quote:SCHEDULE UPDATE FOR MONDAY, JAN. 26: The Indiana Pacers at Atlanta Hawks game will now tip off at 1:30 p.m. ET due to inclement weather. The Philadelphia 76ers at Charlotte Hornets game will now tip off at 3 p.m. ET due to inclement weather.
Leons ook op het bord en tegelijk met Post op het veld gestaan ookquote:Op dinsdag 27 januari 2026 05:27 schreef 3rr0r het volgende:
30% FG en 20% 3PT na iets meer dan 3 kwarten voor de Warriors en Quinten topscorer
Leons heeft het beter gedaan dan Buddy Hieldquote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Leons ook op het bord en tegelijk met Post op het veld gestaan ook
Ze mogen er trots op zijn , bij een team horen wat op 1 man na qua kwaliteit alles moet verliezen mits fit.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Leons ook op het bord en tegelijk met Post op het veld gestaan ook
Vind het wel leuk dat we twee vlaggetjes tegelijk op het veld hebben gehad en dan ook nog eens bij elkaarquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze mogen er trots op zijn , bij een team horen wat op 1 man na qua kwaliteit alles moet verliezen mits fit.
Liever dat het enige betekenis heeft, want dat heeft het niet met de club waar ze zitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat we twee vlaggetjes tegelijk op het veld hebben gehad en dan ook nog eens bij elkaar
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
De Grizzlies eigenaar levert blijkbaar materiaal aan het Russische leger
Uniek. Ik denk eerste keer voor Nederland ooit? Tweequote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat we twee vlaggetjes tegelijk op het veld hebben gehad en dan ook nog eens bij elkaar
Volgens mij hebben alleen Elson en Gadzuric tegelijk op het veld gestaan (maar dan tegen elkaar). Smits heeft zo te zien nooit met Hammink op het veld gestaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Uniek. Ik denk eerste keer voor Nederland ooit? Tweespelers tegelijk op het veld EN van hetzelfde team.
En hij had al gedoe gehad toen het in Iran terecht kwam. Kennelijk schijt eraan en neemt een boete wel op de koop toe.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
De Grizzlies eigenaar levert blijkbaar materiaal aan het Russische leger
En wie maakt de meeste kans, wie wil iets goeds wegdoen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Buckies staan open voor een Giannis trade .
Ach seniele Lacob
Spurs en OKC kunnen het makkelijk maar lijken het niet te willen .quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wie maakt de meeste kans, wie wil iets goeds wegdoen?
Die teams die al goed draaien en potentie hebben voor dit jaar gaan geen move doen lijkt me.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spurs en OKC kunnen het makkelijk maar lijken het niet te willen .
Heat , Raptors en Knicks kan die heen willen maar dat wordt schuiven .
En dan heb je nog GSW mongooltjes die 5 jaar lang hebben gewacht op dit moment , alle picks hebben en een Butler contract wat volgend jaar afloopt wat precies gelijk is qua geld met Giannis voor hunnie potentiele tank.
Wel in de zomer als 1 van die 2 niet lekker gaat in de plee offs.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die teams die al goed draaien en potentie hebben voor dit jaar gaan geen move doen lijkt me.
Oh dacht dat je met die trade bedoelde nu voor de deadlinequote:Op woensdag 28 januari 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel in de zomer als 1 van die 2 niet lekker gaat in de plee offs.
Zomer kan ook zei de Temu-Wojquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je met die trade bedoelde nu voor de deadline
quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Elson en Gadzuric tegelijk op het veld gestaan (maar dan tegen elkaar). Smits heeft zo te zien nooit met Hammink op het veld gestaan.
quote:Topbasketballer Wembanyama over ICE-geweld: 'Bizar dat sommigen het goedpraten'
"Ik vind het bizar dat sommige mensen het goedpraten en laten klinken alsof het vermoorden van burgers acceptabel is", zegt Wembanyama.
"Soms lees ik het nieuws en stel ik mezelf diepe vragen over mijn eigen leven, maar ik ben me ervan bewust dat alles wat ik hardop uitspreek invloed kan hebben op mijn bestaan, dus ik blijf weg van de details."
"Ik ben me er bewust van dat ik een buitenlander ben die in de Verenigde Staten leeft. Daar ben ik bezorgd over."
De 4 meest genoemde teams door Chams zijn Minnesota, Golden State, NY Knicks en Miami. Wat ze ervoor terug willen geven weet ik niet exact, behalve in het geval dat het Golden State is krijgen ze Kuminga, Moody, Butler en picks ervoor terug. Podz is onaantastbaar, blijkbaar zien ze die als opvolger van Curry. Ik zie het alleen niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wie maakt de meeste kans, wie wil iets goeds wegdoen?
Hoop eigenlijk wel dat hij bij een East team terecht komt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
De 4 meest genoemde teams door Chams zijn Minnesota, Golden State, NY Knicks en Miami. Wat ze ervoor terug willen geven weet ik niet exact, behalve in het geval dat het Golden State is krijgen ze Kuminga, Moody, Butler en picks ervoor terug. Podz is onaantastbaar, blijkbaar zien ze die als opvolger van Curry. Ik zie het alleen niet.
Wat er ook gebeurt, dat ie maar niet bij San Antonio terecht komt, want dan is het seizoen al voorbij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk wel dat hij bij een East team terecht komt.
Wordt wel eens tijd dat die wat hulp krijgt van de kreupele oude mannen daar.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 05:23 schreef 3rr0r het volgende:
Flagg 49 punten, wel verloren van de Hornets
Vooral Kyrie hebben ze weer nodig denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dat die wat hulp krijgt van de kreupele oude mannen daar.
Vroeger ging een Joe nog weleens los van 3PT wat dan winst binnenhengelde maar voor wat ik meekreeg zijn er niet echt uitschieters van de support cast nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
De hoeveelheid blessures begint vrij vervelend te worden, 4 uit de laatste 7 verloren zonder JDub, Caruso, Hartenstein (die speelde vandaag met minuten restrictie) bijvoorbeeld
Klopt wel ja, SGA en Chet leveren, maar de rest heeft collectief besloten in een slump te zitten helaas. Dan is het gemis van 2 starters en wat ervaring vanaf de bank een groot gemis blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vroeger ging een Joe nog weleens los van 3PT wat dan winst binnenhengelde maar voor wat ik meekreeg zijn er niet echt uitschieters van de support cast nu.
Volgens mij testen ze daar niet eens meer op. PG zegt zelf dat die met mentale problemen kampte en een verkeerde behandeling heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:50 schreef DrMarten het volgende:
Zal wel iets meer zijn geweest dan een jointje op zijn tijd
[ x ]
Die lijkt wel aardig als een nachtkaars uit te gaan. Hebben ze eindelijk Embiid weer terug die ook goed staat te ballen, krijg je dit. Altijd wat in Philly.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij testen ze daar niet eens meer op. PG zegt zelf dat die met mentale problemen kampte en een verkeerde behandeling heeft gebruikt.
Zou dus zomaar hard drugs kunnen zijn inderdaad. Bizarre carriere heeft die ook gehad opzich.
Schroder is zometeen de hele VS doorgestuurdquote:The Cleveland Cavaliers are trading De'Andre Hunter to the Sacramento Kings for Dennis Schroder and Keon Ellis, sources told ESPN.
The three-team deal includes the Chicago Bulls acquiring Kings forward Dario Saric and two future second-round picks, sources said.
Ze vergeten Leons totaal bij nu.nl, maar wel leukquote:Basketballer Tristan Enaruna heeft in de nacht van zondag op maandag (Nederlandse tijd) zijn debuut gemaakt in de NBA. Hij is daarmee de tiende Nederlander ooit die minuten heeft gemaakt in de Amerikaanse basketbalcompetitie.
De 24-jarige Enaruna speelde twee minuten voor Cleveland Cavaliers in de gewonnen uitwedstrijd tegen Portland Trail Blazers (111-130). Hij was goed voor twee punten, twee rebounds en één assist voor de NBA-kampioen van 2016.
Enaruna tekende vorige week een contract bij Cleveland Cavaliers. De forwards kwam over van Cleveland Charge, het opleidingsteam van de Cavaliers. Voor dat team scoorde hij dit seizoen gemiddeld negentien punten per wedstrijd.
Met de komst van Enaruna is Quinten Post niet meer de enige Nederlander die actief is in de NBA. Vorig jaar werd de basketballer van Golden State Warriors nog vergezeld door Jesse Edwards, maar die verkaste naar Nieuw-Zeeland.
Enaruna werd in Almere geboren en maakte op zestienjarige leeftijd zijn debuut bij Apollo Amsterdam in de Dutch Basketball League. Een jaar later verkaste hij al naar de Verenigde Staten om daar collegebasketbal te spelen.
De Nederlandse basketballer deed in 2024 mee aan de NBA Draft, maar werd niet geselecteerd door een ploeg uit de Amerikaanse basketbalcompetitie. Sindsdien maakte hij minuten in de G League, de opleidingscompetitie van de NBA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |