Dader is toch nooit gepaktquote:Op maandag 5 januari 2026 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
Die was per ongeluk slachtoffer van een ripdeal bleek naderhand ...
https://nos.nl/artikel/24(...)al-niet-na-sneeuwbalquote:Op maandag 5 januari 2026 15:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dader is toch nooit gepakt
Hij gooide sneeuwbal naar een auto
Oh jeetje, wist ik nietquote:Op maandag 5 januari 2026 15:05 schreef DefKu het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)al-niet-na-sneeuwbal
Tja, laten we zeggen dat het op zijn minst zeer aannemelijk is dat er iets is gezegd waarna deze man vervolgens in elkaar is geslagen. Dit lijkt helaas tegenwoordig eerder regel dan uitzondering, helemaal in een buurt zoals deze met een bepaalde demografische samenstelling, waarbij vooral jongeren een erg kort lontje hebben. Ook de Telegraaf meldt iets in die richting:quote:Op maandag 5 januari 2026 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
"he jongens, graag geen sneeuwballen tegen mij aangooien, ik loop niet zo stabiel"
"WOLLAH WAT PRAAT JE STOER KOM HIER DAN KK GEK"
Zoiets zal het geweest zijn
De oplossing hier is om meteen keihard op te treden, als hier sprake was van zinloos geweld: minimaal 25 jaar cel. Zelfs de doodstraf (als we die in Nederland nog hadden) zou je kunnen overwegen. Dan leren ze het zo af.quote:Het slachtoffer zou op weg zijn geweest naar zijn werk toen hij een opmerking maakte over het gooien van sneeuwballen. Daarop werd hij geslagen door twee jongemannen. Mogelijk dat hij onwel werd door de mishandeling en overleed.
Bron
Mooi, die zijn volwassen en worden hopelijk ook gewoon als dusdanig berecht.quote:een 18-jarige man uit Vlaardingen en een 19-jarige Rotterdammer
Je merkt dat al steeds meer in de trein. Fluisterende autochtone vrouwen worden aangesproken in de stilte coupé, en een Arabische man die keihard muziek draait of telefoneert en iedereen blijft stil.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:42 schreef Twiitch het volgende:
Sneeuw verbieden.
Maar goed, de zoveelste dode omdat weer iemand dacht dat je in Nederland van de 21ste eeuw nog volk van een bepaald allooi aan kan spreken op hun gedrag zonder dat het matten wordt. Bek houden of klaar zijn om te knokken, zo rollen we tegenwoordig.
Je krijgt sneeuwballen in je porum gesmeten en als je daar dan wat van zegt word je doodgeslagen.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, laten we zeggen dat het op zijn minst zeer aannemelijk is dat er iets is gezegd waarna deze man vervolgens in elkaar is geslagen. Dit lijkt helaas tegenwoordig eerder regel dan uitzondering, helemaal in een buurt zoals deze met een bepaalde demografische samenstelling, waarbij vooral jongeren een erg kort lontje hebben. Ook de Telegraaf meldt iets in die richting:
[..]
De oplossing hier is om meteen keihard op te treden, als hier sprake was van zinloos geweld: minimaal 25 jaar cel. Zelfs de doodstraf (als we die in Nederland nog hadden) zou je kunnen overwegen. Dan leren ze het zo af.
Omdat deze vrouwen niet gewapend zijn met steekwapens vermoed ik zo.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:57 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Je merkt dat al steeds meer in de trein. Fluisterende autochtone vrouwen worden aangesproken in de stilte coupé, en een Arabische man die keihard muziek draait of telefoneert en iedereen blijft stil.
Volgens mij neemt niemand die man serieus als we zo de nieuwsberichten van afgelopen 5 dagen bekijken. Staat inmiddels op 5/5 5 doden door geweld in 5 dagen ?quote:
Oh ja, dat is waar. Ging iemand daar nog een topic van bijhouden omdat de overheid en de media beweren dat het aantal moorden alsmaar blijft kelderen; 98 nog maar in 2025.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:46 schreef Gibson88 het volgende:
Volgens mij neemt niemand die man serieus als we zo de nieuwsberichten van afgelopen 5 dagen bekijken. Staat inmiddels op 5/5 5 doden door geweld in 5 dagen ?
Dat soort mensen zijn ook meestal zo dom dat je daar beter helemaal niks tegen kan zeggen. Ik snap niet dat mensen daar nog proberen mee in discussie te gaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
"he jongens, graag geen sneeuwballen tegen mij aangooien, ik loop niet zo stabiel"
"WOLLAH WAT PRAAT JE STOER KOM HIER DAN KK GEK"
Zoiets zal het geweest zijn
Weet niet waarom maar wel heel jammerquote:Op maandag 5 januari 2026 16:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die is wit-heet van woede op #ANONIEM gegaanOverigens die 98 gold alleen voor Amsterdam. Landelijk lagen de cijfers hoger. ( Of ik moet mij vergissen dat is uiteraard ook goed mogelijk over dei aantallen cq cijfers. )
Wel al een goede indicatie dat deze kansenparels als jongeren zullen worden berecht.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mooi, die zijn volwassen en worden hopelijk ook gewoon als dusdanig berecht.
Dat maakt het allemaal nog wat treuriger eigenlijk. Als 19-jarige nog met sneeuwbaloverlast bezig? Dat was leuk op de basisschool...
Meestal als iemand een ijsbal tegen je hoofd gooit, is dat al een teken, dat je er niet mee in gesprek moet gaan, want die hebben schijt.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:09 schreef EenAndereWeg het volgende:
Hij had ze vriendelijk moeten toelachen en bedanken nadat hij die ijsbal op zijn hoofd kreeg. 😱😱😱
Wat een mooie uitspraak, Timmermans zelf zou hem verzonnen kunnen hebben.quote:
Modus operandi is ook vaak in tweevoud opereren of meer. Solo zijn het angstige mietjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Meestal als iemand een ijsbal tegen je hoofd gooit, is dat al een teken, dat je er niet mee in gesprek moet gaan, want die hebben schijt.
Zelf weten, natuurlijk. Ik doe het in ieder geval niet,
Precies. Ik lach dan altijd heel hard dat ik het leuk vind en zeg dan bijvoorbeeld "Heel goed grap, jij leuk! Inshallah!"quote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef tesssssssss het volgende:
Meestal als iemand een ijsbal tegen je hoofd gooit, is dat al een teken, dat je er niet mee in gesprek moet gaan, want die hebben schijt.
Zelf weten, natuurlijk. Ik doe het in ieder geval niet.
Snap het niet, dat was vroeger altijd het moment om hard te lachen en/of weg te rennen. Zeker niet om daarna nog uitgebreid te gaan discussieren met iemand.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zelf weten, natuurlijk. Ik doe het in ieder geval niet.
Zo ging het met Sebastiaan ook, toen hij de 18 jarige pakketbezorger Tarik aansprak omdat die door de woonwijk heen racete.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:17 schreef HSG het volgende:
Tsja... zo gaat het in dit land. Je spreek iemand aan en je wordt dood geschopt.
Waar waren de omstanders? Een beetje vent kan toch zo'n schriele flikker hebben?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Modus operandi is ook vaak in tweevoud opereren of meer. Solo zijn het angstige mietjes.
Ook dat. Leuk land Nederland.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo ging het met Sebastiaan ook, toen hij de 18 jarige pakketbezorger Tarik aansprak omdat die door de woonwijk heen racete.
https://www.ad.nl/binnenl(...)opa-en-oma~a50c6a59/
[ afbeelding ]
Het is nooit 1 persoon tegen 1.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waar waren de omstanders? Een beetje vent kan toch zo'n schriele flikker hebben?
Kamervragen zelfs.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:44 schreef Tengano het volgende:
Als het andersom was geweest, ging elke talkshow er over vanavond.
"Wij wordt gewoon niet accepteert. Dit is echt heel verschrikkelijk discriminatie weer!"
Moet je eens zien hoe daadkrachtig de politie dan is.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
Nog een paar jaar dan staan de gewapende burger milities op om dit gedrag de kop in te drukken. Deze jongeren staan nu met een paar dagen weer buiten
quote:
quote:"Voorzitter, nu breekt toch mijn klomp! Want wat is er nou in hemelsnaam mis met sneeuwballen gooien? Nu zijn we eindelijk op een punt gekomen dat onze jongeren onze gebruiken overnemen, en dan nog worden ze bekritiseerd!
Wanneer is de witte man dan eindelijk zo ver om deze blijkbaar ingeburgerde jongeren ook gewoon als gelijken en medeburgers te zien?"
Gewoon niks zeggen. Die camera's mogen niet vanwege de privacy. Denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:03 schreef TAmaru het volgende:
Waarom hebben wij nog geen cameratoezicht/CCTV overal? Ik vind het echt absurd dat dat er nog niet is in Nederland.
In Nederland moet je tegenwoordig al een wapen bij je dragen wil je nog veilig ergens iets van kunnen zeggen.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Zulke buurten zouden eens moeten worden schoongeveegd, maar dan ook op grondige wijze. Dat zou trouwens ook moeten gebeuren met menig buurt in bijvoorbeeld de grote steden van bijvoorbeeld Frankrijk en België.
Ik zou wel een voorstander zijn van een soort ICE door zulke buurten te sturen, met de toestemming meteen zware taser en wapenstok in te zetten zodra men fysiek wordt bejegend. Dit soort 'jongeren' moeten op de knieën worden gekregen alvorens men zich gaat gedragen.
Die houden zich afzijdig. Mondt meestal uit in nog meer ellende.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waar waren de omstanders? Een beetje vent kan toch zo'n schriele flikker hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |