SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarna ging het weer beter draaien. Je verwacht het niet
Geloof niet dat hij op de trade lijst zal komen. Van wat ik lees in ieder gevalquote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.
Had ik ook gelezen inderdaad, onbegrijpelijk imo. Ja, 4 titels en altijd voor GSW gespeeld, maar zo kun je toch niet verder lijkt mij.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij op de trade lijst zal komen. Van wat ik lees in ieder geval
Ja die picks . Hunnie kostbare picks die ze niet kwijt willen omdat de eigenaar in een Sjerry Krause trip zit .quote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.
quote:Atlanta Hawks four-time All-Star Trae Young and his agents, Aaron Mintz, Drew Morrison and Austin Brown, are working with the franchise on a trade, sources told ESPN on Monday.
lolquote:For the current 2025-2026 NBA season, Paul George is earning
$51,666,090 as his base salary and cap hit with the Philadelphia 76ers. This is the second year of his four-year, $211.58 million contract he signed in 2024, which includes a player option for the 2027-28 season
Ook Murray en Valenciunas deden niet mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lol
8 puntjes en verliest samen met Embiid en Maxey van een Jokicloos (en Gordon en Braun) Nuggets team.
Wel weer een beetje vintage Kawhi de laatste paar games.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:39 schreef 3rr0r het volgende:
Slecht schot zeg van Jimmy
Verliezen van de Clippers zonder Harden
Oh nog erger. Ja heb de wedstrijd niet gezien, alles wat ik opzette werd een blowout, Knicks, Thunder.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook Murray en Valenciunas deden niet mee.
Denver startte met Holmes, Jones, Brown, Pickett en Watson.
'Hold me back, hold me back!'quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Je druk maken terwijl je weet dat het toch nergens heen gaat en jezelf waarschijnlijk oprot aan het eindgenot
quote:The Atlanta Hawks are trading four-time All-Star Trae Young to the Washington Wizards for CJ McCollum and Corey Kispert, sources told ESPN.
Daar zal wel wat aan de hand zijn geweest, anders is deze trade niet te verklaren.quote:
38 drietjes schieten is sowieso niet normaal, het begint op korfbal te lijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:17 schreef GotenSSJ het volgende:
7/38 van 3 en 1/18 van 3 in de tweede helft+ OT.![]()
OKC is het behoorlijk kwijt.
Zeker als je ze zo kut schiet als OKC doet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
38 drietjes schieten is sowieso niet normaal, het begint op korfbal te lijken.
Hij is niet meer zo van invloed als eerst. Vroeger was het echt een ster die wedstrijden naar z'n hand zette. Dat zag ik niet meer de keren dat ik ze zag spelen dit seizoen. Weet niet of hem nog fysieke dingen parten spelen. Of dat hij geen chemie heeft met de spelers die hij nu om zich heen heeft vergeleken met toen.quote:
Ja, dat gebeurt steeds. Kerr wil hem graag laten starten vanwege een bepaalde reden, maar heeft niet het idee dat hij elke game 20+ minuten kan spelen. Heel bijzonder.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:49 schreef franklop het volgende:
Post begon sterk voor de de Warriors en werd vervolgens op de bank gezet na 6 minuten en speelt in totaal 13 minuten
Wel 11 punten, aantal rebounds en blocks
Kerr doet maar wat
4 titelsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:49 schreef franklop het volgende:
Post begon sterk voor de de Warriors en werd vervolgens op de bank gezet na 6 minuten en speelt in totaal 13 minuten
Wel 11 punten, aantal rebounds en blocks
Kerr doet maar wat
Vooral gek dat hij hem wel in basis zet, maar dan vervolgens weinig minuten laat spelen. Start hem dan ook niet als je geen vertrouwen hebtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 titels
"Hij doet maar wat want vlaggetjes speelt niet"
Dat is niet ongebruikelijk in de NBA , lange centers die starten om vervolgens niet ermee te eindigen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral gek dat hij hem wel in basis zet, maar dan vervolgens weinig minuten laat spelen. Start hem dan ook niet als je geen vertrouwen hebt
De rust had hem geen goed gedaan lol, eindigt met net zoveel en de Pistons verliezen ook nog eens door een flink slecht 4e kwart. Wel zonder Cunningham en Duren.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:36 schreef 3rr0r het volgende:
Duncan Robinson (Pistons tegenwoordig) heeft er eens zin in, 20 punten bij de rust, 5/6 3PT
Cody Williams heeft met z'n -60 in ieder geval de slechtste plus/minus stat ooit in de NBA.quote:Op zondag 11 januari 2026 06:16 schreef franklop het volgende:
150-95 Hornets - Jazz
Dat zal wel de grootste nederlaag van het seizoen zijn?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:25 schreef Hathor het volgende:
Sterke geruchten dat GSW alles uit de kast wil halen om Michael Porter jr binnen te halen, daar hebben ze een flink pakket voor over inclusief 2 first round picks.
Ook sterke geruchten over Milwaukee dat zijn zinnen heeft gezet op Morant en Lavine. Ook Minnesota zou zijn zinnen hebben gezet op Morant.
Een van de pakketten die voorbij komtquote:The Warriors trade Offer for Michael Porter Jr. per Brett Siegel?
(and
@thesportsplace_
)
- Jonathan Kuminga
- Moses Moody
- Buddy Hield
- 1 first-round Pick
The Warriors do NOT want to give up Two First-Round picks despite MPJ being their TOP trade Target?
Er is alleen een klein probleem. De Nets hebben aangegeven dat ze helemaal geen interesse hebben in Kuminga. Een eventuele tweede first round pick zou wel tot een deal kunnen leiden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:44 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Een van de pakketten die voorbij komt
Hoe zijn de gun laws in Milwaukee en Minnesota, nogal van belang lijkt me voor een pistolenzwaaier.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:25 schreef Hathor het volgende:
Sterke geruchten dat GSW alles uit de kast wil halen om Michael Porter jr binnen te halen, daar hebben ze een flink pakket voor over inclusief 2 first round picks.
Ook sterke geruchten over Milwaukee dat zijn zinnen heeft gezet op Morant en Lavine. Ook Minnesota zou zijn zinnen hebben gezet op Morant.
Milwaukee=open carry without a permit, dus daar zal hij zich vast thuis voelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe zijn de gun laws in Milwaukee en Minnesota, nogal van belang lijkt me voor een pistolenzwaaier.
Alles uit de kast . Weer teringhard gelachen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:25 schreef Hathor het volgende:
Nou...gewoon weer 10 jaar bottomdwellers zijn net als voor Curry.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles uit de kast . Weer teringhard gelachen.
Maar maar hoe moet het dan na Curry ???? zonder al hunnie picks die ze toch verneuken ??![]()
![]()
![]()
Dan kan die klootzak geen 50 euro meer vragen voor een hamburger en daar zit de aids in . Liever middelmaat zolang die Curry heeft dan helemaal niks over 3 jaar ofzo en er komt niemand.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou...gewoon weer 10 jaar bottomdwellers zijn net als voor Curry.
Mwah, denk dat San Francisco plus de 'historie' die het team nu heeft echt wel talent gaat aantrekken. Maar inderdaad niet zolang Curry, Butler en Green daar zitten en 100% van de cap gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kan die klootzak geen 50 euro meer vragen voor een hamburger en daar zit de aids in . Liever middelmaat zolang die Curry heeft dan helemaal niks over 3 jaar ofzo en er komt niemand.
Pakken nog altijd liever LA of Miami en daar komt nog bij dat de prijzen om er te wonen sowieso belachelijk zijn .quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, denk dat San Francisco plus de 'historie' die het team nu heeft echt wel talent gaat aantrekken. Maar inderdaad niet zolang Curry, Butler en Green daar zitten en 100% van de cap gebruiken.
Ja OK, de cap is 154 miljoen en die 3 pakken samen 138.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pakken nog altijd liever LA of Miami en daar komt nog bij dat de prijzen om er te wonen sowieso belachelijk zijn .
En die 3 hebben niet 100% van de cap . Moody , Hield en vooral het prestige projectie hebben nog zat geld erin.
Met hoe het team daar gerund wordt ? Het zal mij benieuwen .quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja OK, de cap is 154 miljoen en die 3 pakken samen 138.![]()
Ik denk dat zodra ze de capspace hebben om iemand een max contract te geven dat er echt genoeg spelers zijn die graag naar SF komen.
Maar hoeveel echt goed gerunde teams zijn er nou in de NBA? Boston, OKC, Spurs oid?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met hoe het team daar gerund wordt ? Het zal mij benieuwen .
Ik zie gewoon voor een jaar of 3 Curry die letterlijk alles moet doen daar bij een team die soms niet eens de play offs haalt en een eigenaar die dolgraag geforceerd wil dat zijn draftpicks slagen wat ze nooit zullen doen en daar geeftquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar hoeveel echt goed gerunde teams zijn er nou in de NBA? Boston, OKC, Spurs oid?
De rest doet toch ook maar wat en hoopt dat er 1 of 2 draftpicks tot bloei komen, of dat er weer eens een superster voor die kant op komt (Lakers, Clippers, Miami). Zelfs in Denver en Milwaukee liepen ze te mopperen op de GM bijv. omdat ze er geen hypercompetitief team van kunnen maken met hun superster.
Maar ze hebben wel Butler gehaald, die ook totaal geen needle-mover blijkt te zijn. Dan kun je wel Siakam of Markkanen halen, maar dan heb je weer geen bank en geen draftpicks.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie gewoon voor een jaar of 3 Curry die letterlijk alles moet doen daar bij een team die soms niet eens de play offs haalt en een eigenaar die dolgraag geforceerd wil dat zijn draftpicks slagen wat ze nooit zullen doen en daar geeft
die Kerr de schuld van maar ontslaat hem niet .
Had ook kansen zat om Kuminga , moody en nog wat zooi in te ruilen voor een Siakam, Markkanen of Anunoby maar nee hunnie picks gaan die ''leap'' maken hoor!!
En nu zegt iedereen dat Kuminga over 2 dagen weg is maar dat gaat nooit gebeuren omdat teams hem zien als een contract ipv een toevoeging, behalve de eigenaar die in 6 jaar nog steeds denkt dat Giannis naar hunnie gaat.
Het is stompzinnig weigeren om beter te worden omdat ook zoveel later die stoeltjes gevuld moeten zijn zonder door te hebben dat die nooit meer een Curry zal hebben die nu nog steeds 1 van de beteren in de liek is.
Ze hebben nu ook geen bank , en draftpicks maakt toch niks uit als die jaarlijks verneukt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel Butler gehaald, die ook totaal geen needle-mover blijkt te zijn. Dan kun je wel Siakam of Markkanen halen, maar dan heb je weer geen bank en geen draftpicks.
Met z'n 4-en en Horford gaan ze het ook niet redden vrees ik zo. Dat is gewoon het nadeel als je zo lang, zo goed bent. Allemaal een dik contract, en andere gaan je voorbij.
Dacht juist dat hij recentelijk daar meer kwam, scoorde ook veel meer toenquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:06 schreef 3rr0r het volgende:
Post 0/4 drietjes en dat was het in 11 minuten. Oh en 1 ast en 1 to. Zou hij van Kerr niet in de paint mogen komen bij het aanvallen?
Het is goed fout als zelfs Perkins je organisatie ''Disfunctioneel'' noemt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The next Lebron of mr bratwurst dacht de eigenaar
Daarom staat hij ook wel nog qua defence ratingquote:Op vrijdag 16 januari 2026 06:14 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten weer matig qua schieten. Helpt wel met screens zetten, dat zie je niet terug in de stats.
Wat dat betreft heeft ie nu de rol die Kevon Looney eerder had, het vuile werk opknappen dat je niet in de stats ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 06:14 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten weer matig qua schieten. Helpt wel met screens zetten, dat zie je niet terug in de stats.
Een wanhoopspoging om zijn waarde niet te laten dalen .quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:51 schreef Hathor het volgende:
Pijnlijk om te zien hoe Kerr in een interview loopt te verkondigen dat zijn relatie met Kuminga prima is en er helemaal geen problemen zijn. Zou hij het zelf echt geloven?
Ja zoiets. Looney was nog wel meer dichter bij de basket waardoor hij rebounds kon pakken voor tweede schotkansen. Quinten is daar vaak veel te ver vanaf bij de driepuntslijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft ie nu de rol die Kevon Looney eerder had, het vuile werk opknappen dat je niet in de stats ziet.
Die kerel is veel te wisselvallig. Ene keer speelt hij aardig, daarna heb je er niet veel aan. Lijkt me sterk dat hij in een ander systeem met andere spelers wel opeens steeds goed gaat spelen. Andere teams zien dat wellicht ook en passen wat ze voor hem over hebben erop aan. Wat niet genoeg is voor de Warriors.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:00 schreef Hathor het volgende:
Nou schijnt het dat de Lakers eventueel Kuminga wel zouden willen hebben, maar wat zou je daar voor terug kunnen krijgen? Hachimura? Dan heb ik zoiets van laat ook maar zitten.
Verder wel cringe dat gewoon helemaal niemand Kuminga wil hebben. Daar zit je dan met eens speler die helemaal niet meer in San Francisco wil zijn, maar wel nog steeds een dik contract heeft. Kapitaalvernietigingsgenot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |