SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarna ging het weer beter draaien. Je verwacht het niet
Geloof niet dat hij op de trade lijst zal komen. Van wat ik lees in ieder gevalquote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.
Had ik ook gelezen inderdaad, onbegrijpelijk imo. Ja, 4 titels en altijd voor GSW gespeeld, maar zo kun je toch niet verder lijkt mij.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij op de trade lijst zal komen. Van wat ik lees in ieder geval
Ja die picks . Hunnie kostbare picks die ze niet kwijt willen omdat de eigenaar in een Sjerry Krause trip zit .quote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.
quote:Atlanta Hawks four-time All-Star Trae Young and his agents, Aaron Mintz, Drew Morrison and Austin Brown, are working with the franchise on a trade, sources told ESPN on Monday.
lolquote:For the current 2025-2026 NBA season, Paul George is earning
$51,666,090 as his base salary and cap hit with the Philadelphia 76ers. This is the second year of his four-year, $211.58 million contract he signed in 2024, which includes a player option for the 2027-28 season
Ook Murray en Valenciunas deden niet mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lol
8 puntjes en verliest samen met Embiid en Maxey van een Jokicloos (en Gordon en Braun) Nuggets team.
Wel weer een beetje vintage Kawhi de laatste paar games.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:39 schreef 3rr0r het volgende:
Slecht schot zeg van Jimmy
Verliezen van de Clippers zonder Harden
Oh nog erger. Ja heb de wedstrijd niet gezien, alles wat ik opzette werd een blowout, Knicks, Thunder.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook Murray en Valenciunas deden niet mee.
Denver startte met Holmes, Jones, Brown, Pickett en Watson.
'Hold me back, hold me back!'quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Je druk maken terwijl je weet dat het toch nergens heen gaat en jezelf waarschijnlijk oprot aan het eindgenot
quote:The Atlanta Hawks are trading four-time All-Star Trae Young to the Washington Wizards for CJ McCollum and Corey Kispert, sources told ESPN.
Daar zal wel wat aan de hand zijn geweest, anders is deze trade niet te verklaren.quote:
38 drietjes schieten is sowieso niet normaal, het begint op korfbal te lijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:17 schreef GotenSSJ het volgende:
7/38 van 3 en 1/18 van 3 in de tweede helft+ OT.![]()
OKC is het behoorlijk kwijt.
Zeker als je ze zo kut schiet als OKC doet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
38 drietjes schieten is sowieso niet normaal, het begint op korfbal te lijken.
Hij is niet meer zo van invloed als eerst. Vroeger was het echt een ster die wedstrijden naar z'n hand zette. Dat zag ik niet meer de keren dat ik ze zag spelen dit seizoen. Weet niet of hem nog fysieke dingen parten spelen. Of dat hij geen chemie heeft met de spelers die hij nu om zich heen heeft vergeleken met toen.quote:
Ja, dat gebeurt steeds. Kerr wil hem graag laten starten vanwege een bepaalde reden, maar heeft niet het idee dat hij elke game 20+ minuten kan spelen. Heel bijzonder.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:49 schreef franklop het volgende:
Post begon sterk voor de de Warriors en werd vervolgens op de bank gezet na 6 minuten en speelt in totaal 13 minuten
Wel 11 punten, aantal rebounds en blocks
Kerr doet maar wat
4 titelsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:49 schreef franklop het volgende:
Post begon sterk voor de de Warriors en werd vervolgens op de bank gezet na 6 minuten en speelt in totaal 13 minuten
Wel 11 punten, aantal rebounds en blocks
Kerr doet maar wat
Vooral gek dat hij hem wel in basis zet, maar dan vervolgens weinig minuten laat spelen. Start hem dan ook niet als je geen vertrouwen hebtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 titels
"Hij doet maar wat want vlaggetjes speelt niet"
Dat is niet ongebruikelijk in de NBA , lange centers die starten om vervolgens niet ermee te eindigen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral gek dat hij hem wel in basis zet, maar dan vervolgens weinig minuten laat spelen. Start hem dan ook niet als je geen vertrouwen hebt
De rust had hem geen goed gedaan lol, eindigt met net zoveel en de Pistons verliezen ook nog eens door een flink slecht 4e kwart. Wel zonder Cunningham en Duren.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:36 schreef 3rr0r het volgende:
Duncan Robinson (Pistons tegenwoordig) heeft er eens zin in, 20 punten bij de rust, 5/6 3PT
Cody Williams heeft met z'n -60 in ieder geval de slechtste plus/minus stat ooit in de NBA.quote:Op zondag 11 januari 2026 06:16 schreef franklop het volgende:
150-95 Hornets - Jazz
Dat zal wel de grootste nederlaag van het seizoen zijn?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:25 schreef Hathor het volgende:
Sterke geruchten dat GSW alles uit de kast wil halen om Michael Porter jr binnen te halen, daar hebben ze een flink pakket voor over inclusief 2 first round picks.
Ook sterke geruchten over Milwaukee dat zijn zinnen heeft gezet op Morant en Lavine. Ook Minnesota zou zijn zinnen hebben gezet op Morant.
Een van de pakketten die voorbij komtquote:The Warriors trade Offer for Michael Porter Jr. per Brett Siegel?
(and
@thesportsplace_
)
- Jonathan Kuminga
- Moses Moody
- Buddy Hield
- 1 first-round Pick
The Warriors do NOT want to give up Two First-Round picks despite MPJ being their TOP trade Target?
Er is alleen een klein probleem. De Nets hebben aangegeven dat ze helemaal geen interesse hebben in Kuminga. Een eventuele tweede first round pick zou wel tot een deal kunnen leiden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:44 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Een van de pakketten die voorbij komt
Hoe zijn de gun laws in Milwaukee en Minnesota, nogal van belang lijkt me voor een pistolenzwaaier.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:25 schreef Hathor het volgende:
Sterke geruchten dat GSW alles uit de kast wil halen om Michael Porter jr binnen te halen, daar hebben ze een flink pakket voor over inclusief 2 first round picks.
Ook sterke geruchten over Milwaukee dat zijn zinnen heeft gezet op Morant en Lavine. Ook Minnesota zou zijn zinnen hebben gezet op Morant.
Milwaukee=open carry without a permit, dus daar zal hij zich vast thuis voelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe zijn de gun laws in Milwaukee en Minnesota, nogal van belang lijkt me voor een pistolenzwaaier.
Alles uit de kast . Weer teringhard gelachen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:25 schreef Hathor het volgende:
Nou...gewoon weer 10 jaar bottomdwellers zijn net als voor Curry.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles uit de kast . Weer teringhard gelachen.
Maar maar hoe moet het dan na Curry ???? zonder al hunnie picks die ze toch verneuken ??![]()
![]()
![]()
Dan kan die klootzak geen 50 euro meer vragen voor een hamburger en daar zit de aids in . Liever middelmaat zolang die Curry heeft dan helemaal niks over 3 jaar ofzo en er komt niemand.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou...gewoon weer 10 jaar bottomdwellers zijn net als voor Curry.
Mwah, denk dat San Francisco plus de 'historie' die het team nu heeft echt wel talent gaat aantrekken. Maar inderdaad niet zolang Curry, Butler en Green daar zitten en 100% van de cap gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kan die klootzak geen 50 euro meer vragen voor een hamburger en daar zit de aids in . Liever middelmaat zolang die Curry heeft dan helemaal niks over 3 jaar ofzo en er komt niemand.
Pakken nog altijd liever LA of Miami en daar komt nog bij dat de prijzen om er te wonen sowieso belachelijk zijn .quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, denk dat San Francisco plus de 'historie' die het team nu heeft echt wel talent gaat aantrekken. Maar inderdaad niet zolang Curry, Butler en Green daar zitten en 100% van de cap gebruiken.
Ja OK, de cap is 154 miljoen en die 3 pakken samen 138.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pakken nog altijd liever LA of Miami en daar komt nog bij dat de prijzen om er te wonen sowieso belachelijk zijn .
En die 3 hebben niet 100% van de cap . Moody , Hield en vooral het prestige projectie hebben nog zat geld erin.
Met hoe het team daar gerund wordt ? Het zal mij benieuwen .quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja OK, de cap is 154 miljoen en die 3 pakken samen 138.![]()
Ik denk dat zodra ze de capspace hebben om iemand een max contract te geven dat er echt genoeg spelers zijn die graag naar SF komen.
Maar hoeveel echt goed gerunde teams zijn er nou in de NBA? Boston, OKC, Spurs oid?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met hoe het team daar gerund wordt ? Het zal mij benieuwen .
Ik zie gewoon voor een jaar of 3 Curry die letterlijk alles moet doen daar bij een team die soms niet eens de play offs haalt en een eigenaar die dolgraag geforceerd wil dat zijn draftpicks slagen wat ze nooit zullen doen en daar geeftquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar hoeveel echt goed gerunde teams zijn er nou in de NBA? Boston, OKC, Spurs oid?
De rest doet toch ook maar wat en hoopt dat er 1 of 2 draftpicks tot bloei komen, of dat er weer eens een superster voor die kant op komt (Lakers, Clippers, Miami). Zelfs in Denver en Milwaukee liepen ze te mopperen op de GM bijv. omdat ze er geen hypercompetitief team van kunnen maken met hun superster.
Maar ze hebben wel Butler gehaald, die ook totaal geen needle-mover blijkt te zijn. Dan kun je wel Siakam of Markkanen halen, maar dan heb je weer geen bank en geen draftpicks.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie gewoon voor een jaar of 3 Curry die letterlijk alles moet doen daar bij een team die soms niet eens de play offs haalt en een eigenaar die dolgraag geforceerd wil dat zijn draftpicks slagen wat ze nooit zullen doen en daar geeft
die Kerr de schuld van maar ontslaat hem niet .
Had ook kansen zat om Kuminga , moody en nog wat zooi in te ruilen voor een Siakam, Markkanen of Anunoby maar nee hunnie picks gaan die ''leap'' maken hoor!!
En nu zegt iedereen dat Kuminga over 2 dagen weg is maar dat gaat nooit gebeuren omdat teams hem zien als een contract ipv een toevoeging, behalve de eigenaar die in 6 jaar nog steeds denkt dat Giannis naar hunnie gaat.
Het is stompzinnig weigeren om beter te worden omdat ook zoveel later die stoeltjes gevuld moeten zijn zonder door te hebben dat die nooit meer een Curry zal hebben die nu nog steeds 1 van de beteren in de liek is.
Ze hebben nu ook geen bank , en draftpicks maakt toch niks uit als die jaarlijks verneukt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel Butler gehaald, die ook totaal geen needle-mover blijkt te zijn. Dan kun je wel Siakam of Markkanen halen, maar dan heb je weer geen bank en geen draftpicks.
Met z'n 4-en en Horford gaan ze het ook niet redden vrees ik zo. Dat is gewoon het nadeel als je zo lang, zo goed bent. Allemaal een dik contract, en andere gaan je voorbij.
Dacht juist dat hij recentelijk daar meer kwam, scoorde ook veel meer toenquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:06 schreef 3rr0r het volgende:
Post 0/4 drietjes en dat was het in 11 minuten. Oh en 1 ast en 1 to. Zou hij van Kerr niet in de paint mogen komen bij het aanvallen?
Het is goed fout als zelfs Perkins je organisatie ''Disfunctioneel'' noemt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The next Lebron of mr bratwurst dacht de eigenaar
Daarom staat hij ook wel nog qua defence ratingquote:Op vrijdag 16 januari 2026 06:14 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten weer matig qua schieten. Helpt wel met screens zetten, dat zie je niet terug in de stats.
Wat dat betreft heeft ie nu de rol die Kevon Looney eerder had, het vuile werk opknappen dat je niet in de stats ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 06:14 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten weer matig qua schieten. Helpt wel met screens zetten, dat zie je niet terug in de stats.
Een wanhoopspoging om zijn waarde niet te laten dalen .quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:51 schreef Hathor het volgende:
Pijnlijk om te zien hoe Kerr in een interview loopt te verkondigen dat zijn relatie met Kuminga prima is en er helemaal geen problemen zijn. Zou hij het zelf echt geloven?
Ja zoiets. Looney was nog wel meer dichter bij de basket waardoor hij rebounds kon pakken voor tweede schotkansen. Quinten is daar vaak veel te ver vanaf bij de driepuntslijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft ie nu de rol die Kevon Looney eerder had, het vuile werk opknappen dat je niet in de stats ziet.
Die kerel is veel te wisselvallig. Ene keer speelt hij aardig, daarna heb je er niet veel aan. Lijkt me sterk dat hij in een ander systeem met andere spelers wel opeens steeds goed gaat spelen. Andere teams zien dat wellicht ook en passen wat ze voor hem over hebben erop aan. Wat niet genoeg is voor de Warriors.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:00 schreef Hathor het volgende:
Nou schijnt het dat de Lakers eventueel Kuminga wel zouden willen hebben, maar wat zou je daar voor terug kunnen krijgen? Hachimura? Dan heb ik zoiets van laat ook maar zitten.
Verder wel cringe dat gewoon helemaal niemand Kuminga wil hebben. Daar zit je dan met eens speler die helemaal niet meer in San Francisco wil zijn, maar wel nog steeds een dik contract heeft. Kapitaalvernietigingsgenot.
Einde carriere vrees ik, 36 en je ACL eraan is geen prettig vooruitzichtquote:Op dinsdag 20 januari 2026 06:53 schreef franklop het volgende:
Butler wel OUT met op het oog zware blessure
Vandaag tegen de Kings tot nu toe (3e kwart) 4/5 3PT van Bam. Hij heeft er op geoefend, schiet ze vaker raak dit seizoen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk weer de immer vervelende Thunder Killer Wiggins met de gamewinner.
En sinds wanneer is Adebayo een 60% driepunt schutter?![]()
Het Green-effect!quote:Op woensdag 21 januari 2026 05:44 schreef 3rr0r het volgende:
Raptors schieten de Warriors helemaal kapot. 60% FG en 58% 3PT. En dan schieten de Warriors zelf ook nog eens slecht.
Ligt het aan hem of doet Kerr raar? Heb de laatste tijd niet gekeken naar de Warriors.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:49 schreef franklop het volgende:
Post voor het eerst in weken niet in de basis en krijgt sowieso maar 6 minuten speeltijd tegen de Mavs
GSW verliezen ook nog eens
Heeft een laag % van 3 , 33% ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 02:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ligt het aan hem of doet Kerr raar? Heb de laatste tijd niet gekeken naar de Warriors.
Als Post ze meer raak schoot dan zou hij ook de lange verdediger uit de paint kunnen trekken en zo nut hebben maar nu zullen ze hem eerder z'n schot maar laten nemen dan de paint helemaal verlaten. Je hebt ook minder offensive rebounds met zo'n lange die drietjes wil schieten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft een laag % van 3 , 33% ofzo.
En dan heb je er verder vrij weinig aan ..
Kerr zit nu weer in de fase dat die moet uittesten wat werkt of niet dus roteert die met minimaal 11 spelersquote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Post ze meer raak schoot dan zou hij ook de lange verdediger uit de paint kunnen trekken en zo nut hebben maar nu zullen ze hem eerder z'n schot maar laten nemen dan de paint helemaal verlaten. Je hebt ook minder offensive rebounds met zo'n lange die drietjes wil schieten.
Toch start Kerr met regelmaat met hem en 10 minuten is toch meer dan die Jackson Davis krijgt dus Kerr ziet het nut nog wel enigszins. Alleen zou ik dan verwachten dat hij zeker de helft van de partij mee mag doen.
Misten Williams, Mitchell, Hartenstein, Wiggins en Caruso. Het is natuurlijk geen Joker die er daar bovenop nog een zwik assists en rebounds tegenaan gooit.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
Shai 47 en dan nog verliezen van de Pacers
Beetje hulp was kennelijk teveel gevraagd.
Heb je het injury report gezien?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
Shai 47 en dan nog verliezen van de Pacers
Beetje hulp was kennelijk teveel gevraagd.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misten Williams, Mitchell, Hartenstein, Wiggins en Caruso. Het is natuurlijk geen Joker die er daar bovenop nog een zwik assists en rebounds tegenaan gooit.
Zag alleen even de eindscore en de topscorersquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je het injury report gezien?
Op Williams na allemaal GTD voor overmorgen zie ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Zag alleen even de eindscore en de topscorers![]()
Maar alsnog leveren een Dort en Joe niet. Zijn ze echt allemaal stuk of was het meer een 'ik voel een licht pijntje, het zijn maar de Pacers, dus pak even rust'
Vooral Joe niet inderdaad, Dort was defensief nog wel ok.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Zag alleen even de eindscore en de topscorers![]()
Maar alsnog leveren een Dort en Joe niet. Zijn ze echt allemaal stuk of was het meer een 'ik voel een licht pijntje, het zijn maar de Pacers, dus pak even rust'
En het gaat niet door.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors Wolves 11:30 CET op ABC
Hup Leons
De sfeer in de arena gaat ongetwijfeld grimmig zijn. Laatst ook al door het volkslied heen schreeuwen dat ICE op moest flikkeren. Minnesota/Minneapolis is geen plek waar het lekker gaat momenteel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Oh omdat die man is doodgeschoten. Wat raar om daarvoor een NBA wedstrijd te cancellen.
Vooral door de protesten zelf denk ik danquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Oh omdat die man is doodgeschoten. Wat raar om daarvoor een NBA wedstrijd te cancellen.
Er is toch niemand van ICE daarbinnen, waarom zouden ze hun woede dan bij een basketbalwedstrijd gaan uiten verder? Of zijn de toegangswegen verstopt met protesterende mensen?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De sfeer in de arena gaat ongetwijfeld grimmig zijn. Laatst ook al door het volkslied heen schreeuwen dat ICE op moest flikkeren. Minnesota/Minneapolis is geen plek waar het lekker gaat momenteel.
Misschien voor de veiligheid van iedereen in de arena, en op weg naar het stadion en terug naar huis, beter om vandaag even niet te spelen.
Nationale TV, krijgt veel aandacht etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is toch niemand van ICE daarbinnen, waarom zouden ze hun woede dan bij een basketbalwedstrijd gaan uiten verder? Of zijn de toegangswegen verstopt met protesterende mensen?
Waarschijnlijk gebeurd er daar niks, maar je wilt ook niet risico lopen dat er wel iets gebeurd en er dan te weinig politie op de been isquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is toch niemand van ICE daarbinnen, waarom zouden ze hun woede dan bij een basketbalwedstrijd gaan uiten verder? Of zijn de toegangswegen verstopt met protesterende mensen?
Ja opzich kunnen mensen in het publiek wel hun air time proberen te pakken om ongenoegen te uiten. Is de producer constant bezig een camera shot te vinden waarop niks te zien is.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nationale TV, krijgt veel aandacht etc.
Ongetwijfeld ook de toegangswegen, maar het zou niet de eerste keer zijn dat een evenement uitdraait op een vechtpartij.
Edit: en wat franklop zegt, grote kans dat er niks aan de hand is, maar met 15.000 man in een arena zou ik vandaag wel even oppassen.
Zou me ook niet verbazen mochten (minimaal) de Wolves wat wedstrijden in een lege arena gaan spelen, dit is niet binnen 2 dagen voorbij in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja opzich kunnen mensen in het publiek wel hun air time proberen te pakken om ongenoegen te uiten. Is de producer constant bezig een camera shot te vinden waarop niks te zien is.
Ja oke, er zijn wel de nodige agenten altijd bij zo'n wedstrijd maar nu natuurlijk van andere orde de kans dat er gedoe komt.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurd er daar niks, maar je wilt ook niet risico lopen dat er wel iets gebeurd en er dan te weinig politie op de been is
Is niet zo raar, er zijn duizenden mensen op straat, ze blokkeren alles, grote kans dat je daar als GSW met je spelersbus in vast komt te zitten. De national guard is inmiddels al ingezet, dus het is een flinke puinhoop daar momenteel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag een nieuwe kans, 23:30 CETquote:Op zondag 25 januari 2026 07:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is niet zo raar, er zijn duizenden mensen op straat, ze blokkeren alles, grote kans dat je daar als GSW met je spelersbus in vast komt te zitten. De national guard is inmiddels al ingezet, dus het is een flinke puinhoop daar momenteel.
Die heeft ook regelmatig wat als hij eens speelt.quote:Golden State Warriors forward Jonathan Kuminga has been diagnosed with a bone bruise in his left knee and will be reevaluated "in the coming days," the team announced Sunday.
quote:The Minnesota Timberwolves play in purple (a color often associated with the Sacramento Kings) as a tribute to the legendary Minnesota music icon, Prince
quote:
quote:SCHEDULE UPDATE FOR MONDAY, JAN. 26: The Indiana Pacers at Atlanta Hawks game will now tip off at 1:30 p.m. ET due to inclement weather. The Philadelphia 76ers at Charlotte Hornets game will now tip off at 3 p.m. ET due to inclement weather.
Leons ook op het bord en tegelijk met Post op het veld gestaan ookquote:Op dinsdag 27 januari 2026 05:27 schreef 3rr0r het volgende:
30% FG en 20% 3PT na iets meer dan 3 kwarten voor de Warriors en Quinten topscorer
Leons heeft het beter gedaan dan Buddy Hieldquote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Leons ook op het bord en tegelijk met Post op het veld gestaan ook
Ze mogen er trots op zijn , bij een team horen wat op 1 man na qua kwaliteit alles moet verliezen mits fit.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Leons ook op het bord en tegelijk met Post op het veld gestaan ook
Vind het wel leuk dat we twee vlaggetjes tegelijk op het veld hebben gehad en dan ook nog eens bij elkaarquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze mogen er trots op zijn , bij een team horen wat op 1 man na qua kwaliteit alles moet verliezen mits fit.
Liever dat het enige betekenis heeft, want dat heeft het niet met de club waar ze zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat we twee vlaggetjes tegelijk op het veld hebben gehad en dan ook nog eens bij elkaar
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
De Grizzlies eigenaar levert blijkbaar materiaal aan het Russische leger
Uniek. Ik denk eerste keer voor Nederland ooit? Tweequote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat we twee vlaggetjes tegelijk op het veld hebben gehad en dan ook nog eens bij elkaar
Volgens mij hebben alleen Elson en Gadzuric tegelijk op het veld gestaan (maar dan tegen elkaar). Smits heeft zo te zien nooit met Hammink op het veld gestaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Uniek. Ik denk eerste keer voor Nederland ooit? Tweespelers tegelijk op het veld EN van hetzelfde team.
En hij had al gedoe gehad toen het in Iran terecht kwam. Kennelijk schijt eraan en neemt een boete wel op de koop toe.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
De Grizzlies eigenaar levert blijkbaar materiaal aan het Russische leger
En wie maakt de meeste kans, wie wil iets goeds wegdoen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Buckies staan open voor een Giannis trade .
Ach seniele Lacob
Spurs en OKC kunnen het makkelijk maar lijken het niet te willen .quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wie maakt de meeste kans, wie wil iets goeds wegdoen?
Die teams die al goed draaien en potentie hebben voor dit jaar gaan geen move doen lijkt me.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spurs en OKC kunnen het makkelijk maar lijken het niet te willen .
Heat , Raptors en Knicks kan die heen willen maar dat wordt schuiven .
En dan heb je nog GSW mongooltjes die 5 jaar lang hebben gewacht op dit moment , alle picks hebben en een Butler contract wat volgend jaar afloopt wat precies gelijk is qua geld met Giannis voor hunnie potentiele tank.
Wel in de zomer als 1 van die 2 niet lekker gaat in de plee offs.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die teams die al goed draaien en potentie hebben voor dit jaar gaan geen move doen lijkt me.
Oh dacht dat je met die trade bedoelde nu voor de deadlinequote:Op woensdag 28 januari 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel in de zomer als 1 van die 2 niet lekker gaat in de plee offs.
Zomer kan ook zei de Temu-Wojquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je met die trade bedoelde nu voor de deadline
quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Elson en Gadzuric tegelijk op het veld gestaan (maar dan tegen elkaar). Smits heeft zo te zien nooit met Hammink op het veld gestaan.
quote:Topbasketballer Wembanyama over ICE-geweld: 'Bizar dat sommigen het goedpraten'
"Ik vind het bizar dat sommige mensen het goedpraten en laten klinken alsof het vermoorden van burgers acceptabel is", zegt Wembanyama.
"Soms lees ik het nieuws en stel ik mezelf diepe vragen over mijn eigen leven, maar ik ben me ervan bewust dat alles wat ik hardop uitspreek invloed kan hebben op mijn bestaan, dus ik blijf weg van de details."
"Ik ben me er bewust van dat ik een buitenlander ben die in de Verenigde Staten leeft. Daar ben ik bezorgd over."
De 4 meest genoemde teams door Chams zijn Minnesota, Golden State, NY Knicks en Miami. Wat ze ervoor terug willen geven weet ik niet exact, behalve in het geval dat het Golden State is krijgen ze Kuminga, Moody, Butler en picks ervoor terug. Podz is onaantastbaar, blijkbaar zien ze die als opvolger van Curry. Ik zie het alleen niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wie maakt de meeste kans, wie wil iets goeds wegdoen?
Hoop eigenlijk wel dat hij bij een East team terecht komt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
De 4 meest genoemde teams door Chams zijn Minnesota, Golden State, NY Knicks en Miami. Wat ze ervoor terug willen geven weet ik niet exact, behalve in het geval dat het Golden State is krijgen ze Kuminga, Moody, Butler en picks ervoor terug. Podz is onaantastbaar, blijkbaar zien ze die als opvolger van Curry. Ik zie het alleen niet.
Wat er ook gebeurt, dat ie maar niet bij San Antonio terecht komt, want dan is het seizoen al voorbij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk wel dat hij bij een East team terecht komt.
Wordt wel eens tijd dat die wat hulp krijgt van de kreupele oude mannen daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 05:23 schreef 3rr0r het volgende:
Flagg 49 punten, wel verloren van de Hornets
Vooral Kyrie hebben ze weer nodig denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dat die wat hulp krijgt van de kreupele oude mannen daar.
Vroeger ging een Joe nog weleens los van 3PT wat dan winst binnenhengelde maar voor wat ik meekreeg zijn er niet echt uitschieters van de support cast nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
De hoeveelheid blessures begint vrij vervelend te worden, 4 uit de laatste 7 verloren zonder JDub, Caruso, Hartenstein (die speelde vandaag met minuten restrictie) bijvoorbeeld
Klopt wel ja, SGA en Chet leveren, maar de rest heeft collectief besloten in een slump te zitten helaas. Dan is het gemis van 2 starters en wat ervaring vanaf de bank een groot gemis blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vroeger ging een Joe nog weleens los van 3PT wat dan winst binnenhengelde maar voor wat ik meekreeg zijn er niet echt uitschieters van de support cast nu.
Volgens mij testen ze daar niet eens meer op. PG zegt zelf dat die met mentale problemen kampte en een verkeerde behandeling heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:50 schreef DrMarten het volgende:
Zal wel iets meer zijn geweest dan een jointje op zijn tijd
[ x ]
Die lijkt wel aardig als een nachtkaars uit te gaan. Hebben ze eindelijk Embiid weer terug die ook goed staat te ballen, krijg je dit. Altijd wat in Philly.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij testen ze daar niet eens meer op. PG zegt zelf dat die met mentale problemen kampte en een verkeerde behandeling heeft gebruikt.
Zou dus zomaar hard drugs kunnen zijn inderdaad. Bizarre carriere heeft die ook gehad opzich.
Schroder is zometeen de hele VS doorgestuurdquote:The Cleveland Cavaliers are trading De'Andre Hunter to the Sacramento Kings for Dennis Schroder and Keon Ellis, sources told ESPN.
The three-team deal includes the Chicago Bulls acquiring Kings forward Dario Saric and two future second-round picks, sources said.
Ze vergeten Leons totaal bij nu.nl, maar wel leukquote:Basketballer Tristan Enaruna heeft in de nacht van zondag op maandag (Nederlandse tijd) zijn debuut gemaakt in de NBA. Hij is daarmee de tiende Nederlander ooit die minuten heeft gemaakt in de Amerikaanse basketbalcompetitie.
De 24-jarige Enaruna speelde twee minuten voor Cleveland Cavaliers in de gewonnen uitwedstrijd tegen Portland Trail Blazers (111-130). Hij was goed voor twee punten, twee rebounds en één assist voor de NBA-kampioen van 2016.
Enaruna tekende vorige week een contract bij Cleveland Cavaliers. De forwards kwam over van Cleveland Charge, het opleidingsteam van de Cavaliers. Voor dat team scoorde hij dit seizoen gemiddeld negentien punten per wedstrijd.
Met de komst van Enaruna is Quinten Post niet meer de enige Nederlander die actief is in de NBA. Vorig jaar werd de basketballer van Golden State Warriors nog vergezeld door Jesse Edwards, maar die verkaste naar Nieuw-Zeeland.
Enaruna werd in Almere geboren en maakte op zestienjarige leeftijd zijn debuut bij Apollo Amsterdam in de Dutch Basketball League. Een jaar later verkaste hij al naar de Verenigde Staten om daar collegebasketbal te spelen.
De Nederlandse basketballer deed in 2024 mee aan de NBA Draft, maar werd niet geselecteerd door een ploeg uit de Amerikaanse basketbalcompetitie. Sindsdien maakte hij minuten in de G League, de opleidingscompetitie van de NBA.
De NOS nietquote:Op maandag 2 februari 2026 10:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze vergeten Leons totaal bij nu.nl, maar wel leuk
https://nos.nl/artikel/26(...)-cleveland-cavaliersquote:Enaruna is na Quinten Post en Malevy Leons (beide Golden State Warriors) de derde Nederlander die dit seizoen punten maakt in de NBA.
Maar waarom doet Utah dit? 3 picks erbij ook nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:54 schreef DrMarten het volgende:
[ x ]
De eerste serieuze trade is een feit.
Ik had verwacht dat ze Ja zouden traden. Wellicht dat ze nog iets gaan doen met al die picks die ze nu hebben.quote:
Van Memphis snap ik het nog wel enigszins, maar Utah snap ik niks van.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze Ja zouden traden. Wellicht dat ze nog iets gaan doen met al die picks die ze nu hebben.
quote:The Los Angeles Clippers are trading James Harden to the Cleveland Cavaliers for Darius Garland and a second-round pick, sources tell ESPN
quote:The Boston Celtics have acquired center Nikola Vucevic in a trade with the Chicago Bulls, sources told ESPN's Shams Charania, adding some much-needed help to their frontcourt.
Boston will trade guard Anfernee Simons and a second-round draft pick to Chicago
quote:Chicago, Minnesota and Detroit have agreed to a multiteam deal that sends Jaden Ivey and Mike Conley to the Bulls and Kevin Huerter and Dario Saric to the Pistons, sources told ESPN's Shams Charania on Tuesday.
Green en Hoford -26 momenteel. Curry nog geblesseerdquote:Op woensdag 4 februari 2026 05:58 schreef 3rr0r het volgende:
Met nog 9 min te gaan is Quinten topscorer terwijl hij maar 14 min heeft gespeeld (met 10 punten)
Ja Mitchell zal er wel niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:24 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand mij de logica uitleggen van Harden naar de Cavs?
Sowieso verneukt ie ieder team waar ie komt, maar nu hebben ze met Mitchell en Harden 2 lui die de bal willen hebben en het woord defense niet kennen.
Nico fucking Harrison man.quote:
Was toch niet wat ze gehoopt hadden toen ze Luka wegdedenquote:
Die 2 FRPs zijn waardeloos, 1 is de OKC pick dit jaar aka pick 30 en de ander is 1-20 protected van GSW in 2030.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was toch niet wat ze gehoopt hadden toen ze Luka wegdedenWizards geven er nog aardig veel voor zo te zien.
Oke, nou de Wizards mogen hun toverstok inzetten om Davis heel te houden zodat hij echt wat van waarde voor ze kan doenquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die 2 FRPs zijn waardeloos, 1 is de OKC pick dit jaar aka pick 30 en de ander is 1-20 protected van GSW in 2030.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Die had best een goed begin van z'n rookie seizoen dacht ik? Tot die van alles afscheurde.
quote:
Dat kan slechter.quote:McCain made his National Basketball Association (NBA) debut on October 23, 2024, in a 124–109 loss to the Milwaukee Bucks.[21] On November 13, he recorded a career-high 34 points and 10 assists in a 114–106 loss to the Cleveland Cavaliers.[22] He was named the Eastern Conference Rookie of the Month for October and November after leading all NBA rookies with 16.0 points per game over 18 appearances, becoming the first 76ers player to receive the honor since Ben Simmons in March 2018.[23] On December 14, it was announced that McCain had suffered a meniscus tear in his left knee, sidelining him indefinitely.[24] On January 10, 2025, it was officially reported that he would miss the remainder of the season.[25]
In feite gewoon Luka omgeruild voor degene die net vóór hem werd gedraft (Bagley).quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nico fucking Harrison man.
Echt belachelijk dat de NBA daar niet in heeft gegrepen, die man was zo overduidelijk een sleeper agent![]()
Luka Doncic geruild voor Middleton, Christie en wat puin.
Jammer dan dat Malevy Leons niet meer voor de Blue speelt dan (hij speelde vorig jaar toch voor OKC/Blue?). Dan had hij komende nacht 30 minuten kunnen maken ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC heeft 10 man afwezig voor de game tegen de Spurs vannachtDit gaat nergens over
![]()
Caruso, Dort, SGA, Hartenstein, Holmgren, Mitchell, Sorber, Topic en JDub geblesseerd. En Dieng gaat getrade geworden. Chet en Dort kunnen een klein pijntje zijn, maar de rest is daadwerkelijk geblesseerd![]()
Jared McCain mag gelijk aan de bak, anders gaan we de OKC Blue opstellen
Hartenstein gaat geen b2b's spelen denk ik, zeker niet als er al zoveel anderen niet mee doen. Met al die achilles blessures gaan ze geen risico lopen met zijn kuitblessure.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Jammer dan dat Malevy Leons niet meer voor de Blue speelt dan (hij speelde vorig jaar toch voor OKC/Blue?). Dan had hij komende nacht 30 minuten kunnen maken ofzo.
Wel bizar zoveel blessas, al wil de helft zeker gewoon de Spurs vermijden.![]()
Wat heeft Hartenstein nu weer voor blessure dan? Gister nog een triple-double.
Overigens, twee hoge picks nog steeds geen seconde gespeeld; Topic en Sorber.
Wat een team is OKC toch (alleen vamavond even niet).
Als je veel geblesseerden hebt komt er meer druk op degenen die er wel zijn en die raken dan ook sneller geblesseerd. Of is het echt toeval en pech?quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC heeft 10 man afwezig voor de game tegen de Spurs vannachtDit gaat nergens over
![]()
Caruso, Dort, SGA, Hartenstein, Holmgren, Mitchell, Sorber, Topic en JDub geblesseerd. En Dieng gaat getrade geworden. Chet en Dort kunnen een klein pijntje zijn, maar de rest is daadwerkelijk geblesseerd![]()
Jared McCain mag gelijk aan de bak, anders gaan we de OKC Blue opstellen
Beetje van beide denk ik. Hartenstein met z'n kuit heeft veel gemist waardoor Chet meer moest spelen, omdat ook JWill er al uit lag.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je veel geblesseerden hebt komt er meer druk op degenen die er wel zijn en die raken dan ook sneller geblesseerd. Of is het echt toeval en pech?
quote:The Chicago Bulls continued to overhaul their roster Wednesday, sending guard Coby White and Mike Conley to the Charlotte Hornets in exchange for Collin Sexton, Ousmane Dieng and three-second round picks, sources told ESPN's Shams Charania.
Wel een triple double uiteindelijkquote:Op donderdag 5 februari 2026 04:10 schreef 3rr0r het volgende:
Alsnog gewonnen, Jokic was moe, heel slecht van 3PT, 1/13 ofzo
Die doen ze een gunst omdat hij nauwelijks meer speelde dit seizoen?quote:In addition, the Warriors traded center Trayce Jackson-Davis to the Toronto Raptors for a 2026 second-round pick via the Los Angeles Lakers, sources said.
Dus met Post, Horford en Porzingis 3 spelers met dezelfde rol. Zal Post wel aardig wat speeltijd gaan kosten denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2026 06:03 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Extra lengte voor de Warriors en dus ook concurrentie voor Post. Al kan Kristaps ook als Forward uit de voeten
Betekent waarschijnlijk ook dat Giannis niet zal komen
Dat kan zeker. Al kan Kerr ook voor meer lengte kiezen met Porz als forward.quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus met Post, Horford en Porzingis 3 spelers met dezelfde rol. Zal Post wel aardig wat speeltijd gaan kosten denk ik.
Zielige club is erin geslaagd om met 2 loterij picks , 2 kreupele spelers terug te halen .quote:Op donderdag 5 februari 2026 06:09 schreef 3rr0r het volgende:
Tingus Pingus. En dan moest Buddy er nog bij lol @:PowerLoungen
Pingus heeft long-covid . En uit te voeten is ook hilarisch in zijn context .quote:Op donderdag 5 februari 2026 06:03 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Extra lengte voor de Warriors en dus ook concurrentie voor Post. Al kan Kristaps ook als Forward uit de voeten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 februari 2026 06:03 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:PowerLoungen nu
Woest dat hij niet in San Fran zit nuquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjannis blijft en die teringdebielen denken nog steeds dat ze een kans hebben om hem te vatten in de zomer.
Ronduit ziekelijk gedrag
Nee , dat ze Giannis 6 jaar lang belangrijker vonden/vinden dan Curry.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Woest dat hij niet in San Fran zit nu
Ze zijn in ieder geval zo ver nu dat Kuminga de deur uit is. Porzingis zal wel van iets meer waarde zijn zolang hij heel blijft en niet bij de 3PT lijn blijft hangen zoals Post en Horford al doen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , dat ze Giannis 6 jaar lang belangrijker vonden/vinden dan Curry.
Porzingis heeft long covid en een achilles die op knappen staat. Normaal gesproken is zoiets genoeg voor pensioen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval zo ver nu dat Kuminga de deur uit is. Porzingis zal wel van iets meer waarde zijn zolang hij heel blijft en niet bij de 3PT lijn blijft hangen zoals Post en Horford al doen.
Heb geen Hawks gekeken om te zien hoe hij het daar deed. Of lag hij er daar voornamelijk uit?quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Porzingis heeft long covid en een achilles die op knappen staat. Normaal gesproken is zoiets genoeg voor pensioen.
Bepaalde spelers zullen zo wel weer een ''seizoen einde-blessure'' oplopen terwijl Draymond Podz de tyfus inslaat.
Deed niks daar .quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb geen Hawks gekeken om te zien hoe hij het daar deed. Of lag hij er daar voornamelijk uit?
quote:The Indiana Pacers are acquiring center Ivica Zubac from the Los Angeles Clippers in exchange for Bennedict Mathurin, Isaiah Jackson, two first-round picks and one second-round pick, sources told ESPN's Shams Charania on Thursday.
Ben benieuwd of die ooit meer dan 10 potjes achter elkaar samen gaan spelen, als ze die 10 al halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Wizards Pistons was ook wel geinig, Wizards bench speelde onverwachts goed en ze stonden flink voor. Pistons kwamen bijna terug maar lukte toch niet. Young zat nog op de bank, niet gespeeld bij de Wizards. Opzich is dat wel leuk van de trades, zien hoe het uitpakt voor die teams. Straks met Young en Davis daar.
Speelt eigenlijk bijna altijd goed en immer 100% inzet. Zou meer minuten moeten krijgen van Kerrquote:
Die diagnose ligt toch wat genuanceerder en is nu verschoven naar POTS. Wel overlappingen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Porzingis heeft long covid en een achilles die op knappen staat. Normaal gesproken is zoiets genoeg voor pensioen.
Bepaalde spelers zullen zo wel weer een ''seizoen einde-blessure'' oplopen terwijl Draymond Podz de tyfus inslaat.
Beetje verkrachten hier en daar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die diagnose ligt toch wat genuanceerder en is nu verschoven naar POTS. Wel overlappingen.
‘POTS’ staat voor posturaal orthostatisch tachycardiesyndroom.
Dit komt vaker bij post-COVID patiënten voor. Dit betekent dat bij een houdingsverandering (bijvoorbeeld van liggende naar staande houding) de hartslag plots fors omhoog gaat. Hierbij ontstaan vaak diverse andere klachten (o.a. hartkloppingen, flauwvallen, hoofdpijn, vermoeidheid). Dit duidt op een dysfunctie van het autonome zenuwstelsel.
https://www.sfgate.com/wa(...)-doctor-21336834.php
Verder lijkt het me een vervelende en zelfzuchtige tokkie
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje verkrachten hier en daar.
Rockets missen ook VanVleet tochquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets moeten zich kapot schamen dat ze achter staan tegen OKC zonder SGA en JDub met de rust.
Ja, nee, we gaan een 14 ppg en 6 ASG PG niet vergelijken met een MVP en een All-NBA 3rd team/All-defense 2nd team speler mag ik hopen.quote:
Zo weinig, dacht dat hij van meer waarde was voor de Rockets, richting 20 ppg. Maar play making helpt wellicht ookquote:Op zondag 8 februari 2026 01:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nee, we gaan een 14 ppg en 6 ASG PG niet vergelijken met een MVP en een All-NBA 3rd team/All-defense 2nd team speler mag ik hopen.
Als die niks raakt en opa dat wel doet+goed verdedigd dan speelt die niet veel nee .quote:Op zondag 8 februari 2026 05:46 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten is uit de gratie ofzo. Maar 5 min weer, vorige keer 6? Opa Horford mag van Kerr de enige lange zijn op het veld. Malevy gaat pas spelen als Santos geblesseerd raakt denk ik.
Hoeveel kan je raken in zo weinig minuten? Maar hij schoot inderdaad niet zo best de afgelopen tijd had ik het idee en dan is het enigszins gelimiteerd.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die niks raakt en opa dat wel doet+goed verdedigd dan speelt die niet veel nee .
En als het wonder plaatsvindt dat Tingus fit is kan het snel gedaan zijn in de liek voor hem .
`quote:Op zondag 8 februari 2026 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel kan je raken in zo weinig minuten? Maar hij schoot inderdaad niet zo best de afgelopen tijd had ik het idee en dan is het enigszins gelimiteerd.
Ik schakelde later in en vroeg me al af of ze geblesseerd waren maar toen lieten ze hen gewoon zien bij de bank in uniform. Nou ja, laat maar aan de Heat over om op het laatst een voorsprong weg te geven.quote:
Ze komen nu nog dichtbij ookquote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:01 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder Steph en Jimmy is het echt kut met peren
Menphis scoort van 113-103 (op 4.40 te gaan) niks meer. GSW komen tot 112 met nóg 2 minuten te gaan. Vervolgens bijna 2 volle minuten comedy capers en alsnog de winst voor gsw via Santosquote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze komen nu nog dichtbij ook
Post wel alsnog gespeeld! 5 minuten aan begin q4
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |