De EU is geen supermacht. Maar dat moet het wel worden. Juist om de redenen die jij opnoemt.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:32 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Eens.
Mensen moeten eens stoppen met denken dat de internationale rechtsorde een ding is zonder een supermacht om die wetten af te dwingen.
En nee, de EU is geen supermacht. Want dat willen we allemaal niet. We moeten vooral souverein en verdeeld blijven.
Ik zou graag willen. Maar heel veel mensen niet. Helaas.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De EU is geen supermacht. Maar dat moet het wel worden. Juist om de redenen die jij opnoemt.
Mooi account. Zijn Khamenei filmpjes zijn echt geniaal.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:45 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hij is nog maar zo kort in het land..
Gelukkig zijn er genoeg voorbeelden van zaken die in gang zijn gezet, terwijl veel mensen het niet wilde. Er is noodzaak, dan is de opinie van Jan om de hoek niet zo belangrijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:46 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ik zou graag willen. Maar heel veel mensen niet. Helaas.
quote:Op zondag 4 januari 2026 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg voorbeelden van zaken die in gang zijn gezet, terwijl veel mensen het niet wilde. Er is noodzaak, dan is de opinie van Jan om de hoek niet zo belangrijk.
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over de mensen die staan te juichen bij elke misdraging van Trump.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is gewoon weer hetzelfde Pro Pallie clubje van zwaar beschadigde mensen.
Dat zijn wel wat normalere types, dat spijt me voor je.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over de mensen die staan te juichen bij elke misdraging van Trump.
Die gasten worden wakker iederere dag met de vraag hoe ze vandaag weer tegen het westen kunnen protesteren.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is er ook zó bij betrokken dat hij "hands of Venezuela" vanaf z'n telefoon moet lezenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is voor jou vast een comfortabel verzinsel.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn wel wat normalere types, dat spijt me voor je.
Was je altijd al zo radicaal?quote:Op zondag 4 januari 2026 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is voor jou vast een comfortabel verzinsel.
Het gros van het Maga-trollenleger online draait vanuit buiten de VS.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor een zijn mensen zijn dat nou die dit soort plaatjes op het internet rond posten, echte MAGA fans die het echt menen, allemaal schijtlol om te trollen, Chinese/Russische trollen?
In welke zin ben ik volgens jou radicaal, en hoe is dat hier relevant?quote:Op zondag 4 januari 2026 23:14 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Was je altijd al zo radicaal?
Ondanks de belabberde spelling heeft hij wel n puntquote:Op zondag 4 januari 2026 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstratie voor pro maduro vanmiddag door de NCP in Amsterdam.
Duitsland, Frankrijk en Italië ?? Frankrijk atoombommen.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De EU is geen supermacht. Maar dat moet het wel worden. Juist om de redenen die jij opnoemt.
Dat wil Amerika altijd. Het is alleen dat Trump lomp is. De retoriek is anders, en de focus ligt weer wat meer op de directe achtertuin. Maar een wereldmacht wil altijd 'invloed'. Als Trump in 2028 is vervangen, zeggen we bij praatprogramma's dat het inderdaad allemaal zo bijzonder niet was.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:29 schreef Werkperd het volgende:
Jammer dat wij niet in de archieven kunnen duiken. 3 jaar geleden toen de oorlog tussen Oekraine en Rusland begon, had ik al gezegd dat dit een project van Amerika is om zijn hegemonie in stand te houden. Amerika wil gewoon opnieuw controle over alles hebben. Olie en Gas, handel en geopolitiek. Belangrijkste >> Dollar munt.
Toen twitter plotseling locaties aan profielen toevoegde bleken de meeste maga accounts uit landen als Nigeria en India te komen.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor een zijn mensen zijn dat nou die dit soort plaatjes op het internet rond posten, echte MAGA fans die het echt menen, allemaal schijtlol om te trollen, Chinese/Russische trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |