SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarna ging het weer beter draaien. Je verwacht het niet
Geloof niet dat hij op de trade lijst zal komen. Van wat ik lees in ieder gevalquote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.
Had ik ook gelezen inderdaad, onbegrijpelijk imo. Ja, 4 titels en altijd voor GSW gespeeld, maar zo kun je toch niet verder lijkt mij.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij op de trade lijst zal komen. Van wat ik lees in ieder geval
Ja die picks . Hunnie kostbare picks die ze niet kwijt willen omdat de eigenaar in een Sjerry Krause trip zit .quote:Op zondag 4 januari 2026 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen het wel niet doen, maar eigenlijk moet je die gozer gewoon traden. Package met Kuminga, misschien een pick of 2 en je kunt echt wel iets leuks terug krijgen.
quote:Atlanta Hawks four-time All-Star Trae Young and his agents, Aaron Mintz, Drew Morrison and Austin Brown, are working with the franchise on a trade, sources told ESPN on Monday.
lolquote:For the current 2025-2026 NBA season, Paul George is earning
$51,666,090 as his base salary and cap hit with the Philadelphia 76ers. This is the second year of his four-year, $211.58 million contract he signed in 2024, which includes a player option for the 2027-28 season
Ook Murray en Valenciunas deden niet mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lol
8 puntjes en verliest samen met Embiid en Maxey van een Jokicloos (en Gordon en Braun) Nuggets team.
Wel weer een beetje vintage Kawhi de laatste paar games.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 06:39 schreef 3rr0r het volgende:
Slecht schot zeg van Jimmy
Verliezen van de Clippers zonder Harden
Oh nog erger. Ja heb de wedstrijd niet gezien, alles wat ik opzette werd een blowout, Knicks, Thunder.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook Murray en Valenciunas deden niet mee.
Denver startte met Holmes, Jones, Brown, Pickett en Watson.
'Hold me back, hold me back!'quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Je druk maken terwijl je weet dat het toch nergens heen gaat en jezelf waarschijnlijk oprot aan het eindgenot
quote:The Atlanta Hawks are trading four-time All-Star Trae Young to the Washington Wizards for CJ McCollum and Corey Kispert, sources told ESPN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |