Er is geen oorlogquote:Op zondag 4 januari 2026 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien kan Peking of Moskou aanbieden om dáár vredebesprekingen te gaan houden tussen USA en Venezuela
Altijd leuk om te lezen hoe dictaturen verontwaardigd zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
Voor morgen is een spoedvergadering van de VN-Veiligheidsraad aangevraagd. De aanvraag kwam van Colombia, met steun van Rusland en China.
[..]
[..]
[..]
Joh, in heel dat verhaal zitten wel 15 clusterfucks van alle partijen. Maar mensen die menen dat je “eerst Clinton voor het tribunaal moet brengen” voor je de criminele zooi van gisteren kunt veroordelen snappen er bijzonder weinig van.quote:Op zondag 4 januari 2026 12:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De uitvoering van de interventie deugde natuurlijk niet, maar Milosevic heeft de interventie zelf uitgelokt.
Nee, het zijn de Maga tranen die boos zijn dat andere presidenten met een mandaat mochten ingrijpen en Trump zonder mandaat niet...quote:Op zondag 4 januari 2026 12:34 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Alleen de SP veroordeelde toentertijd de bombardementen op Belgrado.
Niet doen alsof er sinds Trump plots grenzen overschreden worden. dit is gewoon TDS dat spreekt.
Wat was het mandaat in Irak of Libie precies?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het zijn de Maga tranen die boos zijn dat andere presidenten met een mandaat mochten ingrijpen en Trump zonder mandaat niet...
Komt niet als een verrassing hèquote:Op zondag 4 januari 2026 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen hoe dictaturen verontwaardigd zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het zijn de Maga tranen die boos zijn dat andere presidenten met een mandaat mochten ingrijpen en Trump zonder mandaat niet...
De terreurgroep zat in Afghanistan, en vanuit dat land werd een hele reeks aanslagen gepleegd, met 911 als dieptepunt.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
70% van de daders kwamen uit saudie arabie dan hadden ze het verkeerde land in ieder geval.
Er niks van snappen is niet erg. Niet open staan om wat te leren omdat je trots in de weg staat is veel ‘erger’.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Joh, in heel dat verhaal zitten wel 15 clusterfucks van alle partijen. Maar mensen die menen dat je “eerst Clinton voor het tribunaal moet brengen” voor je de criminele zooi van gisteren kunt veroordelen snappen er bijzonder weinig van.
Irak werd niet genoemd.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat was het mandaat in Irak of Libie precies?
Totaal niet zelfs.quote:
Haha.quote:
VS loven 25 miljoen dollar uit voor tipquote:Op zondag 4 januari 2026 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/buit(...)van-maduro~b0b9e51d/
In augustus naar 50
Voor UitStraling niet denk ikquote:Op zondag 4 januari 2026 13:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
VS loven 25 miljoen dollar uit voor tip
Dat is wat anders dan hem ontvoeren naar de VS.
Oh dat geloof ik meteen. Alleen de bevolking moet wel in beweging (durven) komen anders gaat het nog heel lang duren. Ik volg lang niet al het nieuws, maar ik heb wat dat betreft nog geen bemoedigende signalen gezienquote:Op zondag 4 januari 2026 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Venezuela lijkt me veel minder complex dan al die islamitische landen met hun stammen en "religie van de vrede".
Libië had zelfs een mandaat van de VN-veiligheidsraad.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat was het mandaat in Irak of Libie precies?
Libië is juist hét schoolvoorbeeld van een militaire interventie mét VN-mandaat.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Libië had zelfs een mandaat van de VN-veiligheidsraad.
1. een no-flyzonequote:
Kernpunten:quote:
Ik vind het wel lachen dat kritiek op Trump meteen wordt gezien als TDS en vervolgens wijzen naar voormalige presidenten.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Wat dacht je? Op zo'n mooie zondag met blauwe lucht en een flink pak sneeuw zet ik mijn digitale feestneus eens op
Gun het je van harte. Die behoefte voel ik soms ook
Ik had ook wat langer werkquote:Op zondag 4 januari 2026 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is een betere uitleg dan die van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |