Woest dat hij niet in San Fran zit nuquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjannis blijft en die teringdebielen denken nog steeds dat ze een kans hebben om hem te vatten in de zomer.
Ronduit ziekelijk gedrag
Nee , dat ze Giannis 6 jaar lang belangrijker vonden/vinden dan Curry.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Woest dat hij niet in San Fran zit nu
Ze zijn in ieder geval zo ver nu dat Kuminga de deur uit is. Porzingis zal wel van iets meer waarde zijn zolang hij heel blijft en niet bij de 3PT lijn blijft hangen zoals Post en Horford al doen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , dat ze Giannis 6 jaar lang belangrijker vonden/vinden dan Curry.
Porzingis heeft long covid en een achilles die op knappen staat. Normaal gesproken is zoiets genoeg voor pensioen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval zo ver nu dat Kuminga de deur uit is. Porzingis zal wel van iets meer waarde zijn zolang hij heel blijft en niet bij de 3PT lijn blijft hangen zoals Post en Horford al doen.
Heb geen Hawks gekeken om te zien hoe hij het daar deed. Of lag hij er daar voornamelijk uit?quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Porzingis heeft long covid en een achilles die op knappen staat. Normaal gesproken is zoiets genoeg voor pensioen.
Bepaalde spelers zullen zo wel weer een ''seizoen einde-blessure'' oplopen terwijl Draymond Podz de tyfus inslaat.
Deed niks daar .quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb geen Hawks gekeken om te zien hoe hij het daar deed. Of lag hij er daar voornamelijk uit?
quote:The Indiana Pacers are acquiring center Ivica Zubac from the Los Angeles Clippers in exchange for Bennedict Mathurin, Isaiah Jackson, two first-round picks and one second-round pick, sources told ESPN's Shams Charania on Thursday.
Ben benieuwd of die ooit meer dan 10 potjes achter elkaar samen gaan spelen, als ze die 10 al halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Wizards Pistons was ook wel geinig, Wizards bench speelde onverwachts goed en ze stonden flink voor. Pistons kwamen bijna terug maar lukte toch niet. Young zat nog op de bank, niet gespeeld bij de Wizards. Opzich is dat wel leuk van de trades, zien hoe het uitpakt voor die teams. Straks met Young en Davis daar.
Speelt eigenlijk bijna altijd goed en immer 100% inzet. Zou meer minuten moeten krijgen van Kerrquote:
Die diagnose ligt toch wat genuanceerder en is nu verschoven naar POTS. Wel overlappingen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Porzingis heeft long covid en een achilles die op knappen staat. Normaal gesproken is zoiets genoeg voor pensioen.
Bepaalde spelers zullen zo wel weer een ''seizoen einde-blessure'' oplopen terwijl Draymond Podz de tyfus inslaat.
Beetje verkrachten hier en daar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die diagnose ligt toch wat genuanceerder en is nu verschoven naar POTS. Wel overlappingen.
‘POTS’ staat voor posturaal orthostatisch tachycardiesyndroom.
Dit komt vaker bij post-COVID patiënten voor. Dit betekent dat bij een houdingsverandering (bijvoorbeeld van liggende naar staande houding) de hartslag plots fors omhoog gaat. Hierbij ontstaan vaak diverse andere klachten (o.a. hartkloppingen, flauwvallen, hoofdpijn, vermoeidheid). Dit duidt op een dysfunctie van het autonome zenuwstelsel.
https://www.sfgate.com/wa(...)-doctor-21336834.php
Verder lijkt het me een vervelende en zelfzuchtige tokkie
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje verkrachten hier en daar.
Rockets missen ook VanVleet tochquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets moeten zich kapot schamen dat ze achter staan tegen OKC zonder SGA en JDub met de rust.
Ja, nee, we gaan een 14 ppg en 6 ASG PG niet vergelijken met een MVP en een All-NBA 3rd team/All-defense 2nd team speler mag ik hopen.quote:
Zo weinig, dacht dat hij van meer waarde was voor de Rockets, richting 20 ppg. Maar play making helpt wellicht ookquote:Op zondag 8 februari 2026 01:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nee, we gaan een 14 ppg en 6 ASG PG niet vergelijken met een MVP en een All-NBA 3rd team/All-defense 2nd team speler mag ik hopen.
Als die niks raakt en opa dat wel doet+goed verdedigd dan speelt die niet veel nee .quote:Op zondag 8 februari 2026 05:46 schreef 3rr0r het volgende:
Quinten is uit de gratie ofzo. Maar 5 min weer, vorige keer 6? Opa Horford mag van Kerr de enige lange zijn op het veld. Malevy gaat pas spelen als Santos geblesseerd raakt denk ik.
Hoeveel kan je raken in zo weinig minuten? Maar hij schoot inderdaad niet zo best de afgelopen tijd had ik het idee en dan is het enigszins gelimiteerd.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die niks raakt en opa dat wel doet+goed verdedigd dan speelt die niet veel nee .
En als het wonder plaatsvindt dat Tingus fit is kan het snel gedaan zijn in de liek voor hem .
`quote:Op zondag 8 februari 2026 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel kan je raken in zo weinig minuten? Maar hij schoot inderdaad niet zo best de afgelopen tijd had ik het idee en dan is het enigszins gelimiteerd.
Ik schakelde later in en vroeg me al af of ze geblesseerd waren maar toen lieten ze hen gewoon zien bij de bank in uniform. Nou ja, laat maar aan de Heat over om op het laatst een voorsprong weg te geven.quote:
Ze komen nu nog dichtbij ookquote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:01 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder Steph en Jimmy is het echt kut met peren
Menphis scoort van 113-103 (op 4.40 te gaan) niks meer. GSW komen tot 112 met nóg 2 minuten te gaan. Vervolgens bijna 2 volle minuten comedy capers en alsnog de winst voor gsw via Santosquote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze komen nu nog dichtbij ook
Post wel alsnog gespeeld! 5 minuten aan begin q4
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |