt of niet, is dit niet juist de plek waar we veilig moeten kunnen ventileren? De discussie die nu is ontstaan komt door reacties op Mush haar post, betekent mijn inziens niet dat zij er in blijft hangen, alleen dat ze haar punt duidelijker wil maken. Fijn dat je dochter thuis is Mush!
Veilig ventileren kan dus niet meer, zal ik ook niet meer doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef Schanu het volgende:
Volgens mij deelde Mush hier 1 post met frustratie. Ongeacht of je die frustratie begrijpt of niet, is dit niet juist de plek waar we veilig moeten kunnen ventileren? De discussie die nu is ontstaan komt door reacties op Mush haar post, betekent mijn inziens niet dat zij er in blijft hangen, alleen dat ze haar punt duidelijker wil maken. Fijn dat je dochter thuis is Mush!
Troel, wat fijn dat de behandeling bij de tandarts zo goed ging en dat ze de goede vulling meteen hebben kunnen plaatsen! Hopelijk kan je snel weer iets anders eten dan kwark
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kassen voor in mijn nieuwe tuin werden net bezorgd
Ik moet natuurlijk duizend praktische zaken regelen maar dat is ook allemaal erg leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:42 schreef Schanu het volgende:
[..]wat een heerlijke voorbereidingen, genieten lijkt mij dat!
Tsssk, kan je niet wat lego gaan bouwen ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:41 schreef exode het volgende:
Ik ben blij voor je Troel, een meevaller met je tand!
Net had ik een energie uitbarsting dus de brandgang is volledig sneeuw en ijsvrij, de stoep en een deel van de stoep van de buren ook ready voor de sneeuwstorm en ijzelaanval from hell die morgen schijnt te komen.
Zo nog extra hout naar binnen halen voor de haard en hoppa moi is klaar voor binnen zitten en niets meer doen.
*jouw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:47 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Vencodark, het ging niet alleen over jou post he?
En nu hou ik erover op.
Ik heb heul veul Lego afgebrokenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Tsssk, kan je niet wat lego gaan bouwen ofzo?Niets doen is ook zo, uhm, niets
(Grapje natuurlijk, af en toe niets doen is heerlijk en in jouw geval ook heel nuttig)
Ik zie hetquote:
Veel plezier! Je hebt je workout iig ook weer gehadquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:58 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb heul veul Lego afgebrokenTelt dat ook?
Ik ga lekker Dreamlight Valley spelen op de Switch. Ik heb nu overigens al spierpijn.
Is dat een bouwpakket of ga je met 4 vrachtwagens die kant opquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kassen voor in mijn nieuwe tuin werden net bezorgd
Bouwpakket natuurlijk, ik ga niet eens een vrachtwagen vullen hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:08 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is dat een bouwpakket of ga je met 4 vrachtwagens die kant op.
Leuke voorpret!
Ik had al een vermoeden dat het een bouwpakket was, maar mijn fantasie ging even op de loopquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bouwpakket natuurlijk, ik ga niet eens een vrachtwagen vullen hoor.
En ik ga ook niet veel kopen, daar zijn ook gewoon winkels maar ik ken daar mensen en die hebben wel een paar dingen doorgegeven die hier goedkoper zijn dan daar. Is niet zo veel maar dan hou ik daar rekening mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |