Als de wereld Maga als de mafia beschouwt die natiestaten niet erkent dan kun je intern prima je eigen koers varen en netwerken proberen te leggen met de staten die niets met Maga te maken willen hebben en zich succesvol verzetten. De verenigde staten splitsen toch virtueel wel in tweëen als het maga-geintje langer duurt dan even.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp, moet Schoof Keizer van Europa worden en samen met Trump de wereld gaan verdelen? Van de mensen die denken: "Trump pakt gewoon wat hij wil! Dat wil ik ook! Ons land moet dat zeker ook doen! Vroeger werkte dat!"
We hadden als Nederland in de 17e eeuw de wereld in handen maar we zijn veel te zwak geworden.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp, moet Schoof Keizer van Europa worden en samen met Trump de wereld gaan verdelen? Van de mensen die denken: "Trump pakt gewoon wat hij wil! Dat wil ik ook! Ons land moet dat zeker ook doen! Vroeger werkte dat!"
Er zijn MANPADS ingezet:quote:Op maandag 5 januari 2026 00:40 schreef 3rr0r het volgende:
Men zei dat die helikopters zo konden binnenvliegen omdat de VS van tevoren luchtverdedigingssystemen had uitgeschakeld. Dat vertelde De Kruif bij Pauw en De Wit vandaag. Maar hoezo is men dan niet bang voor MANPADS? Blijkbaar nam men het risico en hadden de Venezolanen daar geen beschikking over of hebben de helikopters van de VS daar een goede verdediging tegen?
@:AchJa @:skysherrif
Nouja mijn initiele reactie was een deal. ALhoewel dat met steeds meer informatie minder waarschijnlijk lijkt moeten ze iets hebben gevonden waardoor ze zeker genoeg waren om Delta forces recht over Caracas te vliegen. Wellicht geupgrade versies die het heatseak element van manpads weet te negeren, maar Achja zal meer over dit soort dingen weten.quote:Op maandag 5 januari 2026 00:40 schreef 3rr0r het volgende:
Men zei dat die helikopters zo konden binnenvliegen omdat de VS van tevoren luchtverdedigingssystemen had uitgeschakeld. Dat vertelde De Kruif bij Pauw en De Wit vandaag. Maar hoezo is men dan niet bang voor MANPADS? Blijkbaar nam men het risico en hadden de Venezolanen daar geen beschikking over of hebben de helikopters van de VS daar een goede verdediging tegen?
@:AchJa @:skysherrif
iedereen die Maduro omlegt is voor mij een held als was het Putinquote:Op zondag 4 januari 2026 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou hetzelfde kunnen zeggen over de mensen die staan te juichen bij elke misdraging van Trump.
als je commentaar levert op het overnemen van de staat venezuela door de USA , dan zou Oekraine zich ook niet mogen verdedigen tegen Ruzziaquote:Op maandag 5 januari 2026 01:21 schreef HiZ het volgende:
Misschien is het ook tijd om serieus te gaan nadenken of die internationale rechtsorde wel zo wenselijk is. Voorstanders slaan iedereen graag om de oren met de verworvenheden van het systeem. Maar het systeem heeft net zo goed een onvoorstelbaar smerige onderbuik. Het meest opvallende daarbij is dat het systeem alleen zwakke partijen straft. Maar misschien nog wel schrijnender is dat sinds de Koude Oorlog terwijl wij het in Europa op een altaar zetten voor aanbidding, precies hetzelfde stelsel op spuugafstand over onze grenzen vrijspel gaf aan de meest abjecte dictators en autocraten. Want binnenlandse aangelegenheid en we bepalen zelf wel hoe we wie dood maken.
Het systeem was en is in zijn praktische uitvoering zo hypocriet dat je je nauwelijks kunt verbazen over het feit dat mensen het gaan afwijzen.
Dus hij zat toch niet op de bank te ruften in z'n Nike trainingspak toen ze hem kwamen ophalen.quote:
wat een idioten he, de venezuelen zijn maar wat blij dat ze van die gek af zijnquote:Op zondag 4 januari 2026 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstratie voor pro maduro vanmiddag door de NCP in Amsterdam.
Is dat nu @torentje of @Klopkoek ?quote:Op zondag 4 januari 2026 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstratie voor pro maduro vanmiddag door de NCP in Amsterdam.
We hadden niets te zoeken in de rest van de wereld.quote:Op maandag 5 januari 2026 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hadden als Nederland in de 17e eeuw de wereld in handen maar we zijn veel te zwak geworden.
Waarom niet?quote:Op maandag 5 januari 2026 05:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
We hadden niets te zoeken in de rest van de wereld.
Verrassend. /s Geen antwoord.quote:
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, gaat je alleen maar frustreren.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 05:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, gaat je alleen maar frustreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |