abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219767103
De NS zijn trouwens ook een stelletje idioten door vrolijk aan te kondigen dat ze gewoon rijden, nou het ligt weer voor 70% plat, had gewoon gezegt: We gaan niet rijden vandaag, nu krijg je weer dat mensen gestrand zijn ver van huis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219767111
quote:
88s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
Wel een goed, Oud Hollandsch, klaagtoppa dit. ^O^
  woensdag 7 januari 2026 @ 09:48:19 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219767135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:42 schreef raptorix het volgende:
De NS zijn trouwens ook een stelletje idioten door vrolijk aan te kondigen dat ze gewoon rijden, nou het ligt weer voor 70% plat, had gewoon gezegt: We gaan niet rijden vandaag, nu krijg je weer dat mensen gestrand zijn ver van huis.
Die mensen verdienen het ook gewoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219767144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou ja, je hebt een groep mensen, welliswaar klein die er echt van afhankelijk zijn.
pi_219767150
quote:

[..]
We wachten op de treinrellen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 7 januari 2026 @ 09:50:48 #281
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219767155
quote:

[..]
Dit ja. De mensen die alsnog met trein naar een kantoorbaantje gaan mogen lekker drie uur lang staan blauwbekken op een perron wachtend op trein die elke keer weer minuutje extra vertraging heeft.
pi_219767178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit ja. De mensen die alsnog met trein naar een kantoorbaantje gaan mogen lekker drie uur lang staan blauwbekken op een perron wachtend op trein die elke keer weer minuutje extra vertraging heeft.
Tjah ik denk dat er nog best veel kantoren zijn die niet eens de mogelijkheid hebben om thuis te werken.
Viel me tijdens Coronja ook al op, ik ken 1 grote organisatie met 15K man die allemaal nog Desktops hadden, die hadden toen wel een uitdaging.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:07:55 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219767301
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:08 schreef Toine51 het volgende:
Nou, je noodpakket moet mee in de auto hoor....
ANWB adviseert om zaken mee te nemen om de uren! door te kunnen komen als je in de file staat...
:')!!! _O-

Gdv, elke 5 km staat wel een tankstation of bewoonde wereld...

Ze doen net of het de nieuwe ijstijd is...
Het is sowieso geen slecht idee om zoiets gewoon standaard in de auto te hebben liggen. Ik heb in Duitsland een keer 8(!) uur in de file gestaan omdat er verderop een dodelijk ongeluk gebeurd was.

Flikker gewoon een dekentje, een paar flessen water, een rol wc-papier, een pak mueslirepen, en een krat pils >:) in de auto. Je zal 't maar een keer wel nodig hebben.
Huilen dan.
pi_219767334
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is sowieso geen slecht idee om zoiets gewoon standaard in de auto te hebben liggen. Ik heb in Duitsland een keer 8(!) uur in de file gestaan omdat er verderop een dodelijk ongeluk gebeurd was.

Flikker gewoon een dekentje, een paar flessen water, een rol wc-papier, een pak mueslirepen, en een krat pils >:) in de auto. Je zal 't maar een keer wel nodig hebben.
In Duitsland is het volgens mij zelfs verplicht. Duitsland kan ook een stuk kouder zijn natuurlijk, bovendien zijn de afstanden vaak groot op de snelweg, je bent niet altijd binnen 25 kilometer bij een wegrestaurant.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:11:01 #285
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219767343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 05:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Voor jou doen ze het extra traag zodat je het nog kunt volgen.
Ik hoef het helemaal niet te volgen dus ik denk dat jij gewoon gefaald hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:12:51 #286
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219767358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
In Duitsland is het volgens mij zelfs verplicht. Duitsland kan ook een stuk kouder zijn natuurlijk, bovendien zijn de afstanden vaak groot op de snelweg, je bent niet altijd binnen 25 kilometer bij een wegrestaurant.
Geen idee. Het is wat mij betreft gewoon common fucking sense. Ja kijk, als je alleen maar heen en weer naar de supermarkt rijdt met koekblikje dan kan je je dekentje gewoon thuislaten natuurlijk. Maar voor iedereen die weleens wat verder van huis is...

Je hoeft er ook geen hypotheek voor af te sluiten en hoeveel moeite is het nou?
Huilen dan.
pi_219767383
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik hoef het helemaal niet te volgen dus ik denk dat jij gewoon gefaald hebt.
Jij moe niet denke.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:20:06 #288
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219767468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Jij moe niet denke.
Oké, ik weet het zeker.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:20:49 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219767475
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Geen idee. Het is wat mij betreft gewoon common fucking sense. Ja kijk, als je alleen maar heen en weer naar de supermarkt rijdt met koekblikje dan kan je je dekentje gewoon thuislaten natuurlijk. Maar voor iedereen die weleens wat verder van huis is...

Je hoeft er ook geen hypotheek voor af te sluiten en hoeveel moeite is het nou?
Sowieso is het nooit een slecht idee om standaard een krat pils in de auto te hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:24:28 #290
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_219767520
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
dion heten :')

O+
:') alsof die 9 jaar er niet geweest zijn
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_219767526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit lekker thuis achter mijn bureautje en als ik uit het raam kijk zie ik toch weer genoeg mensen die besloten hebben nu door de sneeuw te gaan ploeteren.

Succes daarmee.
Ja ik snap de mensen in kritieke beroepen zoals zorg etc. Het onderwijs heeft volgens mij zelfs al veel scholen gesloten. Maar het voelt wel weer als een gevalletje "ik bepaal zelf wel wat ik doe" en "het zal allemaal wel meevallen", een vrij vervelende eigenschap van de gemiddelde Nederlander.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219767527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Sowieso is het nooit een slecht idee om standaard een krat pils in de auto te hebben.
Eens. Nadeel is wel dat de inhoud kan bevriezen en er bier lekt, maar dat is dan niet anders
pi_219767529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Met twee kratt'n bier reiden van greuningen naar mastricht.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:25:36 #294
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219767542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Beetje naief om te denken dat ze:
A: bij Prorail niet hoeven te bezuinigen.
B: ze dat bij Prorail zelf beslissen en niet door het ministerie worden gestuurd.

Natuurlijk kan het allemaal zo geregeld worden dat iedere wissel verwarmbaar blijft, maar dat betekent ook dat er meer belasting betaald moet worden, dus zeg het maar, IB omhoog? OB omhoog? MRB omhoog?
Wat denk je dat een dag zoals gisteren waarbij (vrijwel) het gehele treinverkeer uitvalt de maatschappij kost? Alleen al de niet geïncasseerde BTW op de verkoop op stations is schat ik meer dan de 17 miljoen.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:26:21 #295
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219767551
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Eens. Nadeel is wel dat de inhoud bevriest mer alle gevolgen van dien maar het is niet anders
Als je het laat bevriezen dan ben je gewoon een laffe borrelaar :{w .
Huilen dan.
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:26:31 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219767554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja ik snap de mensen in kritieke beroepen zoals zorg etc. Het onderwijs heeft volgens mij zelfs al veel scholen gesloten. Maar het voelt wel weer als een gevalletje "ik bepaal zelf wel wat ik doe" en "het zal allemaal wel meevallen", een vrij vervelende eigenschap van de gemiddelde Nederlander.
Mijn vriendin werkt op een kinderdagverblijf en daar werd er juist extra op gehamerd dat ze maar moesten zorgen dat ze er kwamen :')

En dat terwijl er toch ook een hoop (jonge) meiden werken die afhankelijk zijn van het OV. Gooi die toko dan gewoon dicht, moeten die ouders maar een keertje thuis blijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219767588
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Mijn vriendin werkt op een kinderdagverblijf en daar werd er juist extra op gehamerd dat ze maar moesten zorgen dat ze er kwamen :')

En dat terwijl er toch ook een hoop (jonge) meiden werken die afhankelijk zijn van het OV. Gooi die toko dan gewoon dicht, moeten die ouders maar een keertje thuis blijven.
Eens hoor, maar die ouders staan natuurlijk te schuimbekken of nog erger dat ze nu hun eigen werk niet kunnen doen omdat een ander geen risico's wil lopen om op hun koters te passen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 januari 2026 @ 10:37:46 #298
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219767662
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja MaAr Ik HeB tOcH wInTeRbAnDeN
pi_219767669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Beetje naief om te denken dat ze:
A: bij Prorail niet hoeven te bezuinigen.
B: ze dat bij Prorail zelf beslissen en niet door het ministerie worden gestuurd.

Natuurlijk kan het allemaal zo geregeld worden dat iedere wissel verwarmbaar blijft, maar dat betekent ook dat er meer belasting betaald moet worden, dus zeg het maar, IB omhoog? OB omhoog? MRB omhoog?
Nee, bij ProRail is het andersom: die doen helemaal niks als de regering er niet achteraan zit en precies voorschrijft wat ze wel moeten doen.

Die hadden al hun apparatuur verkocht, alle mensen (behalve het management en de boekhouding) ontslagen en het geld (van de regering) wat ze zo bespaarden belegd op de beurs. Ze moesten immers winst maken.
pi_219767848
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens hoor, maar die ouders staan natuurlijk te schuimbekken of nog erger dat ze nu hun eigen werk niet kunnen doen omdat een ander geen risico's wil lopen om op hun koters te passen :P
Ze hebben natuurlijk gewoon zelf op hun werk te verschijnen en het is niet zo dat het onmogelijk is om ergens naartoe te rijden.

Laten we wel zijn: de meeste medewerkers komen uit de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')