Bij Schiphol zal men er alles aan doen om vluchten zo veel mogelijk te laten vertrekken natuurlijk, maar je zit denk ik meer met alle vertragingen van de afgelopen dagen die eventueel voorrang hebben..quote:Op maandag 5 januari 2026 15:54 schreef Arizona het volgende:
Morgen lijkt wel in alle weermodellen de meest rustige dag te worden. Dus dat biedt een beetje hoop.
Meer dan afwachten kunnen we niet…
Je hebt ook het probleem dat de vliegtuigen nu op een andere luchthaven staanquote:Op maandag 5 januari 2026 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij Schiphol zal men er alles aan doen om vluchten zo veel mogelijk te laten vertrekken natuurlijk, maar je zit denk ik meer met alle vertragingen van de afgelopen dagen die eventueel voorrang hebben..
Jij ook veel succes!quote:Op maandag 5 januari 2026 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Succes!
Ik mag woensdag, maar heb er een hard hoofd in..
En dan heb je stelletje klootviolen bij die nog met zomerbanden proberen deze brug over te komen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het mooi om te zien, maar het is wel godsgeklaagd dat driekwart van Nederland vast loopt en er ondanks waarschuwingen stuntpiloten alsnog de weg op gaan.
Lelystad hier, zo'n 12 á 15cm.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:30 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
25cm in Almere?? I wish … of het moet heuuuull plaatselijk zijn
Dat bedoel ik dus. En dan zijn het vaak nog goedkope bandjes ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan heb je stelletje klootviolen bij die nog met zomerbanden proberen deze brug over te komen.
[ afbeelding ]
Ik stond te kijken of het hem ging lukken, maar uiteindelijk heeft hij moeten staken omdat het laatste stukje nog steiler was dan waar hij zich bevond![]()
Achteruitrijdend ging keerde hij een afslag in en ging vervolgens naar links, de banden deden niks anders dan glijden![]()
Achteraf had ik dit moeten filmenleuk voor op dumpert
Hij had ook achteruit de brug op moeten rijden, meer druk op de voorbandenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan heb je stelletje klootviolen bij die nog met zomerbanden proberen deze brug over te komen.
[ afbeelding ]
Ik stond te kijken of het hem ging lukken, maar uiteindelijk heeft hij moeten staken omdat het laatste stukje nog steiler was dan waar hij zich bevond![]()
Achteruitrijdend ging keerde hij een afslag in en ging vervolgens naar links, de banden deden niks anders dan glijden![]()
Achteraf had ik dit moeten filmenleuk voor op dumpert
Net buiten hadden sommige auto´s het lastig om over drempels te komen, een auto schoot zelfs door bij een kruispunt, ging echt net goed met alle andere auto´s.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:45 schreef Momo het volgende:
In sommige woonwijken is het platgedrukte sneeuw echt glad
Ik woon op een paar honderd meter NIET in Duitsland!quote:Op maandag 5 januari 2026 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, net als vuurwerk bij de LIDL, even uit de handen van een kind van 8 gerukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |