Ja, was vandaag overdag ook -9 ofzo. Nachten zijn ook goed koud. Later deze week eindelijk weer serieuze sneeuw lijkt het dan tochquote:Op maandag 5 januari 2026 20:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ehrwald tikte de -20.2 aan afgelopen nacht
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:18 schreef R-woud93 het volgende:
Hele dag op de shovel aan het sneeuwschuiven geweest, de telefoon bleef maar gaan
Ik gok ergens Friesland.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke stad in Nederland heeft nu de meeste sneeuw gekregen?
Utrecht? of noordelijker?
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik gok ergens Friesland.
Utrecht iets van 10 a 15 cm
Ahhh zalig, hopelijk zonder al te lange wachttijden morgen lekker vliegen. Ik duim voor julliequote:Op maandag 5 januari 2026 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Canarische Eilanden. 20 graden en zon!
Ik wil het![]()
We gaan het morgen zien of het door mag gaan![]()
We zijn net al even op Schiphol Plaza geweest, even shoppen en eten. Gigántische rijen voor de taxi’s.
In ons hotel is het ook een komen (en niet gaan) van gestrande reizigers. KLM brengt hier mensen onder.
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke stad in Nederland heeft nu de meeste sneeuw gekregen?
Utrecht? of noordelijker?
Ohhh ook spannend..je zou bijna beter met de auto kunnen gaan ..vast snellerquote:Op maandag 5 januari 2026 18:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Innsbruck ging vandaag ook, die moet ik woensdag hebben
Heb ik nietquote:Op maandag 5 januari 2026 21:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh ook spannend..je zou bijna beter met de auto kunnen gaan ..vast sneller
quote:Op maandag 5 januari 2026 21:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ahhh zalig, hopelijk zonder al te lange wachttijden morgen lekker vliegen. Ik duim voor jullie![]()
Ik ga zaterdag..Egypte..ook ff spannend of dat gaat lukken.
Oeiquote:Op maandag 5 januari 2026 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
En me in de winter het dramatische treinnet van Duitsland in begeven wil ik ook wel echt vermijden
Zonder sneeuw is dat al drama jaquote:Op maandag 5 januari 2026 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
En me in de winter het dramatische treinnet van Duitsland in begeven wil ik ook wel echt vermijden
Net als die 85+ vanmiddag in het extra nos journaal, die niet even één dag kon wachten om zijn vuilniszakje in de ondergrondse container te gooien.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:21 schreef Donna het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom vanmiddag met code geel en 'ga niet de weg op' etc ik allemaal 70 plussers zie FIETSEN op de platgereden spekgladde wegen?
Wat gaat er door die mensen heen?
Nog best veel rond Alkmaar.quote:
Ik weet niet of dat wel klopt hoor dat rond alkmaar. Want vanmiddag lag daar hooguit een centimeter of 5 rond het stationsgebied. Al weet ik niet wat er met de bui vanmiddag is bijgekomen?quote:Op maandag 5 januari 2026 21:33 schreef ddx het volgende:
[..]
Nog best veel rond Alkmaar.
Klopt weerstation bij Schiphol trouwens nog wel, die geeft nu -2.5 graden aan, terwijl het eromheen boven 0 is ?
Dat zijn gewoon nog mensen met goede voornemensquote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef summer2bird het volgende:
Wat een heerlijk dagje was het. Lange wandeling door het bos gemaakt, super mooi.
Ik moet ook zeggen dat ik superveel hardlopers zie, is dat omdat ze nu opvallen of omdat er gewoon met sneeuw meer hardlopers zijn?
Oh ja, die heb je ook nog haha. Helemaal vergeten met dit weer.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon nog mensen met goede voornemens
Was juist rustig vandaag met mijn rondjequote:Op maandag 5 januari 2026 20:54 schreef summer2bird het volgende:
Wat een heerlijk dagje was het. Lange wandeling door het bos gemaakt, super mooi.
Ik moet ook zeggen dat ik superveel hardlopers zie, is dat omdat ze nu opvallen of omdat er gewoon met sneeuw meer hardlopers zijn?
Op https://www.noodweer.be/sneeuwkaart/ van 22:00 staat ook nergens die 20cm rond Alkmaar idd.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel klopt hoor dat rond alkmaar. Want vanmiddag lag daar hooguit een centimeter of 5 rond het stationsgebied. Al weet ik niet wat er met de bui vanmiddag is bijgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |