als ik een stoepje had, zou ik dat gedaan hebben (deed ik altijd braaf, en nam vaak die van de directe buren ook mee)quote:Op zondag 4 januari 2026 09:25 schreef Karzai het volgende:
iedereen zijn stoepje bij de voordeur vegen vandaag voor de minder valide onder ons
Klinkt niet leuk.quote:Op zondag 4 januari 2026 08:21 schreef kwiwi het volgende:
Het is -13 en zit in alleen legging, tshirt en trui buiten te ontbijten. Wat een heerlijk weer![]()
![]()
@:bitterbal spuugt op deze post
split ken ik niet.. dat unbreakable en glass bij elkaar hoorde had ik wel begrepenquote:Op zondag 4 januari 2026 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een trilogie. Unbreakable, Split en Glass.
Ook voor jezelfquote:Op zondag 4 januari 2026 09:25 schreef Karzai het volgende:
iedereen zijn stoepje bij de voordeur vegen vandaag voor de minder valide onder ons
Oh damn rug ook echt.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook voor jezelfM'n buurvrouw is twee jaar geleden gevallen en had daarbij haar schouder en rug gebroken. En die is verder gewoon fit en gezond, maar ja, die menopause he.
Split is wel heel goed.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
split ken ik niet.. dat unbreakable en glass bij elkaar hoorde had ik wel begrepen
Nee via Airbnb niet. Dan ben je verzekerd maar zonder Airbnb zou ik wel borg vragen jaquote:Op zondag 4 januari 2026 06:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, veel mensen zijn gewoon aso in huurhuizen waar ze tijdelijk in verblijven. Als ze ergens permanent verblijven zal het misschien nog wat meevallen, want dan hebben ze zelf last van zo'n natte bank e.d. Helaas kun je niet weten wat je in huis haalt.
Moeten jouw huurders ook borg betalen?
Verderop in deze straat woont een vrouw die vorig jaar beide schouders had gebroken en gewoon ging kamperen en nu voel ik me een mietje.quote:
Split is de beste van de drie imhoquote:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een trilogie. Unbreakable, Split en Glass.
Dat is ook wel die hard.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verderop in deze straat woont een vrouw die vorig jaar beide schouders had gebroken en gewoon ging kamperen en nu voel ik me een mietje.
Buurmeisjequote:Op zondag 4 januari 2026 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Split is de beste van de drie imho
quote:Op zondag 4 januari 2026 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Arg wilde de post wijzigen en nu heb ik een report gedaan :p
ik heb ooit in een ver verleden alleen de eerste gezien (unbreakable?)quote:
Ja dat is totaal wat andersquote:Op zondag 4 januari 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Split heb ik volgens mij wel gezien.
Of ik ben in de war met een ander
Oh wacht nee dat is splice. Dat is wat anders
Maar kamperen is dan ook helemaal niet leuk dus snap dat je dat niet doet nu.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verderop in deze straat woont een vrouw die vorig jaar beide schouders had gebroken en gewoon ging kamperen en nu voel ik me een mietje.
Ik vraag me dan af hoe ze naar de wc is gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar kamperen is dan ook helemaal niet leuk dus snap dat je dat niet doet nu.
Heb je al met de meiden buiten in de sneeuw gespeeldquote:
Nog niet. Wil vandaag sneeuwpop gaan bouwen met zequote:Op zondag 4 januari 2026 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al met de meiden buiten in de sneeuw gespeeld
Luiersquote:Op zondag 4 januari 2026 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe ze naar de wc is gegaan.
Staandquote:Op zondag 4 januari 2026 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Of hoe ze heeft geslapen want ik lig ook nog niet helemaal plat.
Leukquote:Op zondag 4 januari 2026 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet. Wil vandaag sneeuwpop gaan bouwen met ze
quote:Op zondag 4 januari 2026 09:41 schreef CherryLips het volgende:
15% korting bij de HEMA vandaag mensen.
hmm, maar heb ik wat nodig uit de hema?quote:Op zondag 4 januari 2026 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ondergoed en sokken kun je altijd gebruiken.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, maar heb ik wat nodig uit de hema?
iknietquote:Op zondag 4 januari 2026 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, maar heb ik wat nodig uit de hema?
daar hebben we de Wibra voorquote:Op zondag 4 januari 2026 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ondergoed en sokken kun je altijd gebruiken.
Of de Zeemanquote:Op zondag 4 januari 2026 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ikniet
[..]
daar hebben we de Wibra voor
Bedankt CherrytheHEMAinfluencerLipsquote:Op zondag 4 januari 2026 09:41 schreef CherryLips het volgende:
dat haal ik via bolquote:Op zondag 4 januari 2026 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ondergoed en sokken kun je altijd gebruiken.
goed bezigquote:
Ze hebben een nieuwe voorjaarscollectiequote:Op zondag 4 januari 2026 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedankt CherrytheHEMAinfluencerLips
Kan je nog wat aanraden te halen met deze korting?
En wat zijn de dingen die we echt moeten kopen? Jij bent onze HEMAinfluencer.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe voorjaarscollectie
quote:Op zondag 4 januari 2026 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook een roze was droogrek van de Wibra.![]()
Ze hebben een leuke jas in de sale maar daar geldt die 15% korting niet op.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
En wat zijn de dingen die we echt moeten kopen? Jij bent onze HEMAinfluencer.
Moet het specifiek een airfryer van de HEMA zijn? Die dingen zijn altijd wel ergens in de aanbieding toch.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en de airfryers hebben geen korting bij de hema
pfftt laat dan maar zitten
heel hard roepen dat niet alles meedoet, en vervolgens niet vertellen wat niet mee doet
Oh dat is wel jammer.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke jas in de sale maar daar geldt die 15% korting niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |