Zo ingewikkeld kan dat allemaal niet zijn. Zojuist je moeder nog grondig onderzocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor dokter Elan bij Feyenoord.
Het is wel op z'n minst toevallig dat Feyenoord voortdurend zoveel geblesseerde troep heeft natuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, was hij als back niet elk seizoen langdurig geblesseerd geweest. Interessant
Wellicht ligt het aan Feyenoord en onze beroerde manier van spelen en medische staf. Zijn broer is ook niet constant geblesseerd. In een competitie met een veel hogere intensiteit. Eeneiige tweelingen zijn genetisch vrijwel identiek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, was hij als back niet elk seizoen langdurig geblesseerd geweest. Interessant
Ik dacht eigenlijk dat niemand de domme opmerking van Tarado nog kon toppen vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan Feyenoord en onze beroerde manier van spelen en medische staf. Zijn broer is ook niet constant geblesseerd. In een competitie met een veel hogere intensiteit. Eeneiige tweelingen zijn genetisch vrijwel identiek.
Want het ene sluit het andere uit?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat niemand de domme opmerking van Tarado nog kon toppen vandaag.
Ja hij had gewoon op een plek opgesteld moeten worden waar geen enkele trainer, ooit, hem heeft neergezet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want het ene sluit het andere uit?
Als jouw opmerking vandaag niet meer te toppen zou zijn, dan kan niemand anders vandaag iets dommers zeggen. Dan zou het één dus het ander uitsluiten ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want het ene sluit het andere uit?
Dom want? Wat heb jij er dan voor verklaring dat zijn broer vrijwel alles speelt bij Arsenal en ons kopietje constant kapot is?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat niemand de domme opmerking van Tarado nog kon toppen vandaag.
Z'n broer was ook binnen enkele weken PL geblesseerd, maar ik zeg nergens dat hij blessurevrij was gebleven, alleen dat die route waarschijnlijk wel een betere was geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij had gewoon op een plek opgesteld moeten worden waar geen enkele trainer, ooit, hem heeft neergezet.
Dan was hij blessurevrij en had hij nu PL gespeeld
Je bent er maar druk mee al die domme figuren. Bang voor concurrentie?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jouw opmerking vandaag niet meer te toppen zou zijn, dan kan niemand anders vandaag iets dommers zeggen. Dan zou het één dus het ander uitsluiten ja.
Ik denk dat jij met deze opmerking de bokaal van Elan weer overneemt.
In de praktijk blijkt Elan ook een dom varken, dus wie weet overstijgt hij je nog.
Ja gek dat geen enkele trainer dat ooit heeft ingezien dan, op user Tarado na.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n broer was ook binnen enkele weken PL geblesseerd, maar ik zeg nergens dat hij blessurevrij was gebleven, alleen dat die route waarschijnlijk wel een betere was geweest.
Hij zal daar ongetwijfeld ook betere medische en trainingsbegeleiding hebben. Sinds Slot weg en die Belg heeft meegenomen is het een groot drama. Spelers ogen niet alleen totaal niet fit maar zijn ook om de haverklap kapot.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n broer was ook binnen enkele weken PL geblesseerd, maar ik zeg nergens dat hij blessurevrij was gebleven, alleen dat die route waarschijnlijk wel een betere was geweest.
Onder Slot was hij ook langdurig geblesseerdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zal daar ongetwijfeld ook betere medische en trainingsbegeleiding hebben. Sinds Slot weg en die Belg heeft meegenomen is het een groot drama. Spelers ogen niet alleen totaal niet fit maar zijn ook om de haverklap kapot.
Al ligt dat volgens Caland vooral aan het aankoopbeleid of zo.
Een keer een knieblessure ja, de laatste seizoenen is hij om de haverklap kapot. En hij is niet de enige.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder Slot was hij ook langdurig geblesseerd
Wat ik zei, Ten Hag wilde wel met verder bij Ajax maar alleen als back optie, schijnt hij ook wel bij jong Ajax gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gek dat geen enkele trainer dat ooit heeft ingezien dan, op user Tarado na.
Dat Ten Hag blijkbaar de enige trainer is die hem op back wilde zetten spreekt vooral niet in het voordeel van Ten Hagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik zei, Ten Hag wilde wel met verder bij Ajax maar alleen als back optie, schijnt hij ook wel bij jong Ajax gespeeld te hebben.
Beide seizoenen onder Slot lag hij er lang uitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Een keer een knieblessure ja, de laatste seizoenen is hij om de haverklap kapot. En hij is niet de enige.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Ten Hag blijkbaar de enige trainer is die hem op back wilde zetten spreekt vooral niet in het voordeel van Ten Hag
Ja gek dat iemand die zijn hele loopbaan op het middenveld speelt denkt dat hij een middenvelder is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]bij jong Ajax was dat toch een andere trainer, dus dan was Ten Hag niet de enige, maar zoals vaker denken spelers zelf dat ze meer kunnen.
Het is ook nieuw natuurlijk dat een speler een advies krijgt van een trainer dat hij op een ander positie meer kans heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gek dat iemand die zijn hele loopbaan op het middenveld speelt denkt dat hij een middenvelder is.
De zoveelste faal van het hakkelende boertje gezien Timber uiteindelijk kampioen werd en oranje haalde als middenvelder.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook nieuw natuurlijk dat een speler een advies krijgt van een trainer dat hij op een ander positie meer kans heeft.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De zoveelste faal van het hakkelende boertje gezien Timber uiteindelijk kampioen werd en oranje haalde als middenvelder.
Als geen enkele andere trainer dat ook maar overwogen heeft ben ik geneigd dan liever elke andere trainer daarin te geloven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]ik denk al waar blijft hij nou, maar wat ik al zei, hij speelde ook back bij jong Ajax, dus zo vreemd was dat allemaal niet op dat punt van z'n carriere en bij een Ajax dat van een hoger niveau was dan het Feyenoord waarmee hij kampioen geworden is.
Dat klopt niet want hij heeft bij jong Ajax ook rechtsback gespeeld en z'n trainer was niet ten Hag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als geen enkele andere trainer dat ook maar overwogen heeft ben ik geneigd dan liever elke andere trainer daarin te geloven.
Ah, en welk absoluut genie was toen trainer. Mokerdomme Sjon?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt niet want hij heeft bij jong Ajax ook rechtsback gespeeld en z'n trainer was niet ten Hag.
Ik denk Van der Gaag toen, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, en welk absoluut genie was toen trainer. Mokerdomme Sjon?
Ook dat nog, hoe lang?quote:
Kan die mooi volgende week weer meedoen.quote:
Read en Steijn zijn er weer bij, op zich wel vertrouwen in.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:09 schreef Haringkop2 het volgende:
Hebben we er nog een beetje vertrouwen in vandaag?
quote:Op zondag 11 januari 2026 09:09 schreef Haringkop2 het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:09 schreef Haringkop2 het volgende:
Volgens Feyenoord Youth Watcherquote:Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Read, Ahmedhodzic, Watanabe, Bos; Hwang, Timber, Steijn; Borges, Ueda, Sauer
Wissels Feyenoord
Bijlow, Bossin, Lotomba, Plug, Nahany, Agboluaje, Van den Elshout, Sliti, Schaken, Van Persie, Larin, Tengstedt
quote:Arman Nahany dicht ik heel veel potentie toe. Als hij de intensiteit aan kan, gaat dit een topper worden voor Feyenoord. Kokcu-vibes.
We hopen het. Het helpt dat Heerenveen ook niet met hun sterkste 11 spelenquote:Op zondag 11 januari 2026 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We missen nu maar twee spelers als je naar de basis kijkt, als dit al zo dramatisch gaat worden als het hier benoemd worden we echt nog 8ste.
Met andere woorden, 3 punten.
Neuspleisters. Stukje Euro 96.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn die de neuspleister terugbrengt in dit Feyenoord.
Problemen opgelost.
Nou, als de Feyenoord Youth Watcher het zegt.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Feyenoord Youth Watcher
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |