Reagan en de Bushes kregen busladingen kritiek. Maar Obama en Clinton niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat kritiek op Trump meteen wordt gezien als TDS en vervolgens wijzen naar voormalige presidenten.
Alsof die destijds geen kritiek kregen.
En alsof Trump veel kritiek kreeg over zijn bombardementen op Syrië.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat kritiek op Trump meteen wordt gezien als TDS en vervolgens wijzen naar voormalige presidenten.
Ik denk dat de gemiddelde Venezolaan allang tevreden is als hij elke dag voedsel op zijn bord krijgt, iets dat onder Maduro helemaal geen zekerheid was.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Venezuela lijkt me veel minder complex dan al die islamitische landen met hun stammen en "religie van de vrede".
Dat leger is compleet kapot bezuinigdquote:Op zondag 4 januari 2026 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat leger is wel een probleem, alle welvaart van het land ging naar Maduro en zijn groene bewapende vriendjes.
Oh in dat geval is er niks aan de hand.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Venezolaan allang tevreden is als hij elke dag voedsel op zijn bord krijgt, iets dat onder Maduro helemaal geen zekerheid was.
TDS?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarvoor kreeg Bush senior kritiek?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Reagan en de Bushes kregen busladingen kritiek. Maar Obama en Clinton niet.
Geen idee, ik zie heel veel mensen hier holle frasen als “internationaal recht” roepen. Dat is natuurlijk allang dood. Spierballen is all that matters now.quote:
Jaja..quote:Op zondag 4 januari 2026 09:06 schreef UitStraling het volgende:
America first now,
1 Venezuela 299.953.000.000 18,17%
2 Saoedi-Arabië 266.578.000.000 16,15%
3 Canada 170.863.000.000 10,35%
4 Iran 157.530.000.000 9,54%
5 Irak 143.069.000.000 8,67%
6 Koeweit 101.500.000.000 6,15%
7 Verenigde Arabische Emiraten 97.800.000.000 5,93%
8 Rusland 80.000.000.000 4,85%
9 Libië 48.363.000.000 2,93%
10 Nigeria 37.070.000.000 2,25%
11 Verenigde Staten 35.230.000.000 2,13%
Ondertussen maakt Nederland zich druk om de koeien in de wei, vuurwerk, gender-neutrale toiletten en Mo en zijn vriendjes.
Wat deugde er niet aan?quote:Op zondag 4 januari 2026 12:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De uitvoering van de interventie deugde natuurlijk niet, maar Milosevic heeft de interventie zelf uitgelokt.
Volgens mij worden een hoop mensen nu pas wakker met het besef dat de EU eigenlijk niet zoveel voorstelt op het wereldtoneel.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is nogal een 'als'.
We proberen als trouwe vazalstaten her en der nog een beetje een verhaal van moreel gelijk in stand te houden, in een nogal meelijwekkende poging te verhullen dat we niks anders kunnen of willen dan slaafs achter onze Oranje Keizer aanlopen.
Klopt ook gewoon nietquote:Op zondag 4 januari 2026 14:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Volgens mij worden een hoop mensen nu pas wakker met het besef dat de EU eigenlijk niet zoveel voorstelt op het wereldtoneel.
In welke zin stelt de EU weinig voor?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Volgens mij worden een hoop mensen nu pas wakker met het besef dat de EU eigenlijk niet zoveel voorstelt op het wereldtoneel.
quote:Venezolanen gingen feestend de straat op, maar bij het Amerikaanse consulaat in Amsterdam demonstreert verenigd extreemlinks (waaronder de medialieverdjes van Extinction Rebellion) zondag tegen Trump en vóór de Venezolaanse dictator.
’Maduro deed alles waar links Trump van beticht’
Maduro werd wereldwijd – ook door de Europese Unie – niet erkend als rechtmatig gekozen president. Hij verloor verkiezingen, maar weigerde weg te gaan, holde de rechtsstaat uit en handhaafde zijn macht met repressie en geweld.
Boeiend. Dit gaat over Amerika en Venezuela.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:14 schreef michaelmoore het volgende:
De XR groep van Groen Links is al aan het demonstreren
[..]
Een grondoorlog is helemaal niet nodig, het enige wat de Amerikanen willen is een hen gezinde regering die de petrodollar niet wil vervangen door de Yuan.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:02 schreef PlayerUnknowne het volgende:
Volgens mij heeft er tot nu toe alleen een ontvoering plaatsgevonden.
Om echt Venezuela in handen te krijgen moet er eerst nog een grond oorlog gevoerd worden. En dan gaan er een hoop amerikaanse doden vallen.
ik denk niet dat er een grondoorlog zal komen. Het is tot nu toe alleen een hoop bangmakerij
Ah, vervelendrechtse simpleton Bartje Nijman snapt het niet helemaal.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:14 schreef michaelmoore het volgende:
De XR groep van Groen Links is al aan het demonstreren
[..]
Heeft Bartje een tia?quote:Jesse Klaver en Jimmy Dijk uitten grote verontwaardiging, maar ook Dilan Yesilgöz worstelt namens de VVD met de rechtmatigheidsvraag: „Deze actie van de VS verhoudt zich niet tot het internationaal recht.”
Dat doet hij wel, mevrouw Yesilgöz, alleen de manier waarop moet nog nader bepaald worden. Je hoeft slechts naar de beelden te kijken van feestende Venezolanen die hun vrijheid vieren in de straten van Caracas om te beseffen dat de meningen daarover stevig verdeeld zijn.
Dus ze gaan puppets installeren en een vazalstaat maken van Venezuela, want lekker veel olie.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een grondoorlog is helemaal niet nodig, het enige wat de Amerikanen willen is een hen gezinde regering die de petrodollar niet wil vervangen door de Yuan.
Ouwe Juntatijd. Binnenkort worden er weer mensen uit vliegtuigen gegooid.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus ze gaan puppets installeren en een vazalstaat maken van Venezuela, want lekker veel olie.
Lekker die gouwe ouwe kolonietijd in ere herstellen. Maar het gaat écht om drugs en bendes, mensen.
Ik geloof er niet in. Ook het volk wil geen amerikaanse inmenging op hun grondgebied. Amerika moet zo snel mogelijk oprotten van hun grond zal hun motto zijn. De enige mogelijkheid dat de VS olie uit dat land krijgt is een bezetting.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een grondoorlog is helemaal niet nodig, het enige wat de Amerikanen willen is een hen gezinde regering die de petrodollar niet wil vervangen door de Yuan.
En dat gaan ze allemaal zonder grondtroepen doen puur en alleen omdat al die Venezolaanse generaals zo ontzettend bang voor Trump zijnquote:Op zondag 4 januari 2026 14:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Plus dat Zuid Amerika een uitgelezen kans krijgt om de VS in Venezuela flink dwars te zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:31 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in. Ook het volk wil geen amerikaanse inmenging op hun grondgebied. Amerika moet zo snel mogelijk oprotten van hun grond zal hun motto zijn. De enige mogelijkheid dat de VS olie uit dat land krijgt is een bezetting.
Ik voorspel een volksoorlog tegen amerika net als in Oekraine. Wapens zullen vanzelf wel het land binnenkomen van alle kanten in zuid amerika.
Dan heeft amerika maar 1 optie. Bombardementen uitvoeren vanuit de lucht. Zullen ze dat durven want dan krijgen ze dehele wereld tegen zich. Ik denk dat de democraten dan helemaal gek gaan worden.
De vraag is: hoever durft trump te gaan met deze gekkigheid.
Dan moet europa ook gelijk stoppen met die miljarden betalingen die naar de VS/Navo gaan.
Er is eigenlijk maar 1 oplossing: Trump moet geelimineerd worden. Net als Poetin geelimineerd moet worden. Wie gaat dit doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |