Vooralsnog pissen we hier wel weer naast de pot. Echt bizar als je ziet welke strook nu de bulk van de sneeuw krijgt.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn echt maar heel weinig GFS runs die voor sneeuwstorm des doods gaan.
Van welke delen van NL kunnen we nu alvast rustig afscheid gaan nemen?quote:Op maandag 5 januari 2026 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooralsnog pissen we hier wel weer naast de pot. Echt bizar als je ziet welke strook nu de bulk van de sneeuw krijgt.
Hij is open..warme kruik truuk werkt met 10.minquote:Op maandag 5 januari 2026 12:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus niet bipsen met je auto![]()
Succes daar!
Kijk ff de foto'squote:Op maandag 5 januari 2026 12:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar hebben jullie het toch allemaal over? Welke sneeuw...
Dat klopt ja. Vorig jaar en het jaar daarvoor hier mooie poedersneeuw terwijl er in de rest van NL niets was. Dus is prima zo hoor, we klagen niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:24 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij twee of drie jaar geleden nog in Limburg, die hebben toen hun verdiende loon al gehad @:bloodymary1
Daar is de sneeuw nu op.
December 2010, vrijwel die hele maand was fantastischquote:Op maandag 5 januari 2026 12:24 schreef Frutsel het volgende:
Darcy waren meer sneeuwduinen inderdaad
Wanneer waren sinds 2000 de mooiste 'landelijke' sneeuwmomenten?
2005 en 2017?
Volgens mij twee of drie jaar geleden nog in Limburg, die hebben toen hun verdiende loon al gehad @:bloodymary1
Daar is de sneeuw nu op.
Jeeej!!!!quote:Op maandag 5 januari 2026 12:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij is open..warme kruik truuk werkt met 10.minblij
In Oslo valt niets uit, wat een stumperds zijn we toch.quote:
De vluchten naar Amsterdam vallen uitquote:Op maandag 5 januari 2026 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In Oslo valt niets uit, wat een stumperds zijn we toch.
Natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minder leuk als die snelweg is afgesloten en dat je daar 3 uren vast staat.
Ik zie wel een paar geannuleerde vluchtenquote:Op maandag 5 januari 2026 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In Oslo valt niets uit, wat een stumperds zijn we toch.
4-5 jaar terug nog ingesneeuwd gezeten bij m’n schoonouders. Heb toen de halve dag op de fiets door de sneeuw gebaggerd op de Posbank. Was echt prachtig! Afgelopen weekend was het ook geweldig mooi op de Veluwezoom. Echt stukken met meer dan 30cm sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:24 schreef Frutsel het volgende:
Darcy waren meer sneeuwduinen inderdaad
Wanneer waren sinds 2000 de mooiste 'landelijke' sneeuwmomenten?
2005 en 2017?
Daar is de sneeuw nu op.
Ach ja joh, want kinderen moeten niet naar school omdat ze dan even niet in de sneeuw kunnen spelenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou zeg! inderdaad!
Is er een meldpunt? niets leuker dan hun sneeuwpret totaal te verkiezen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |