jaloersquote:Op zondag 4 januari 2026 08:25 schreef Ama het volgende:
Ook nog even foto zonder lantaarnpaal licht:
[ afbeelding ]
Centimer of 6 als ik moet gokken. Er is vannacht wel iets bij gekomen maar het heeft gisteren ook al gegooid. Dus dat compenseert wel weer.quote:
Ik zou met dit weer ook liever met de scootmobiel naar buiten gaan dan met de fiets of lopend maar wie ben ik.quote:Op zondag 4 januari 2026 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig doen. Ik ben gisteren gewoon met de scootmobiel boodschappen gaan doen.
Ik denk dat nu de wegen en fietsbaden wel redelijk sneeuwvrij zijn
Het is net of een scootmobiel meer contactpunten met de grond heeft dan als je loopt of fietstquote:Op zondag 4 januari 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer ook liever met de scootmobiel naar buiten gaan dan met de fiets of lopend maar wie ben ik.
Ik niet. je glipt alle kanten op, komt steeds vast te zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer ook liever met de scootmobiel naar buiten gaan dan met de fiets of lopend maar wie ben ik.
Dan glij je uit en breek je een heup.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet. je glipt alle kanten op, komt steeds vast te zitten.
Ik loop liever
Daarom een noodpakket in huis.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:03 schreef Ama het volgende:
De hoofd fietspaden zijn vast wel schoon ja maar ik woon helemaal achterin de wijk en gisteren was het naar de winkel toe al bijna een uitdaging en toen lag er niet eens veel sneeuw.
Ik heb echt nog nooit iets gebroken in mijn leven (behalve mijn hart hihaho) dus ik ben wel steeds meer bang dat ooit toch de eerste keer moet zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan glij je uit en breek je een heup.
Nou als ik nu naar de winkel zou moeten ga ik gewoon lopen. Sowieso wil ik dat dit jaar wat meer doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom een noodpakket in huis.
Ik ben niet representatief hoorquote:Op zondag 4 januari 2026 09:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets gebroken in mijn leven (behalve mijn hart hihaho) dus ik ben wel steeds meer bang dat ooit toch de eerste keer moet zijn.
Of een schouderquote:Op zondag 4 januari 2026 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fiets met bredere banden helpt al.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:03 schreef Ama het volgende:
De hoofd fietspaden zijn vast wel schoon ja maar ik woon helemaal achterin de wijk en gisteren was het naar de winkel toe al bijna een uitdaging en toen lag er niet eens veel sneeuw.
Ik heb vijf flessen waterquote:Op zondag 4 januari 2026 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom een noodpakket in huis.
Nou ik vind het eigenlijk best knap dat ik nog nooit iets heb gebroken want ik ben ook behoorlijk lomp.quote:
Hoeveel heb jij gebroken in je leven?quote:
Oh ja ik heb gewoon een standaard oma fiets.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of een schouder
[..]
Fiets met bredere banden helpt al.
Ligt eraan hoe je het telt. Telt m'n schouder als 1 keer? En ik weet niet of m'n vinger gebroken was want die staat ook een beetje raar nu.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gebroken in je leven?
Ik maar twee keer. En een keer een gescheurde pees.
Ja ik tel je schouder als 1 keer in dit geval want dat is ook in 1 keer gebeurd en min of meer zelfde plek.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het telt. Telt m'n schouder als 1 keer? En ik weet niet of m'n vinger gebroken was want die staat ook een beetje raar nu.
Maar daarnaast m'n rug, m'n arm, twee keer m'n been en m'n pink en m'n sleutelbeen en mogelijk nog wat tenen. En ik weet niet of ik nu alleen m'n schouder had gebroken of ook m'n bovenarm, want er was op de SEH wel een lijntje te zien. Zal er volgende week even naar vragen.
Maar het zijn twee breukenquote:Op zondag 4 januari 2026 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik tel je schouder als 1 keer in dit geval want dat is ook in 1 keer gebeurd en min of meer zelfde plek.
Ja die glijden meer. Ik heb een delivery bike. Daar heb ik gewoon meer grip mee. Niet dat ik ooit nog fiets maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja ik heb gewoon een standaard oma fiets.
Hebben ze unbreakable gefilmd nav jouw leven ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2026 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het telt. Telt m'n schouder als 1 keer? En ik weet niet of m'n vinger gebroken was want die staat ook een beetje raar nu.
Maar daarnaast m'n rug, m'n arm, twee keer m'n been en m'n pink en m'n sleutelbeen en mogelijk nog wat tenen. En ik weet niet of ik nu alleen m'n schouder had gebroken of ook m'n bovenarm, want er was op de SEH wel een lijntje te zien. Zal er volgende week even naar vragen.
Eeh ja dat is wel wat ik hebquote:Op zondag 4 januari 2026 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die glijden meer. Ik heb een delivery bike. Daar heb ik gewoon meer grip mee. Niet dat ik ooit nog fiets maar dat is een ander verhaal.
[..]
Hebben ze unbreakable gefilmd nav jouw leven ofzo?
Naja de winters in NL waren tot toe nu met deze fiets niet zo boeiend dat ik er niet mee kon fietsen.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die glijden meer. Ik heb een delivery bike. Daar heb ik gewoon meer grip mee. Niet dat ik ooit nog fiets maar dat is een ander verhaal.
[..]
Hebben ze unbreakable gefilmd nav jouw leven ofzo?
Toen was ik heel klein dus ik weet het niet meer. Maar ik heb toen beide keren in het gips gezeten en nu is dat been wel een cm korter dan het anderequote:
Oh dat is wel stom.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik heel klein dus ik weet het niet meer. Maar ik heb toen beide keren in het gips gezeten en nu is dat been wel een cm korter dan het andere
Ik heb een apart loopje en scoliosequote:
Dat is wel lullig.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een apart loopje en scolioseHeb ook extra zooltjes en hakjes in m'n linkerschoen.
Dus we moeten je voortaan Lucille gaan noemenquote:Op zondag 4 januari 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een apart loopje en scolioseHeb ook extra zooltjes en hakjes in m'n linkerschoen.
Godverquote:Op zondag 4 januari 2026 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus we moeten je voortaan Lucille gaan noemen
ALs je schoenen aan hebt die niet glad zijn valt dat wel meequote:Op zondag 4 januari 2026 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 4 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je schoenen aan hebt die niet glad zijn valt dat wel mee
Zijn er meerdere van?quote:Op zondag 4 januari 2026 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit volgens mij in die laatste film een scène waar ik een beetje naar van word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |