Ja, veel mensen zullen wel thuiswerken.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Bussen hebben hier het hele weekend al niet gereden en nu nog niet. Het zal voor veel mensen tegenvallen, en vanmiddag weer, maar dan de andere kant op
Denk dat niemand iets durft te doenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:49 schreef drakin het volgende:
Van Groenland moet ie met z'n poten afblijven![]()
Wanneer doen ze eens wat aan die dictator
Ik heb al wel naar buiten gekeken en er ligt nu een laag wat wel een pak sneeuw te noemen is. Flink wat bijgekomenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:53 schreef maily het volgende:
[..]
O kak ....
Hopelijk kun je vandaag rustig aan doen
De soep zit nog binnen maar vannacht ging het ook niet erg lekkerquote:Op maandag 5 januari 2026 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat niemand iets durft te doen
Hoe is het met jou voel je je al wat beter?
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:00 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is er ook weer sneeuw bij gekomen ❄️
Als je het maar binnen houdt dan gaat het langzaam de goede kant opquote:Op maandag 5 januari 2026 08:59 schreef drakin het volgende:
[..]
De soep zit nog binnen maar vannacht ging het ook niet erg lekker
Duurt nog wel een paar dagen vrees ik
Te lang binnenhouden is ook niet goed voor jequote:Op maandag 5 januari 2026 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je het maar binnen houdt dan gaat het langzaam de goede kant op
O jee nu een verstopping?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Te lang binnenhouden is ook niet goed voor je
Groot gelijkquote:Op maandag 5 januari 2026 09:23 schreef fietsie het volgende:
Nou, dat werd dus thuiswerken![]()
Na een klein uur was ik 4km op weg, en zag ik alleen maar filemeldingen op de 3 mogelijke routes.
Dus met een bakkie koffie en de kachel aan nu
Dat zei ik alquote:Op maandag 5 januari 2026 09:23 schreef fietsie het volgende:
Nou, dat werd dus thuiswerken![]()
Na een klein uur was ik 4km op weg, en zag ik alleen maar filemeldingen op de 3 mogelijke routes.
Dus met een bakkie koffie en de kachel aan nu
En 60, en 20 en victoriaans en gouden eeuwquote:
Een 15 jarige daar laten staan is echt geen optie; die heeft later deze week voor het eindexamen meetellende toetsen, dus die moet gewoon thuis zijn vanavondquote:
rijden er geen treinen? Of bussen? Lees her en der wel dat veel niet rijdquote:Op maandag 5 januari 2026 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een 15 jarige daar laten staan is echt geen optie; die heeft later deze week voor het eindexamen meetellende toetsen, dus die moet gewoon thuis zijn vanavond
Nee die laat je ook niet achter.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een 15 jarige daar laten staan is echt geen optie; die heeft later deze week voor het eindexamen meetellende toetsen, dus die moet gewoon thuis zijn vanavond
Nee sowieso is OV hier iets wat in dit gehucht spaarzaam komt.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rijden er geen treinen? Of bussen? Lees her en der wel dat veel niet rijd
quote:De A32 tussen Grou en Akkrum is in beide richtingen dicht omdat de weg daar onbegaanbaar is, meldt Rijkswaterstaat.
Hier sowieso tot 10 uur niksquote:Op maandag 5 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
rijden er geen treinen? Of bussen? Lees her en der wel dat veel niet rijd
Op Terschelling, de boot zal niet veel last van sneeuw hebbenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die laat je ook niet achter.
Waar is ze geweest en gaat het haar wel lukken daar te komen?
Mooi prutje dusquote:Op maandag 5 januari 2026 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee sowieso is OV hier iets wat in dit gehucht spaarzaam komt.
Trein rijdt ook niet tussen Akkrum en LWD.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:34 schreef fietsie het volgende:
Ik zei gisteravond iets over de A32 he ?
[..]
Is zelf wel een ijsbrekerquote:Op maandag 5 januari 2026 09:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op Terschelling, de boot zal niet veel last van sneeuw hebben
O dat wordt wel tijd dan.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
En daarnaast, uk zou niet weten hoe ze met het OV zou moeten reizen want dat doen we sowieso helemaal nooit. Met het gezin veel te duur, en vanuit dit gehucht sowieso nooit efficient.
Ze moet ergens komende jaren nog eens een cursus daarvoor ofzo.
Mwa, waar ze moet zijn fietst ze met de gewone fiets naartoe. Regenpak aan en gaan.quote:
Nou nog naar de bushalte fietsenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mwa, waar ze moet zijn fietst ze met de gewone fiets naartoe. Regenpak aan en gaan.
O dat wist ik niet sorryquote:Op maandag 5 januari 2026 09:36 schreef fietsie het volgende:
En daarnaast, uk zou niet weten hoe ze met het OV zou moeten reizen want dat doen we sowieso helemaal nooit. Met het gezin veel te duur, en vanuit dit gehucht sowieso nooit efficient.
Ze moet ergens komende jaren nog eens een cursus daarvoor ofzo.
Nee om bij de trein te komen moet ze via 2 busstations, om op de 1e daarvan de komen is het even ver fietsen als van het 1e naar het 2e busstation. Kun je beter fietsen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet sorry
Met hoe oud kunnen ze een ov jaarkaart krijgen is dat vanaf 16 of 18?
Maar ja dan nog is het niet efficient zeg je
Niet fijn daar waar jij woont om te reizen dus.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee om bij de trein te komen moet ze via 2 busstations, om op de 1e daarvan de komen is het even ver fietsen als van het 1e naar het 2e busstation. Kun je beter fietsen.
Heb je ook geen last van zich "gedragende" kindmanspersonen waar de chauffeur geen tijd voor heeft.
Ze gaat vast op de fiets naar de bootquote:
Ja hoor, met auto en fiets prima.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet fijn daar waar jij woont om te reizen dus.
Autoquote:Op maandag 5 januari 2026 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze gaat vast op de fiets naar de boot
O vreselijk, daar wil je je dochter ook niet bij hebben zitten.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoor, met auto en fiets prima.
En ik moet zeggen, ik heb mijn hele studententijd in het OV moeten bivakkeren en vond het -toen- al niet fijn.
Recente ritten met de trein vanwege verplichte treinreis door de werkgever vond ik dermate onprettig als volwassen man zijnde, dat het mij verbaasd dat er niet meer stennis wordt gemaakt door vrouwen over het gedrag van zwarte hoodies dragende kindmanspersonen... ('mannen' vind ik de term het niet waard)
Af en toe vind ik een treinreis juist heerlijk. Maar ik ga dan ook alleen voor ontspanning ergens heen met een goed boek.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoor, met auto en fiets prima.
En ik moet zeggen, ik heb mijn hele studententijd in het OV moeten bivakkeren en vond het -toen- al niet fijn.
Recente ritten met de trein vanwege verplichte treinreis door de werkgever vond ik dermate onprettig als volwassen man zijnde, dat het mij verbaasd dat er niet meer stennis wordt gemaakt door vrouwen over het gedrag van zwarte hoodies dragende kindmanspersonen... ('mannen' vind ik de term het niet waard)
En de chronische afwezigheid van actief toezicht vind ik helemaal bijzonder.
Heeft ze met 15 al een rijbewijs?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Auto
Ze is daar om te 'werken' , d'r moeder helpen in winkel & B&B
Eiland he, waarom zou je daar een rijbewijs nodig hebbenquote:
Luxe hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 09:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eiland he, waarom zou je daar een rijbewijs nodig hebben
Nee ze heeft auto met chauffeur, zowel daar als van Harlingen naar huis
Voor wat? Een 2 stedentocht?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:01 schreef fietsie het volgende:
Hmm het lijkt dat de N359 wel bruikbaar is
Zoietsquote:
Nou dan komt het vast goedquote:Op maandag 5 januari 2026 10:01 schreef fietsie het volgende:
Hmm het lijkt dat de N359 wel bruikbaar is
Groot gelijk mschol ik zou ook niet op de fiets stappen nu.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:07 schreef mschol het volgende:
ik heb de fiets laten staan want is me net eff te risky
Ben jij dat?quote:
Ik heb de fiets ook laten staanquote:Op maandag 5 januari 2026 10:07 schreef mschol het volgende:
ik heb de fiets laten staan want is me net eff te risky
Gelukkig niet.quote:
Had je geen sneeuwpop willen bouwen op de A32 dan?quote:
Komen ze nu mee.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:38 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat de mensen op de A32 niet echt blij zijn...
[ afbeelding ]
Nou ja, nu.quote:
Was eerder vanochtend nog code geel.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, nu.
De ga niet de weg op, code oranje, was er al even he.
Ja want mensen kunnen heel goed zelf nadenken en gaan niet de weg op.quote:
Sowieso zie ik zelden mensen hun dak schoonvegen , "krijg je krassen" enzo?quote:
Dat had ik vorige week, ijspegels op dak en spiegels.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sowieso zie ik zelden mensen hun dak schoonvegen , "krijg je krassen" enzo?
Ik had er goed 10 cm vanaf, er lag denk ik nog 5cm aangevroren op... muurvast.
Heb er ook echt niets van gemerktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |